Látogatás újra: Aria Hotel – High Note Skybar

Van egy otthoni ismerősöm, aki nagy rajongója az Aria Hotelben található High Note Skybarnak. Tavaly az ő megosztása nyomán próbáltam ki a helyet. Egy hűvös, tavaszi szombati napon nyitás után 1 percel értem a hotelbe. Forgalom az még semmi sem volt, így a felszolgáló srácok készségesen és barátságosan elbeszélgettek velem. Tök jól éreztem magam. A srácok úgy búcsúztak akkor tőlem, hogy viszontlátásra hamarosan. És tényleg visszavágytam, kellemes élmény volt.

Idén júliusban a reptérről beérve be is „támadtam” újra a helyet. Skybarról tudni kell, hogy kb. londoni árszínvonalon mozognak, tehát úgy érzem, hogy a luxus kategória számomra ide ellátogatni. Egy kis extra kényeztetés a ’megérdemlem’ alapon, amit még londoni fizetésből is max. évente egyszer teszek meg. Lelkesen odaballagtam a hotelhez. Az ajtónyitogató srác már tárta is ki előttem a bejáratot. Én meg képes voltam neki azt mondani, hogy „kajálni jöttem a felső bárba”. Öt csillagos hotelben ez a kajálni jöttem kijelentés, elég primitív volt, szóval még finomítanom kell egy kicsit stílusomon. A srác meg rögtön mondta is, hogy odakísér a lifthez. „Már ismerős vagyok itt, köszönöm” – lazán feleltem. Felmentem a lifttel a felső szintre. Egy hostess csajszi fogadott és annyira nem volt tömeg, hogy tengernyi szabad ülőhely közül választhattam. Ki is néztem egy nagy üvegasztalt a bazilikával szemben.

Közben kikértem az itallapot, valami kávés alkoholos izé koktélt rendeltem, meg a menüből egy natúr csirkemellet grillezett zöldségekkel. És közben leszakadt az ég. A kinti ülőhelynek annyi lett, a belső kis fedett részbe kellett behúzódnom. (Az étel és a bazilika a háttérben képről le is mondhattam) Koktélt kihozták, nem ízlett. Nem az ő hibájuk. Az én hibám, mert ha nem bírom a koktélokat, miért iszom azt. 3900 forint a poshkodásba belefér. Az italban viszont nagyon bejött, hogy egy virágfej díszítette, ránézésre komoly volt, na.

Az ételt is felszolgálták, fémburával letakarva rakták le elém, majd felemelték azt, hogy voilá. Megadták a módját. De nem az adagra hajtottak, ez a tipikusan egy szép tányér közepére odarakunk egy szolid adagot szitu volt. Elhízni ettől biztos nem fogok, ez nyugtatott. Modern étkezésben nem az lényeg, hogy pukkadásig, degeszre egyék magukat az emberek. Ahhoz egy jó vidéki étterembe kell elmenni. Az íz bejött és csigalassú tempóban kezdtem el enni, hogy jó sokáig kitartson. Majd utána kértem egy desszertet is, amit nagyon brutál jól tálaltak.

Az egy órás luxus élményért 10 ezer forintot fizettem ki (egy főre), kevesebb, mint 10% borravalóval…De valahogy úgy éreztem, hogy nem érdemelnek többet. A hostess hölgyről az jött le a végén, hogy „jobb lesz, ha kotródom”. Miután a zuhé elállt, az étkezést befejeztem, körbesétáltam fényképeket készíteni, hát nem jött be neki. Kb. zavartam a végén, pedig nem volt sok vendég és személyzet részéről meg elegen dolgoztak. Úgy jöttem el végül, hogy kicsit keserű lett a szájízem. Ha szuperül érzem magam, nem zavar, ha sokat költök, de aznap ott végül már sajnáltam a 10 ezret. El is gondolkoztam, hogy ha legközelebb ide támadna kedvem jönni, jobban tenném inkább, ha eladakoznám azt a pénz és kihagynám őket.

Bár…ha tehetősebb lennék, olyan szívesen foglalnám le a felső kanapés részt egyszer a születésnapi összejövetelemre pár órára. (akkor nem néznének rám talán csúnyán.) Lazán tippelve, egy tucat emberre, ez a hely 100 ezer forintos tételre jönne ki.

Ami tuti, egyedül ide többet biztos nem jövök. 

U.i:Az Aria hotel aulája előtt meg le a kalappal, anyám, van gyönyör. Úgy tűnt, hogy kb. egy bérházból csináltak luxus hotelt. A nagy, széles lépcsősort is meghagyták, felújítva és átalakítva a bejárat után rögtön balra. A belső részek is egy bérházra emlékeztetnek, ahol szintenként körbe lehet menni és a belső udvar meg a fedett aula lett. Big like, nyálcsorgató.

Inside of Aria Hotel Budapest #blogger #holiday #memories #luxurioushotel

A post shared by (H)anna (@eletemmorzsai_london) on

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

