Az angol gyerekek

Lassan 3 hete, hogy itt vagyok Angliában, így hát tudok nyilatkozni az itteni gyerekről.

Mondanom sem kell, hogy elég rossz vélemény alakult ki bennem, bár ezt egy kedves ismerősöm is mondta, hogy készüljek fel, rettenetes rosszak az angol gyerekek.

Sajnos igaza is lett, annyira elszállt és idióta, hisztis, gőgős gyerekre kell vigyáznom, hogy nem igaz. Egy kényes, nyafka, síros, ha nem a kénye – kívánsága szerint alakul valami, akkor azt a saját maga módján megbosszulja. Tönkretesz valamit, kiborít valamit, vagy belerúg. és közben dobhártya hasogatóan sikongat, mert szegénykém éppen nem kapta meg, amit a foga megkívánt. Én már úgy vagyok vele, hogy mondom is neki, rajta csináld, tegyél tönkre valamit, vagy kiabálj tovább, mert leszarom, de legszívesebben felpofoznám, vagy lekevernék neki egy nyaklevest. Egyszer ilyen lenne, vagy nekem lenne ilyen lehetőségem, már biztos abból tanulni tudna. Reggel a fő probléma az, hogy őnagysága nem óhajt ruhát váltani, azért kezdi a műsírást. Nem tud már meghatni, egy idióta kis pöcs…Mivel angolul nem mondok semmi csúnyát, meg nem is igazán tudok, ezért magyarul mondom neki: mekkora egy hülye vagy, vagy megkérdezem tőle: pofoztak már fel, mert ideje lenne. Így legalább ki tudom magam beszélni kicsit. A viselkedése, a jelleme még hagyján, de hogy ezt a kis uraságot semmi az ég egy adta földön nem köti le 10 percnél tovább. Ő most legózni akar, szétdobálja a legóit, 5 perc múlva, most mást akarok játszani, szétpakolja azt is, rá 15 percre, ki akarok menni.

Otthon nálunk én nem szoktam meg ezt a fajta kívánságműsort, mint ami itt van, most mit szeretnél enni drágám, mi óhajtasz inni, mire vágysz? Nálunk ez úgy volt, hogy ez van, tetszik vagy nem tetszik. Bár én már kezdem ezt bevezetni, mert tízórai azt kap, amit csomagolok, nem kérdezem meg, ha éhes lesz úgy is megeszi.  A saját anyja azt mondja neki, hogy menj, ne is lássalak… mert az idegeimre mész. Mindegy, a lényeg az, hogy ne tűnjön el vagy törje össze magát, a többivel meg közömbös vagyok.

 

 

 

Az angol gyerekek” bejegyzéshez egy hozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

