Kedvenc szandáljaim – Miért pont Kamillo?

Már több mint 10 éve csak is kizárólag Kamillo szandálokat hordok. Még a 10-es éveim elején kitalálták az orvosok, hogy a talpam formája nem tökéletes, bár a mai nem tudom ennek igazi magyarázatát. Így szüleim természetes anyagból készült nyári szandit kerestek, ami jól tartja a lábfejem és kényelmes is. A városi kézműves vásáron találkoztunk először a Kamillo lábbelikkel, s azonnal kaptam is egy sajátot. Az évek teltek, s ha új szandált szerettem volna, mindig a Kamillosat kértem. Bevált, szeretem, márkahű vagyok, miért váltanék?

11816270_920869747936482_3276922142173901071_o

Szandik a napfényben – saját kép – 2015 aug. Veszprém

Ha egy mondatban összegezném kéne a szandikat, így szólna: A legmegbízhatóbb nyári viselet, ami soha nem megy ki a divatból.

Mit kell tudni a Kamillo szandikról?
Szegeden egy családi vállalkozás készíti őket – „Szegedi saruk”. 100% bőrből készül minden darab és varrt. Nagyon fontos ezt tudni, hiszen egy varrott lábbeli sokkal tartósabb, mint valami ragasztott gagyi. Ezek a szandik aztán elázhatnak nyáron egy hirtelen záporban, semmi bajuk nem lesz. Sőt, én belegázoltam a sós tengerbe is bennük, az sem tette őket tönkre.
A Kamillo szandál 100% magyar, kézműves termék. Vásárlásunkkal a magyar ipart támogatjuk és garantáltan minőséget kapunk!

Milyenek a szandik?
Hihetetlen kényelmesek és több évig hordhatóak, a sok gyaloglás meg sem kottyan ezeknek a lábbeliknek.
Előfordulhat, hogy az újonnan vásárolt szandink először egy picit dörzsöli bőrünket, de tutira nem töri fel! Ez azért van, mert a bőrnek puhulnia kell a lábfejhez, legalábbis én így tapasztaltam. Pár órás bevezető séta után egy hűséges „társat” kapunk hosszú évekre.

1233281_624271674269845_1844306073_o

Lábamon a szandi: 2013 New York – Wall street

Az én szandáljaim világjáró darabok. Lesétáltan bennük New York – Manhattant, megmásztam bennük a Szabadságszobrot stb. Los Angelesben a homokos parton tettem egy kört bennük. Mindez mellett elkísértek Görögországba, Horvátországba. Sőt, Párizst is bejártam őket viselve. És persze London városát is felfedeztem velük. Ha lenne egy beépített km számláló a 6 éves szandálomban, már párszor kiakadt volna a mutató. Én rengeteg – rengeteg kilométert „toltam” bele az évek alatt.

10494562_805606629469681_6421799292792073175_n

2014 Párizs – Louvre 🙂

Hol lehet szandált vásárolni?
Nagyobb kézműves vásárokon és hagyományőrző fesztiválokon. A Facebook oldalukat érdemes figyelni az aktuális helyszínt illetően.
A Facebook információ szerint postáznak is, ha valaki tudja melyik modellt és milyen méretben szeretne.

Én Veszprémben „csíptem el” őket egészen véletlen augusztus elején. Mázli volt.

943459_574664629230550_19117501_n

A szandi Rómában – 2012

Kinek ajánlom a szandálokat?
Minőséget kedvelő embereknek, akik tőrödnek az általuk viselt lábbeli eredetével és szeretik a természetes anyagokat is. Továbbá azon embereknek is ajánlom, akik tudatos vásárolók és fontos számukra, hogy egy termék magyar.

A szandálok jelenlegi ára: 10.800 Ft. Szerintem csak egy kicsit kell körbenézni a boltok kínálatában és áraiban, nem is lesz ez az összeg sok. A minőségért és évekig tartó kényelmes viseletért nagyon megéri.
100%-ban elégedett, boldog ügyfele vagyok a Kamillo Sarunak. Szívből ajánlom őket!

Végezetül pár visszajelzés az ismerősöktől „A szandid olyan, mintha Te lennél a római hódító”.
„Ez a Veszprémben vásárolt? Nagyon kényelmes lehet”.
„Jó neked, hogy van egy bevált szandid, én még mindig keresem a nekem valót”.

Kedvenc szandáljaim – Miért pont Kamillo?” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Cili szerint:

    Szia Hanna! Örülök, hogy rád találtam! A Kamillo szandálok – és cipők – tekintetében 100%-ig egyetértünk. 🙂 Tizenvalahány éve szinte csak ezeket használom, maximálisan elégedett vagyok velük, ha olykor mást veszek fel, mindig megjárom… múlt héten pl. egy alkalomra egy drága, márkás cipőt akartam fölvenni, szinte új volt, de kb. 25 m megtétele után úgy porladt szét a sarka-talpa, hogy örültem, nem mezítláb értem haza… No ilyesmi egy Kamillo cipővel/szandállal még véletlenül sem fordul elő. A kemény telet is a kedvenc félcipőmmel vészeltem át, még véletlen sem fázott a lábam. Sajna a legkedvesebb szandál modellemet már nem gyártják tovább, ezért az utolsó alkalommal, amikor még kaptam, fölvásároltam a maradék 2 párt. Sok-sok évig elég lesz és bizti nem fog szétmorzsálódni. Persze a mesterék már jól ismernek, igyekeztem magam is reklámot csinálni nekik, küldtem vásárlókat, és nagyon sok az állandó vevőjük rajtam kívül is.
    Azért a blogod egyéb oldalait is végigböngészem majd.
    Üdv: Cili

TE MIT GONDOLSZ?!

