Csomagküldés Magyarországra

Csomagot küldtem haza a múlt héten. Nehéz „szülés” volt. Először is dobozt kellett találnom. Legtöbb cégnél 10-15 db/ csomagban tudtam volna csak venni. Egyetlen egy darabra volt szükségem.
Felmentem a google-ba és beírtam, hogy moving box + városrész, ahol élek. Csodát akartam. És google adott „csodát”, kidobott egy céget, ami kifejezetten ilyen csomagküldésre specializálódott. (Mail Box etc)
Az üzletben tudtam venni megfelelő méretű dobozt – tudtam milyen kell, mert egy festményt küldtem haza, az fixen megvolt. Valamint erős ragasztószalagot és buborékos bélést is árultak.
Nagyjából összeállt a csomag. Volt még hely….szóval elmentem Asdába és felvásároltam egy kisebb mennyiségű Cadbury csokis válogatást.

A doboz kész lett. Már csak küldenem kellett. Megint a google-t hívtam barátnak. Google, google mond meg nékem „Send parcel to Hungary” hogyan. A nem fizetett találatok között, https://www.parcel2go.com/parcel-delivery/hungary bejött. Megnéztem és csodálkoztam, hogy Economy küldeményt, 15 kg – 25 fontért visz DPD haza. Ennyiért, viccelünk?
Postán hazaküldeni fél kilót kész vagyon ehhez képest.
DPD azért tetszett még, mert trilliónyi pick up pontjuk van, bármikor le lehet adni a cuccot, nem kell várni futárt.

Mobilról munkába menet a buszon foglaltam, s könyvtárban nyomtattam a vonalkódos papírt. Este meg leadtam a cuccom. Köszönet a rollernek, mert megpurcantam volna egyedül 10+ kg-t, 1.1 km-en végigcipelni.

Pénteken átvették a pick up ponton a dobozom. Szombat reggel DPD felvette. Szombat este már az angol határnál járt. Vasárnap állt. Hétfőn meg elindult tovább ezerrel Magyarország felé.
Kedden este még annyi volt a neten, hogy „nemzetközileg úton”. Szerda reggel meg írtak, hogy 10 -11 között jön a futár Fehérváron.
Nekem e-mailt küldtek, apumnak meg sms-t. Mire hívtam anyum, már otthon is volt a doboz.
A futár srác még a lakásba is bevitte, hogy ne anyu cipelje már.

A szállítás végösszege nem volt 27 font, ami már egy 150 fontos összegig terjedő biztosítást tartalmazott, plusz 1.5 font arra, hogy december 18 előtt garantáltam hazaér.

Nagyon boldog vagyok a DPD-vel. Ha tényleg ilyen jó áron lehet velük küldeni haza, már mondtam anyunak, kérjenek nyugodtam, küldöm.

Az első tapasztalatom alapján szívesen ajánlom a céget UK – Magyarország közötti szállításra.