Karácsony Honolulu: Ezt ettem

És akkor végre jöjjön az utolsó cikk a karácsonyi nyaralásról: az ételek. Miket és tettem és hol, amik valamiért emlékezetesek maradtak.

Denny’ shttps://www.dennys.com/ Amerikában a kedvenc helyem. Már anno 2014-ben kipróbáltam.. Jó a választék és kedvezőek az árak. Plusz amerikai szinten egészséges ételek vannak. Grillezett lazac barna rizzsel és párolt brokkolival nagyon bejött. 2x is voltam náluk Honolulun. Továbbá tetszett, hogy ha vizet kérek, akkor sima csapvízet hoznak jéggel, amiért egy centet nem számítanak fel. Én hőségben vedelek, jól esett a hűs fél liter náluk.
A desszertjeik meg, végem van kategória. Az amerikai palacsinta, meg nem mondom milyen öntettel, szuper zárása volt az étkezésnek.

Cheesecake factory – csak azért érdekelt, mert mindig tömeg állt előtte. Emberek 1+ órát képesek voltak várakozni, hogy itt egyenek. Elhatároztam, hogy nem hagyom ki. Utolsó nap az ebédemet náluk fogyasztottam. Garnélarákos – olasz kolbászos tésztát rendeltem paradicsom szósszal. Kissé csípős lett.

A hely belső kialakítása hasonlóságot mutatott a londoni Caffé Concertohoz. Az árak közepesen drágák szerintem. A sütik meg aranyáron mentek. Egy sajttorta szelet $7,5-ba került emlékeim szerint. A sajttorta választék viszont széles, vagy 10 különböző íz közül lehetett választani. A hely ugyan felkapott, de engem nem vettek le a lábamról.

Buppa Gump.- Forrest Gumppal el lehet nekem adni a helyet. Az étterem különlegessége, hogy minden étel garnélarákos. Én tésztát ettem egy nagy koktéllal. A koktél többe került, mint a kaja…a pulthoz ültettek, ott volt egy szabad hely. Különben sorszámmal kellett volna kint várnom, a solo utazás előnyei. Egy szabad hely mindig akad, kettő már aligha. A báros srác annyira meleg volt, hogy engem is felfűtött. Vak is megmondta volna, hogy homokos. Míg vártam az ételre figyeltem, ahogy dolgozik – keveri az italokat, kissé feltűnően. Amúgy le a kalappal, megdolgozott a pénzéért. Megérdemelte a borravalót. Plusz a blokkra tollal ráírtam, hogy köszönöm a munkáját. Főleg Karácsonykor, december 25-én.

A Puppa Gump belülről meg olyan, mintha belecsöppentem volna a filmbe. Pl. pinpong ütős mintájú az itallap. A női WC bejáratára az van írva, hogy Jenny. Stb. Szeretem a helyet, biztos megyek még, ha eljutok újra Amerikába. Vagy Londonban is, hiszen már nálunk is nyílott.

Pearl Harbour Múzeumban Hangar burger ettem. Semmi egészséges kaja nem volt, beértem vele.

Lulu’s Waikiki – tengerparti hely, gyönyörű óceánra nyíló kilátással. Itt jól esett az Aloha burger a kinti fedett teraszon a panorámával és a kellemes szellővel megspékelve.

Utcai árus – „sziget legjobb fokhagymás garnélarákja” kis és nagy adagok voltak. Nagy adag $12. Ott helyben készítették a rákot, hozzá rizs és vegyes saláta járt. Az étellel lesétáltam a partra.

Ázsia büfé – a bevásárlóközpont éttermi részlegén vettem vegyes halas tálat. Finom volt.

Izraeli pita – életmentő étel. A nagy tengerparti sétám során akadtam rájuk. Állításuk szerint tényleg izraeli ételeik voltak. Az a tömött pita annyira jól jött több órás gyaloglás után. És Steiner Kristófot jutott eszembe evés közben.

+ Sheraton hotel bárjában kétszer megfordultam este. Jutalmaztam magam egy – egy koktéllal a tengerparton. Hálaadás pillanatai voltak azok. Örültem, hogy ott lehettem Karácsonykor. Az élet megadta a lehetőséget rá. Köszönöm 🙂

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

