Randizás

Az életemben egy kis változás állt be az elmúlt hónapban. Közel két év szingliélet után elkezdtem randizni. Az élet játéka volt egész. Egy teljesen véletlen szituációban, a születésnapomon találkoztam egy sráccal. A nyelvcserés találkozón vettem részt, ahol is a szervező tudta, hogy ünnepes vagyok, így elkezdte nekem énekelni a Happy Birthday-t. A dalhoz pedig sokan csatlakoztak, én pedig ott álltam és meglepettem mosolyogtam. A köszöntés után a srác odajött hozzám és elkezdett velem beszélgetni. Én meg olyan a zavarban voltam, hogy majdnem elfelejtettem angolul beszélni… Így indult a történet.
Ha szeretném, hogy legyen valami ebből az egészből, akkor lesz is. Ha úgy érzem, hogy nem kéne, akkor abbamarad. Most pillanatnyilag csak élvezem kötetlenül a dolgot, élvezem, hogy figyelmet kapok és valaki úgy elfogad, amilyen valóban én vagyok. Ez a legfontosabb, hogy ő elfogad, ilyen lököttkének, mosolygósnak, néha kissé szétszórtnak. Ugyanakkor én is elfogadom, olyannak amilyen, ez kölcsönös.
A sráctól életem legszebb kedves üzeneteit kapom napról-napra. Most szeretnék idézni azokból.

„Nem vagyok jó angolból, de
el tudom mondani, mennyire kedvellek téged.
Nem vagyok jó földrajzból, de
 el tudom mondani,
hol vagy a gondolataimban.
Nem vagyok jó történelemből, de
emlékszem az első alkalomra, mikor találkoztunk.
Nem vagyok jó kémiából, de
érzem a testünk közti reakciókat.
Nem vagyok jó matekból, de
meg tudom számolni az órákat és napokat,
amióta ismerlek, s mennyire kedvellek”

„Mosolyogj sokat, mert a mosolyod olyan tündöklő, mint a napsütés egy szép nyári délutánon.
A mosolyod megvilágítja és bearanyozza a dolgokat az életben”

Én nagyon szeretek mosolyogni, a szemüvegem és a mosolyom a védjegyem. Ő ezeket mesterien tudja alkalmazni, egyszerűen úgy beszél, amit hallani szeretne az ember. Mondjuk, ez pont egy kis óvatosságra int, de amíg élvezem a dolgokat, addig semmi sem számít.
Kérdezd meg a szívedet, így szeretné-e, ha igen, akkor minden rendben van. 

Randizás” bejegyzéshez ozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

