Crepe Fun-tastic (Londoni – magyar palacsintázó) II.

{FIGYELEM! A cikk 2013-ben íródott. A palacsintázó 2013 őszén bezárt! Aki palacsintát szeretne enni, ajánlom a La Petite Augerbe francia éttermet, keressétek Evelint, aki magyar és finom crepeket készít.
Illetve gyertek Gabimamihoz 🙂 }

A Crepe Fun-tastic, londoni – magyar palacsintázóról már egyszer írtam: ITT
Most újra pár szót szeretnék ejteni az üzletről.

Tavaly november óta sűrűbben látogatom a vendéglátóhelyet. Egyrészt finomak a palacsinták, másrészt pedig szeretem a hétvégi ajánlatukat. Magyar ebédre éhes londoni lakosok étvágyát maximálisan kielégítik a hétvégi specialitások.  
Az elmúlt hónapok folyamán fogyasztottam már túrós gombócot, paprikás krumplit, rokfortos csirkét, dubarry csirkemelt, harcsapaprikást, juhtúrós sztrapacskát is. Minden alkalommal mind a 10 ujjamat megnyaltam. Én, aki nem szeretem a juhtúrót, odavoltam az ételért. A halas dolgokat sem szívesen eszem, mert félek a szálkától, ám szerettem a (szálkamentes) harcsapaprikást! + A külföldi ismerősömnek is ízlett az itt megkóstolt magyar étel.
Egyszóval eszméletlenül jól főznek a Crepe Fun-tasticban. Egy jó színvonalú magyar étterem sem tudna felvenni velük a harcot.
 
Nemrég az étlap is megújult. Eddig elveszve érezhettük magunkat a széles választék között, tanácstalanok voltunk a választásban. Most sokkal átláthatóbb a kínálat, könnyebben hozunk döntést, s a palacsinták íze pedig továbbra is a megszokott színvonalon van.

Új akció is bevezetésre került. Gyűjtőkártyát kapunk, s ahogy fogyasztunk % kedvezményt, illetve egy bizonyos palacsintaszám lefogyasztása után egy ingyen-bonusz jár.
Hetente akciós menük is vannak, egy palacsinta egy megadott itallal kombinálva jobb áron kapható.
Plusz van a hét sztárja crepe is, amikor egy különleges – ideiglenesen elérhető finomságot van lehetőségünk megkóstolni.
További információk a cég megújult honlapján találhatóak: http://www.crepefuntastic.co.uk/

Az italokról se feledkezzünk el! Nyári forróságban nagyon jól esett a helyben és friss gyümölcsből készült limonádé. A Victoria Stationnél egy hölgy meg is állított, hol vettem ezt a jól kinéző hűsítő italt.

Az ételek és üdítők mellett kiemelném a hely vendégszeretetét is. Én ahányszor betérek, mindig kedvesen fogadnak. Ha pedig zsúfolt az üzlet, szinte biztos, hogy pár szót tudok váltani honfitársaimmal is.

Az ételek finomak, a személyzet barátságos, szerintem nem kell több!

Reklámok

Crepe Fun-tastic (Londoni – magyar palacsintázó) II.” bejegyzéshez egy hozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

