Interjúm a Fejős Éva magazinban

Még itt blogon nem említettem, hogy a Fejős Éva magazin legújabb számában velem is olvashattok egy interjút.
Sajnos hozzám még nem ért ki a magazin Londonba, de már nem akartam tovább várni a hír megosztásával.

Január elején kaptam a felkérést, amire azonnal igent mondtam. Majd Éva küldött nekem egy kérdéssort, aminek megválaszolására óráim mentek el. Őrültem hangzik, nem? Pár kérdésre könnyű válaszolni, gondolná az ember. Amikor meg a kérdések felett ültem, bizony gondolkoznom kellett, hogyan adhatnám a legjobb választ, miközben megőrzöm a stílusomat. Őszintén, hitelesen akartam minden kérdést kifejteni. Volt, hogy mondatokat töröltem, majd újra írtam, mert nem tetszettek.
Legvégül még párszor átolvastam, hogy biztosan stimmeljen a tartalom.

A visszaküldött válaszokat a magazin munkatársai feldolgozták és a lényegi tartalom elvesztése nélkül tömörítették.

Ezután kérték, hogy küldjek lehetőleg nagyobb felbontású képeket magamról. Ez igazi kihívásnak számított, mivel alig van rólam normális kép. Hivatalos fotós sose fotózott még (kivéve iskolai tabló), plusz nincsen semmilyen tuti ruhás képem sem. Az egyke utazások alatt meg véletlen, ha 1-1 kép készül rólam itt-ott. Több tucat albumot kellett átböngésznem a régi laptopomon, mire két tucat ’elmegy’ képet összeszedtem. Ezekből válogatták össze azt, ami végül bekerült a nyomtatott magazinba. A kezdő nagy kép, ami alatt az interjú található, egy 2013-as képem a Kew Botanikus kertből. A másik kép, amin fogom azt a nagy izé állatot a Bahamákon készült és $5 fizettem érte anno.
A képek keresgélésével is elment több, mint egy órám.

Az interjúban a londoni életemről, utazásokról lehet olvasni, illetve a nagy kérdés: hogyan szedtem rájuk össze a pénzt.
Egyik kérdés a Brexitről szólt, januárbam még nagyon optimistán válaszoltam, ma már kicsit jobban tartok tőle. Bár az továbbra sem kérdéses, hogy maradhatunk, de egy recesszió nem tenne jót azért a munkaerőpiacon…

Köszönöm Fejős Éva magazinnak a lehetőséget!

U.i.: Ha véletlen olvasnátok az interjút, kérlek úgy tekintsetek rá, hogy abban nekem és a magazinnak is sok órai munkája van benne.

Reklámok

Interjúm a Fejős Éva magazinban” bejegyzéshez ozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

