Seat filling program élmények 4 fontért

Az elmúlt jó hónapban ezerrel kihasználtam a nézőközönség (seat filling) kitöltő lehetőségeket Londonban. A korai naplemente és hideg miatt egyre inkább benti programok után kutakodtam.
Felsorolnék pár előadást, amit kipróbáltam. (Kipróbáltuk barátommal)

Groan ups, Westend Musical.
Ez egy felkapott, nagy előadás, így hétköznapra tudtam csak foglalni. A színészek kiválóak, ám a történet lapos.

Gyerekkori barátok életét követhettük végig az ovin, iskolán át, s végül az x éves osztálytalálkozóra került a sor.
Én a darabtól karakterváltozást és olyan tanulságot vártam, ami esetleg inspirált volna valamire. Vártam, hogy az egykori fiatalok felnőtt korukban visszanézve, valami hatalmas okosságot szűrjenek le, hol rontották el avagy hol nem.
Végkifejlett meg annyi, hogy aki lúzer volt a suliban, az lúzer is maradt. Aki jó tanuló volt, az meg sikeres lett…hatalmas bumm. Egy nagy semmi.
A musical arra lett kihegyezve, hogy az egyik tagról kiderült felnőtt korában, hogy meleg, ám mégis felesége van. Osztálytalálkozón vallja be, hogy egész életében vonzódott az egyik fiú osztálytársához.
Nagy lopikula…heee, mit kezdjek ezzel. Jobb későn, mint soha. Az előadás mégis azzal zárul, hogy a feleségével megy haza, mert gyerekei vannak és kötelességei ezáltal. Egy jól elcseszett élete lett és az is maradt.
4 fontot még pont megért ez az egész, de 25-45 font teljes áron nem kértem volna.

Zeus on loose
Dinamikus, pörgős show, amiben felsőtest és cicivillantás is jutott a nézőknek.
A színészek fele az tuti, hogy homosexuális beállítottságú volt és a fő konferálót egy transzi férfi játszotta.
Abszolút lehetett élvezni, annyi, hogy az én ízlésemhez ez messze áll. Komfortzónából kilépésre tökéletes alkalmat adott. 
4 fontért remek szombat esti elfoglaltság kerekedett belőle.

Green fairy
Egy helyszínes (kocsma) és 5 színészes mini előadás. A helyszínt, a vasúti híd alatti beépített árkád adta.
A történet kicsit hasonlít a Groan upshoz annyiban, hogy a nagy konklúzió ismét az, hogy  a főszereplő itt sem tudja eldönteni, hogy bisexuális-e vagy mi. Lánya van, akit elhanyagolt, alkoholista, miközben élete során viszonya volt egy nővel is párja mellett. Ennél nagyobb szarban nem is lehetne az élete.
Egy nagyon részeg este alatt hallucinál és élete pár jelenete lefut előtte egy zöld tündér segítségével. Rájön, hogy a lányát nem kéne végleg elveszítenie. Reggel felébred és elhatározza, hogy azt a kapcsolatot még megmenti. Ennyiről szól az egész Green fairy.
A színészek előtt megemelem a kalapom. Profik és a nő, aki az alkoholistát játszotta, különösen kiemelkedő alakítást nyújtott.
4 fontért pöpec pénteki program volt.

Itt halkan megjegyzem, hogy kezdem túlzásnak érezni, hogy ennyire a homoszexualitásra, biszexualításra épül sok minden Londonban. Semmi bajom nincs velük, mindenki azt szeret, akit akar és London Pride továbbra is kötelező éves program a naptáramban, de…ne rakjuk már bele minden színházi darabra őket a központba.
A világ éppen eléggé „szenved” a rendes családok hiányától és sok egyedülálló embertől. Nem inkább azt kéne promotálni, hogy 35-40 évesen ne a bulizás és utazás legyen már a felnőttek prioritása és nagyobb felelősséget kéne vállalniuk az életükért. Lehet én járok tévúton az elképzeléseimmel….
(Témához nem kapcsolódik, de megjegyzem itt. A Barclays Bank meleg férfiakkal reklámozza a jelzáloghiteleit. A Facebook üzenőfalamon rendszeresen bejön. Engem ők nem fognak motiválni. Én, mint 31 éves nő, boldog és hozzám hasonló hétköznapi, heteró párokat szívesebben látnék egy ilyen reklámban. Ettől a kívánságomtól a melegek jogai nem sérülnének véleményem szerint)

CSI krimi, improvizációs színházi játék
Mi nézők mondhattuk be, ki legyen az áldozat, mi legyen a foglalkozása és hogy ölték meg. A színészek pedig erre improvizálták rá a karaktereiket és szövegeiket. Zseniális műsort kreáltak.
Csupán annyi, hogy kerek 1 órás program volt.
Erre teljes árat is akár fizettem volna.

La Clique in Leicester Square
Exkluzív akrobatikus műsor, énekléssel és mini sztriptíz produkcióval. Életemben először most láttam pucér nőt színpadon és nagyon örülök, hogy egy közel 40-es nő játszotta a szerepet. Nem 90-60-90-es méretekkel volt megáldva, de vérbeli-igazi nő volt.
Dinamikus, néhol lélegzetelállító és figyelmet folyamatosan fenntartó show.
Nagyon tetszett. Ide egy kicsit a gátlásainkat levetkőzve kell beülni.
Január elejéig fut a Leicester Squaren.
4 fontért igazi ajándéknak számított.

All in all, a barátommal olcsó randi estekre használom a lehetőséget. Így télen király.
A fenti programok mindegyikét egy magán levezőlistás cég által foglaltam. Ha Londonban éltek és titeket is érdekel esetleg, Facebookon írjatok rám (e-mail címetekre lesz szükség a meghíváshoz)
A koncepció annyi, hogy heti pár értesítő üzenetek küldenek az aktuális foglalható előadásokról (koncert is szokott lenni) és ha érdekel, nagyon gyorsan kell foglalni, mert pillanatok alatt elfogynak a közönségkitöltő helyek.