A londoni – magyar palacsintázóban jártam

{FIGYELEM! A cikk 2012-ben íródott. A palacsintázó 2013 őszén bezárt! Aki palacsintát szeretne enni, ajánlom a La Petite Augerbe francia éttermet, keressétek Evelint, aki magyar és finom crepeket készít.
Illetve gyertek Gabimamihoz 🙂 }

Még mielőtt jönnének újabb beszámolók, egy igazán friss élményt szeretnék megosztani veletek.

Crepe Fun-Tastic üzlete (forrás:Facebook)

Ma végre eljutottam a Crepe Fun-Tastic magyar palacsintázóba Londonban. 
Igen! Egy újabb dolog, amire a londoni-magyarok büszkék lehetnek. Egy szuper kis hely (palacsintázó), ami magyar tulajdonban van a belváros szívétől nem messze.
Az üzlet pontos helye:

Cím: 193A Victoria St, SW1E 5NE

Már korábban is összefolyt a nyál a számban, gondoltam, jó lenne már végre felkeresni a Fun-Tasticot. Mostanában azonban tényleg roppant sűrű a programom. Irigykedve néztem az ismerőseim fénykép megosztásait is, miszerint milyen kellemes időt töltöttek el ott, s milyen finomakat ettek.
A babfőzelékért sírok igazán, ami állítólag valami elképesztően isteni lett. Arról is sajnos lemaradtam…de! minden hétvégén van valami különlegesség, szóval fel a fejjel.

Vasárnap a Mirigy koncertre való sorban állás közben szórólapot kaptam, amin egy 50%-os kedvezmény jegy is szerepelt. Ez volt már tényleg az utolsó löket.
Elhatároztam, hogy első szabad délutánomon fogom magam és beutazom a Viktoriára, végre eszem valami finom palacsintát.
Egész késő délelőttől már arra készültem. Hű, milyen jó lesz ma nekem. Megint jól belakmározok valami istenit. Csalódnom nem kellett!

Elég széles a skála, szóval nagyon nehéz dönteni, mit is kóstoljunk meg. Én szívem szerint, ha jó nagy pocim lett volna, egyszerűen az egész édes palacsinta listát lekajáltam volna ma.
Az ételek mellé pedig egészséges, friss gyümölcsleveket, turmixokat is kérhetünk.
Egy darab palacsinta pedig elég nagy, kettőt nem bírtam volna megenni, pedig tényleg éhes voltam!
A remek vacsorám/uzsonnám mellé pedig egy kedves társalgást is kaptam a tulajdonosoktól. Mivel egyedül voltam ott, különösen jól esett egy kis beszélgetés, érdeklődés.
Lényeg: Ma elfogyasztottam a város legfinomabb crepe-jét!

A Crepe Fun-Tastic egy olyan hely Londonban, ahol nem csak jóllakhatsz, de jól is érezheted magad!
Szívből ajánlani tudom, hogy keressétek fel!

A londoni – magyar palacsintázóban jártam” bejegyzéshez 7ozzászólás

  1. Csabi szerint:

    Ha egy igazán fantasztikus és különleges palacsintára vágysz térj be a crepe fun-tastic magyar palacsintázóba, Londonban a 193A Victoria St,-en megtalálod őket!!!És ha már betértél,érdeklődj a hétvégi menüről ami természetesen magyar konyha alapján készül.Én a szabadidőmben náluk szoktam enni a desszertet,amit megfűszereznek egy sugárzó kedvességgel és “apró” mosollyal is!!!!!

    • Hanna szerint:

      Szia András,

      Itt a cím:
      193A Victoria St
      Westminster, London, Knightsbridge, London, Greater London SW1E 5NE, Egyesült Királyság

      Igazából a hely az underground egy kijárata mellett van, de figyeld nagyon, mert jól megbújik a többi üzlet mellett.

TE MIT GONDOLSZ?!

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .