Tisza cipős lettem

A múlt hétvégén Budapesten jártam. És megvettem életem első Tisza cipőjét. A bakancslistámon nem szokott tárgy szerepelni, de a Tisza cipő kivétel. Már két éve nézegetem Facebook oldalukat, biztos voltam benne, hogy vásárolni fogok tőlük előbb-utóbb.

Tavaly bent is jártam az üzletükben és próbáltam is cipőket, aztán még sem vettem. Mert 30.000 ft, az pénz. Nem szoktam ilyen értékben lábbeliket venni. Kétszer is meg kellett gondolnom. 

Bár, ha azt nézem, hogy otthon 27% áfakulcs van, egy ilyen cipővel az állam bácsi zsebét is tömöm. Aztán a csukát meg kell tervezni, beszerezni az alapanyagokat, elkészíttetni stb. Mivel Magyarországon készül, nem kínai órabérben kéne fizetni az embereket. A cipőt be is kell csomagolni, elszállíttatni üzletekbe. Végül üzlethelyiséget bérelni stb. És remélem, hogy az eladó srác nem 65.000 nettóért melózik náluk. Az a 30.000 ft nem is olyan sok így…

A reptérről beutaztam az Astoriára. Tisza cipő boltba tudatosan. Két eladó és egy vevő volt bent. A srácon eleve Tisza volt, s szombaton csak bővítette a kollekcióját.

A neten kinéztem egy szürke pacás, sárga T betűs darabot. Ohh és pont nem volt méretemben. Az eladó srác felhívta nekem a Westendben lévő üzletet, ott sem volt méret. Egy-egy designből nem gyártanak sokat. Ha megtetszik az egyik, azonnal venni kell, mert nincs után gyártás. Jó kis Marketing, igazuk van. Én így lecsúsztam az áhított darabról.

Kénytelen voltam beérni egy másikkal. Legalább színes! A mustár színű cipőfűző nem tetszett, vettem egy kéket hozzá. (A fűző nagyon hülyén volt befűzve eleve, mindenképp újra kellett volna fűzni)

Üdv a Tisza klubban - életem első Tisza cipője #tiszacipő #tradíció #madeinhu #retro #cipő #fashion #shopping

A post shared by (H)anna (@eletemmorzsai_london) on

Elsőre a cipő kicsit kényelmetlen, csiszolódnia kell a lábamhoz. Viszont a belső bélés igazodik a láb ívéhez. A talp meg masszívnak tűnik. A talpon más cégek spórolnak, Puma és Nike cipő is kinyiffant már alattam 4-5 hónap alatt. A napi 10km-ert nem bírták, pillanatok alatt elkoptak. Röhej…

Ha a Tisza 2 évet kibír, megérte megvenni.

Végül a Retró reklám, amit valahogy mindenki ismer.

Isten hozott a Tisza Klubban. Viselje egészséggel!

Reklámok

Tisza cipős lettem” bejegyzéshez egy hozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

