Sikeres magyarok Európában nap I.

sikeres magyarok európa nap

forrás: ITT

Április utolsó szombatján részt vettem az első ’Sikeres magyarok Európában napon’.
Első hallásra furcsának tűnik ugye. Mert én speciel nem érzem magam olyan sikeresnek, s akkor mit is kerestem én ezen a rendezvényen. Ha 5 szóban kéne összefoglalkoznom, mit takar ez a név, akkor így fogalmaznék: Motivációs nap külföldön élő magyaroknak.

Hol hallottam a rendezvényről?
A Szabó Péter londoni csoport tagja vagyok, így elsők között értesülhettem erről.
Én Szabó Péter miatt vettem meg a jegyemet is, mert a többi előadó neve nem is mondott nekem semmit. Bár utolsó pillanatban még Mosolyka is becsatlakozott, így végül kettejük miatt lettem érdekelt.  

A páros belépőt még március utolsó napján vettem egy ismerősömmel közösen.

És eljött április 29-e. Nem is tudom idejét, mikor keltem szombaton utoljára 6:20-kor reggel. Hálás voltam, hogy gyönyörűen sütött a nap, mert így energikusabban és lendületesebben indult a napom. Robogtam a vasútállomásra, majd a vasúttal a belvárosba. Metróra szálltam és Tottenham Court Road állomásnál leszálltam. Majd pár percnyi séta után megérkeztem.

Az ismerősöm már várt rám. Plusz egy blogger társam, Linda is azonnal kedvesen odajött hozzám és együtt foglaltunk helyet. Már reggel 8:30-kor úgy éreztem, hogy szuper napom van.

Pontosan 9-kor elkezdődött a program.

Elsőként Farkas Attila lépett színpadra

A magasnyomású mosóval indult építőipari vállalkozás, egy igazi „angol álom” az ő története. Nagyon megfogott.  Hiteles volt számomra, ittam szavait. Egy igazi bumm volt a szombati naphoz. Még most is hatása alatt vagyok.
Két mondatok idéznék tőle „Őszintén értéket teremteni”, „Mindig van valaki, akire számíthattok”
Attilát ajánlom!

Másodikként egy házaspár, Csonka Enikő & Szántai Zsolt következett.
Ők az életmódról, táplálkozásról, edzésekről beszéltek. Általuk értettem meg igazán, hogy miért nem lehet egy fajta diétát mindenki torkán „lenyomni” vagyis, miért nem használ ugyanaz a valami mindenkinek. Mert nem használ. Mindenkinek más a szervezete és máshogy reagál más és más diétákra. Például egyél sok gyümölcsöt, mert az tele van vitaminnal, vagy egyél sok halat, mert Omega és protein van benne általánosítások nem működnek minden embernél.
Sokkal komplexebb az emberi szervezet. Nem mindegy, hogy kinek milyen az idegrendszeri felépítése, égetőrendszere, táplálkozási típusa, hormonális aktivitása és végül egyéni érzékenysége. Mielőtt bárkinek valami életmegváltó diétát írva fel valaki, egy alapos egyéni kiértékelés szükséges!

Aki életmódváltás előtt áll, menjen el profi szakemberekhez. Enikő és Zsolt számomra megnyerő volt. Tudták, hogy miről beszélnek.
Honlapjuk: http://bodywakes.hu/ – Életmódváltás mesterfokon

A folytatásban Borsos Bence jött fel a színpadra.
Bence 21 éves vállalkozó, egyetemista és motivációs előadó. Szerintem ez óriási, emeletem kalapom.
Fiatal kora ellenére rutinosan és gyakorlatiasan tartotta az előadását. A boldogságról beszélt, de számomra nem jött át teljesen az összes mondanivalója. Nem tudom tömörítve összefoglalni, amit hallottam. Talán ennek az is oka, hogy én igyekszem megélni az életem, hála naplót vezetek és tudom, mi okoz örömet számomra. A ’Miért nem lehetek boldog már most?’ kérdés nem nekem szólt, mert én szombaton nagyon boldog voltam. És még jövő hónapban is erről a szombatról fogok ismerőseimnek lelkesen mesélni.

A fenti előadók után ebédszünetet kaptunk. Ugye nekem van a blogom. A szünetben, a mosdóban találkoztam az egyik olvasómmal. Ő jött oda kedvesen hozzám. Anno még levelet is váltottunk, de nem találkoztunk. Most ezen a rendezvényen jött el a pillanat. Imádom a véletlenek. Annyira jó, hogy motivált és nyitott emberek vannak az olvasóim között, akikkel hasonló az érdeklődési köröm. Ezt megélni egy kis csoda. „Életre kelt a blogom”, mikor valaki a soraim által valahogy megismer, majd személyesen is találkozunk. Köszönöm szépen!

Folyt.köv.: Mosolyka, Szabó Péter és Almási Kitti.

TE MIT GONDOLSZ?!

