4 Facebook oldal, amit követek

A mostani cikkben pár általam követett oldalt mutatnék be. (Nevekre kattintva, az oldalakra jutunk)

Jocó bácsi

Úgy találtam az oldalra, hogy egy ismerősöm az egyik megosztására reagált. Aztán megragadtam. Egyrészt munkahelyi ártalom részemről gyerekkel kapcsolatos oldalakat követni, másrészről nagyon tetszik, hogy valaki tanárként is lehet otthon menő. Ugye. Mikor általános iskolás voltam, még felnéztem a tanáraimra, mármint a tanári hivatásra, a középiskola alatt már kevésbé. Egy-két tanáromat azért sem bírtam, mert teljhatalmú főnökként viselkedtek, mintha kiskirályok lennének. Ők még abban a jó kis régi rendszerben éltek, hogy egyszer megkaptak egy állást egy iskolában és nyugdíjig tolták, anélkül, hogy bárki megkérdőjelezte volna, hogy jól tanítanak-e. Pont ők nem tanítottak jól a legkevésbé sem.

Ahogy meg kikerültem én is a munka világába, s volt osztálytársak elmentek tanári pályára, jött egyszer csak az információ, hogy milyen gagyi pénzeket is kapnak a tanárok. Nemhogy tekintélye nincs a pályának már, de pénzt sincs benne, az biztos. Tök gáz tanárnak lenni…ilyen feltételekkel.

És akkor itt van Jocó bácsi, aki megmutatja, hogy a tanári pálya annál azért sokkal többet rejt magában, mint ülni a tanári asztalnál és várni, hogy nyári szünet legyen. A tanári pálya izgalmas és sokrétegű a maga nemében. Sőt, akár vicces és kellemes pillanatokat is tartogat magában.

Jocó bácsi a szememben átformálta a tanári pályát és olykor fel is dobja a napjaimat a kedves megosztásaival. Hát ezért követem.

Jocó bácsinak vannak könyvei is. Saját képen az első kiadásról Londonból.

#jocóbácsivilága könyv már nálam is Londonban #jocóbácsi #könyv #tanár

A post shared by (H)anna (@eletemmorzsai_london) on

Zaka Dominika: Szabadon

Facebookon megosztás nyomán láttam meg őt is. Baromira tetszik nála, hogy fiatalon kiszállt a mókuskerékből. Nem azért él, hogy felkel és elmegy melózni, letolja a 8 óráját, majd kifizeti a számlákat, az élelmiszert stb, s a maradékból meg szórakozik. Egyszer én is kiszakadnék ebből a vad körforgásból és rövid időre biztosan elvonulnék egy jurtába a pusztába.

Az élelmiszert úgy vesszük készen, kiszolgál minket maximálisan az élelmiszeripar. El is felejtjük, hogy  a sajt miből is van, részemről még sosem ettem házi készítésű sajtot és gőzöm sincs, hogy kéne csinálni pl. Kenyeret sem sütök, gyümölcsöt sem teszek télire vagy főzök lekvárt.

Dominika oldalán úgy tetszik, hogy minden évszaknak leírja a szépségét. Éppen mi érik be, miből mit lehet készíteni és tárolni. Plusz milyen jó volt egyik reggel arra kelni, hogy megnéztem Bodza, a tehén megfejését. Most komolyan, itt London belvárosa mellett az ágyban egy otthoni, vidéki fejés tanújának lenni, jól esett – eszembe juttatta a nagyszüleim faluját.

Dominika nem vegán, nyilván. Ő általa szépen azt is meg lehet érteni, hogy a vegán életmód öngazdálkodás mellett kivitelezhetetlen, és nem a természetesen emberi életmód része. Pl. A tehén azért van, hogy megfejjék, a teje meg azért van, hogy sajt legyen stb. A tyúk meg azért van, hogy tojjon tojást, a tojás meg azért van, hogy megegyük. (Import hiányában nincs avokádó és egyéb „szuper” élelmiszer jelen)

Bovier György

Vajna Timi nyilatkozta egyik interjúban, hogy sajnálja a mozgássérülteket és milyen is lehet a szexuális életük…szegényeknek. Erre az interjúra György írt egy iszonyatos jó nyílt levelet, amit jó pár ezren osztottak meg, én is azt láttam. Azóta pedig aktívan követen.

György kerekesszékes sportoló, motivációs előadó és boldog kapcsolatban élő férfi.

Még nagyon új vagyok az oldalán, ami pl. megfogott, mikor beszámolt a Nizzai nyaralásáról. Urambocsá, olyan szállást kellett neki néznie, ami akadálymentesített. Aztán kiderült, hogy hiába lett a szállás informálva és a szállás hiába vallotta magát mobilisnek, mégsem az várta őket, ami. Egy pillanatra megálltam a megosztás olvasásában, hogy de szerencsés vagyok! Úgy jövök – megyek a világban, hogy ilyen „apróságokra” oda sem kell figyelnem. Én azt sem tudom elképzelni, milyen repülni, hogyan viszik fel az embert azon a keskeny lépcsőn kerekesszékkel. Ugye.

Minner.hu

Egy bloggertársam reklámozta az oldalt, amire kíváncsiságból kattintottam. Nagyon bébi vagyok és új vagyok benne, így annyira még nem tudok nyilatkozni. Amire viszont hamar rájöttem, hogy ha már a kezemben a telefonom és mindenképpen azon ütöm el az időt, minner.hu-t olvasva még ragad is rám valami. Egyik cikk adja a másik cikket olvasásra. Tele van ötletekkel, tippekkel.

Olyan embereknek, akik az online térben kicsit is mozognak, mert van blogjuk, vagy marketingben érdekeltek pl, iszonyat hasznos követni a Minnert.

Én egy tanfolyamra is beruháztam már a https://minnerakademia.hu/-n. (érdemes körülnézni)

Remélem, hogy tudtam újat is mondani a fenti oldalakkal.

Jó böngészést kívánok!

Reklámok

4 Facebook oldal, amit követek” bejegyzéshez ozzászólás

  1. resincrew szerint:

    Szia! Te is követed a Minnert? 🙂 Megkérdezhetem, hogy melyik tanfolyamára ruháztál be? Én nagyon szemezek a szabadúszó képzésével, de még bizonytalan vagyok…
    Egyébként már nagyon régóta követem a blogod, az au-pair-es cikkeket elolvastam az elejétől. 🙂 Tetszik, ahogy mindig megtalálod a dolgok pozitív oldalát és ahogy őszintén bemutatod, hogy hogy építed az életed. 🙂

TE MIT GONDOLSZ?!

