Megböklek Facebookon!

A következő bejegyzés soha nem született volna meg, ha nem lenne egy kedves srác Facebookon, aki elkezdett böködni június vége óta. Először figyelmen kívül hagytam, ám egyszer csak úgy gondoltam, hogy visszabökök. Na jó, de mit is jelent a böködés a Facen?

A gyakorikerdesek.hu-n már többen feltették a kérdést. Ha ismerjük az oldalt, tudjuk, hogy a marhaságtól kezdve a korrekt válaszig mindent meg tudunk találni rajta.
Íme pár magyarázat onnan a böködésre:
„Azt jelenti, hogy miután elküldte a megbökést valaki, másnap a hüvelykujját fel akarja dugni az ánuszodba” Na jó, szerintem ezt kihagyhatjuk… 😀
A korrekt válasz pedig így hangzik:
„A Facebook hivatalos angol nyelvű szabályzatában ez áll: A bökés gomb használata diszkrét felkérés szexuális kapcsolatra! A bökés elfogadása a kapcsolat elfogadását jelenti.”
Az én szemszögekből úgy áll a dolog, hogy megböklek, vagyis átjössz hozzám valamikor?
A modern kori technika és a közösségi oldal megoldotta számunkra azt, hogy már annyira sem kell vennünk a fáradtságot, hogy elmenjünk egy pubba, diszkóba és személyesen keressünk friss húst aznap estére.
Személyes tapasztalatom nincsen, nem tudom, hogy a világban ez mennyire vált be, hány alkalmi kapcsolat született ebből a marhaságból. Az is lehet, hogy még most kezd csak beindulni a dolog, majd évek múlva térjünk vissza a témára.
A lényeg az, hogy a sráccal azóta, ha szabad így fogalmaznom, böködő „háborút” tartunk. Ő is ad egyet, de én is adok neki egyet.
Engem egyébként piszkál a dolog, azon a határon vagyok, hogy írok neki, hogy megkérdezzem poénkodik -e csak, mert annyira nagyon unatkozik esténként. Másrészről megkérdezném tőle, hogy tudja –e egyáltalán mit jelent ez, harmadrészről pedig érdekelne, hogy miért nem képes egy szerencsétlen üzenetre pár percet szakítani, ha tetszem neki!  Ti írnátok neki?
A mostani eseten felbátorodva, ki fogom alkalmaként próbálni, ha találok egy helyes pasit, hogy megbököm. Majd beszámolok a fejleményekről is!
🙂 Szóval vigyázz, mert lehet, te leszel az a szerencsés, akit megbökök! 🙂 

Megböklek Facebookon!” bejegyzéshez 10ozzászólás

  1. Attila Abdillah Marsal szerint:

    Kedves Hanna nagyszerű a cikk,mert rá mutat a bökés hiába valóságára. Szerintem is értelmetlen funkció. Ha valaki reagálna a bökdösésemre amit ugye alapból nem teszek, nem hiszem hogy érdekelne a hölgy továbbiakban. Biztos konzervatív és öreg vagyok 🙂 semmiért nem cserélnék el egy romantikus vacsorát.

  2. orbazi sandor szerint:

    Szia Hanna, véletlenül találtam írásaidra, de nagyon jók. Hasznosak, viccesek, sokatmondó, s elgondolkodtatk Igérem nem böklek meg. Bár keresgélel angolul tudó ismerőst, (nyelvtanulás, s egybe barátkozás) céljából. Sok sikert további munkásságodhoz. Legyen szép napod. 🙂 Majd elfelejtettem. Isten éltessen sokáig, utólag……

  3. hajdulaszlo szerint:

    Ezt nem tudtam. Mondjuk a hülye üzenetek, szellemeskedő beszólások miatt függesztettem fel a fiókomat.
    Amitől kiakadok, szülök, nagyszülök bökdösik a kisunokákat.

TE MIT GONDOLSZ?!

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .