Tea és önismeret: Vasárnapi kihívás

Instagramra felnézni egyre inkább nem szeretek. Mindenki reklámozni, eladni akar rajta. Mindenféle workshopot, tanfolyamokat tol az arcomra rendszeresen az app, a megosztások által. A sztorikban meg valaki csak egy bizonyos témát tol dögivel naponta, idővel az sem tud érdekelni már. Egyre inkább úgy veszem észre, hogy a személyes oldalak, ahol tényleg csak az életünkkel kapcsolatban szeretnénk érdek nélkül megmutatni pillanatokat, történetek, fogynak…
Ebben a közegben jött velem szembe Lupui Iza vasárnapi „kihívás programja”. Hálisten, valami olyan dolog a hét utolsó napján, amiért megéri benézi. Minden vasárnap valami kis feladatot kapunk, ami minimum egy pillanatra megállít minket, elgondolkodtat vagy megfog.

Az egész éves „kihívás” neve: Tea és önismeret.
Az eddigi kedvenc feladatomról írok most.
10 szót kellett összeszednünk, ami a keresztnevünk első betűjével kezdődik, s ránk jellemző.

Íme a 10-es listám.
– Augusztus: a hónap, amikor születtem

– Alma: ovis jelem, ami 4 évemet kísérte végig anno
– Anglia: itt élek jelenleg
– Alkotó: a blogomra gondoltam ezzel
– Arany: a szőke hajszínemre utalva
– Anyagias: jó értelemben, aki megnézi mit és mire költ, mi történik a havi kiadás-bevétel fronton. Továbbá szeretek megtakarítani, mint feleslegesen vásárolni
– Albérlet: ez egy fájó pont az életemben, ami folyamatosan előkerül blogbejegyzésekben. Mivel most költöztem megint, így aktuális téma újra
– Anyaszerű: munkámat felvállalom és olykor szeretek erről is írni. Vagyis angol család és gyerekkel az élet
– Aktív: napi rollerozás és 10+ ezer lépés, úszás, tánc és alkalmankénti futás mellett elmondhatom, hogy az vagyok.

U.i.:
A nyilvános felületeken kezdetektől Hanna néven szerepelek. Ezt a nevet választottam „írói álnévnek”. Az idővel, s ahogy több bloggert megismertem, Facebook csoportokban valós keresztnevemmel kommenteltem. Mára pedig eljutottam oda, hogy Anna leszek mindenhol. A ’H’ betűt viszont meghagyom. Angliában élve, utaljon a H, mint Hungarian a magyarságomra továbbra is.