Ott leszek a blogger napon!

A Cosmopolitan magazin évek óta szervez blogger napot Magyarországon. Nagyon régóta a bakancslistámon szerepelt. Idén úgy voltam vele, ha 200 font lesz a repjegy, akkor is hazamegyek. Gondolatban rajta voltam egész nyáron.
Az új család meg augusztusban említette, hogy ők őszi szünetben elutaznak pár napra. És így picit otthon tudok maradni a rendezvény után. Ennél jobban nem is jöhetett volna össze.

Most október 22-én lesz tartva a nagy nap, s amint a dátum nyilvánossá vált, már a blogger csoportban létre is hoztak rá eseményt.
A napokban a döntőbe jutott versenyzők és a program is kikerült a weboldalra. És el is indult az okfejtegetés. Egyesek szerint a mezőny fele ugyanaz, mint tavaly. A divat, szépség, outfit vonalon mozgó blog és vlogok jutottak be többségben. Cosmopolitan magazintól nem is vártam mást. Nyilvánvaló, hogy a „látszatra” mennek. Itt mondom is, hogy egyetlen magazint sem vettem tőlük soha életemben otthon. Nem az én világom. Tippelek, hogy a témák kb. ilyenek „5 tuti tipp karrier váltásra”, „7 biztos fogyási módszer”, „miért jó szinglin?”, pár oldallal utána „Így fogd meg álmaid pasiját”, „így legyél trendi”. Engem ezek nem érdekelnek. Leggyakrabban utazásos magazint veszek amúgy is.

Mivel a Cosmopolitan név alatt fut a blogger nap, így a bloggercsoportban voltak, akik elbizonytalanodtak. „Nincs designer ruhám megjelenni ott”, „nem nekem való” csak, hogy pár hozzászólást említsek.
A rendezvény maga nem arról szól, hogy divat és smink blablablabla. Hanem a blogger/vlogger szférát érintő témákban lesznek előadások, olyan személyektől, akik megcsinálták. (Viszkok Fruzsi, Szirmai Gergely, Homonnay Gergely – Erzsi macska stb.) Az általam legjobban várt csapat, a Pamkutyások. Remélem Pista és Béla is eljön, és együtt beszélnek majd a vloggerezésről nekünk.
A legkevésbé Dukai Regina érdekel, aki ’Posztolástól a saját termékig’ címszó alatt fog nekünk valami szépet mesélni. (Egyetlen olyan magyar celebet nem követek, aki parasztvakítást tol. Értékteremtés nélkül luxus életet él, s boldogan mutogatja mindezt, miközben tudjuk, hogy otthon az ország felének nem megy jól a szekér. És mégis több százezren imádják, álmodoznak arról, hogy majd egyszer ők is ilyen jól fognak élni két szalmaszál keresztbetétele nélkül.)
Oravecz Nórára kíváncsi vagyok, vagy csalódás lesz, vagy pozitív csalódás. Mielőtt bármit írnék róla, végig akarom hallgatni, végre élőben.
A teljes lista ITT

Cosmopolitanos rendezvény miatt nekem is a bloggertársakhoz hasonlóan megfordult a fejemben, hogy mit vegyek fel. Ha nagyon önmagam akarok lenni, akkor a Tisza cipőm, egyik Primarkban vásárolt farmerom és egy kényelmes póló lenne rajtam, s rolleren gurulnék be. Azért így nem lehet megjelenni…ott nem. Vicces, de szeptember eleje óta gondolkozom, hogy hogyan kéne kinéznem. Extra kiadásba verni magam nyilván nem akartam, amúgy is minimalista vagyok.
Múlt pénteken munka után beugrottam a Fara charity (jótékonysági) boltba random. Találtam egy Papaya nadrágot, ami annyira passzolt rám, mintha rám öntötték volna. Sötétkék alapú virágos darab 3,25 fontért. Meg is vettem. Az eladó meg mondta nekem, hogy erre a nadrágra sokaknak fájt a foga, többen is próbálták, de nem passzolt senkire eddig. „Te vagy a szerencsés akkor” – búcsúzott tőlem. Én lennék, igen. Elhatároztam, hogy ez a nadrág lesz rajtam a blogger napon.
Mintás nadrághoz egyszínű felső való, s egy régebben vásárolt H&M-es darabot gondoltam hozzá.
Cipőt még vennem kell, mert költözéskor a sokat használt őszi/téli cipőimet leselejteztem nyáron. A táskát kigondolnom még, egy alkalmibbat már amúgy is szerettem volna egy ideje venni. Szökőévente belefér a költségvetésbe egy új darab. A mosolyomat meg „bekészítem”. És kész is vagyok a nagy napra!
Nem azért megyek, hogy villogjak. Csak jól akarom magam érezni, plusz találkozni kollégákkal, s picit inspirálódni.

Bakancslistám a rendezvényre:
– közös fénykép Pamkutyáékkal
– Virág vlogger ismerősömet személyesen megismerni (https://www.youtube.com/channel/UCZMdKNSfp0WYQboJNpPAlSQ)
– Zsuzsinak, a blogger csoport „anyukájának” (http://suznvilaga.hu/) bemutatkozni
– Petrával kezel rázni, aki http://bouvet.cafeblog.hu/ tulajdonosa
– Steiner Kristófra ráköszönni
– networkingelni bloggerekkel

És, hogy mennyi a belépő a blogger napra? Nagyon baráti…egy Starbucks kávé ára.

Folyt.köv. októberben a beszámolóval.

Reklámok

Ott leszek a blogger napon!” bejegyzéshez ozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

