Irány Zürich!

​Május első hétvégéjét Zürichben töltöm. Mivel idén Húsvétkor a pihenés kimaradt, most pótolom. Az ünnepi hétvégére a repjegyárak megugrottak és sajnáltam rá kiadni annyit, amennyit. Helyette jött az ötlet, hogy kivárok és inkább májusra nézek árakat. Az Easyjet 54,90 fontos jegyeket kínált Svájc legnagyobb városába, így lecsaptam rá. Egy ideje bakancslistás hely.

 És így történt hát, hogy pénteken munka után vonatoztam a reptérre. Egy angol helyes srác mellé ültem le. Jól indul ez a hétvége is – elkönyveltem. A Gatwick még nem volt forgalmas, pillanatok alatt bejutottam. Egy jól szituált fiatal srác navigált a biztonsági kapuhoz. Hello, hello –’ magamban üdvözöltem. Lélekben felkészültem, hogy be fogok csipogni, de végül az ingyen masszás elmaradt. Az alkalmazott mondta is, minden rendben, jó utat, mehetek. Széles mosollyal köszöntem meg neki.

A terminálban rögtön vettem egy vizet. Üres flakon ugyan volt a táskámban, de a mosdóban csak meleg víz folyt…business ugye. Tessék a fontokat kiadni a palackozott vízre. Amerikában bezzeg mindenhol volt külön ivókút, az összes reptéren, ahol eddig megfordultam.

Még bőven volt időm, s ilyenkor használom ki az alkalmat, hogy nézelődöm. Mert amúgy türelmetlen vagyok boltokban sokáig bámészkodni. Accessorize nagy kedvenc butikom. Esetek 99% nem veszek semmit, csak csorgatom a nyálam. Két táskám tőlük van, az egyik ősszel 2 éves lesz. Legalább 40 font körüli összegért bírják is a használatot. Most az új design modelljeikbe belezúgtam. Kell-e nekem egy újabb hátitáska?Az Easyjet 1 bőrönd korlát miatt nem tudtam volna megvenni pénteken. Ami tetszett, hogy 6 fonttal olcsóbb az ára a reptéren, mint bárhol Londonban. És e hónapban még repülök. Na, jó. Alszom rá.

Accessorize shop - falling in love #bags #accessorize #shop

A post shared by (H)anna (@eletemmorzsai_london) on

A repülőtéren szeretem figyelni az embereket. Kik, hány évesek utaznak. Egyedül vannak-e, vagy párban, esetleg nagyobb társaságban. Anno, mikor Székesfehérváron éltem, el sem tudtam képzelni mennyien utaznak. A repülőket mindig néztem, amint ott a magasban elsuhantak, s mindig eldolgoztam, vajon honnan – hova mehetnek. Most pedig hihetetlen jó érzéssel tölt el, hogy én is rajta ülhetek és mehetek olyan magasan!

A hétvégére többen leánybúcsúra mentek. Hölgyek egyen pólóban és névre szóló szalagot viselve vidáman sétáltak az épületben. Idősebb párokat is kiszúrtam és persze voltak pici babás családok is. Aztán több, tinikből álló iskolás csoportok is feltűntek. És voltak azok a személyek, akik naptejet vettek és bikiniket válogattak. A reptér nyüzsgött, mint egy élettel teli méhkas.

Az Easyjet egy kisebb frászt hozott rám, mikor becsekkolás előtt bemondták, hogy túlfoglalás van. Pár embernek lehet fel kell adnia a székét. Megvan az amerikai botrány az United légitársasággal? Nem értem miért jó, ha több jegyet adnak el, mint ülőhelyet. Én ahányszor jegyet veszek, foglalást változtatni csak plusz pénzért engedné, sztornózni meg az összeg bebukását jelentené. Tavaly a Honolulu jegynél, ami sok száz font volt, vásárlást követően küldték az emailt, hogy visszalépési jogom nincs, de változtatni sem tudom a dátumokat. Szóval a pénzem szeptember óta náluk volt „bebetonozva”…na mindegy. Én fel tudtam szállni a gépre.

Egyem meg, az egyik utaskisérő cuki meleg pasi volt. A szemöldöke szebben ki volt szedve, mint nekem.

Késéssel indultunk, de kb. behoztuk.

Isten hozott Zürichben! Köszönöm Easyjet a kellemes utazást.

És dobpergés! Ezt a cikket mobilról írtam, valaha először.

Irány Zürich!” bejegyzéshez ozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

