ASMR videót nézek

Januárban egy születésnapi összejövetelre voltam hivatalos. Az ismerősöm meg szóba hozta a blogomat. Elmondása szerint nem olvas (egyáltalán nem gond, senkitől sem várom el, hogy csak mert ismerősöm, olvassa), s kérdezte, hogy youtube videókon gondolkoztam-e már. Mert a youtube a jövő. Elmesélte, hogy őt eddig baromira elkerülte az oldal, most meg azon kapta magát, hogy elkezdett youtubereket aktívan követni. És milyen fajta csatornákat követsz? – visszakérdeztem.
Az egyik az ASMR-es. Még egyszer, ASMR? Mi a túrós az, néztem értetlenül.
Ígérte, hogy másnap küld linket és ne lepődjek meg, ha elsőre baromságnak találom az egészet. „Furcsa lesz, amit tapasztalsz, de aztán rájössz, hogy mi ez és élvezni fogod”.

Kíváncsian vártam hát tőle a linket. És megismerkedtem az ASMR videókkal. Elsőre tényleg bizarr. A kamera előtt suttogás és különböző zajok generálása szokatlan. Normálisak? – ez volt az első gondolatom. Mi a jó ebben?
A kommentekben olvastam, hogy fülhallgatóval érdemes igazán hallgatni. És tényleg.
Megszoktam és fel is iratkoztam az ASMR Glow csatornájára. Este lefekvés előtt hallgatok bele, s itt-ott kellemesen futkos hátamon a hideg. Nem hittem volna, hogy ezt egy videó ki tudja váltani.
Itt:

Az ASMR csatorták a youtuben hihetetlen népszerűségnek örvendenek. Az ASMR Glow, akit fentebb említettem 2016. októberében indította csatornáját és januárra már 100 ezer feliratozója volt, laza 10 milliós megtekintés mellett! A csatorna „robbanás” előtt áll, év végére több százezer feliratkozóra tippelek személy szerint.

Miért sikeresek az ASMR videók?
Mint amatőr követő próbálok magyarázatot találni rá.
Úgy gondolom, hogy az, amit az ASMR videókban tapasztalunk, azt a párunktól kéne megkapnunk (megadnunk). Kedves suttogás a megfelelő meghitt pillanatban, egy kedves simogatás, puszik stb. Na, most mivel a világon több az egyedülálló, mint a párban élő, totál ki vagyunk éhezve a személyes intim törődésre. (Az, hogy valaki egyéjszakás kalandokban világbajnok, sem kapja meg ezt). Esténként meg otthon ülünk a telefonunkkal a kezünkben és elütjük az időt. Milyen jó, hogy csinos vadidegen emberek tudnak nekünk okozni virtuálisan érzéki örömöket! Ugye.
Bámulhatjuk a youtubet, miközben suttogva és mosolyogva kedvesen beszélnek hozzánk! Nem baj, hogy virtuális, hogy nem nekem szól a törődés, hanem az egész youtube tábornak. De jöhet. Ki vagyunk éhezve rá! Jól esik!

A videó alatt sok kommentet el szoktam olvasni, s pasik tucatjai írják le, hogy egyedül vannak. Nincsenek igazi barátaik, otthon vannak estéként. Ők konkrétan kiéhezve várják az újabb és újabb videókat, mert a személyes törődésre mérhetetlenül vágynak.

Az ASMR youtuberek szerepjáték videókat is szeretettel készítenek. Aminek az a lényege, hogy úgy viselkednek a kamera előtt, mintha a nézőt kezelnék, sminkelnék, vizsgálnák stb.
Az egyik videóban suttogva kisminkel minket az ASMR Glow.
Íme:

Az ismerősöm a magyar ASMR-ek közül Barbit ajánlotta. Itt:

Ha esetleg további videókra vagytok kiváncsiak, youtube keresőbe „ASMR” szót kell csak beírni és behoz milliónyi találatot.

Az internetes fórumokon azt állítják, hogy a legjobb felnőtt altató az ASMR videó.
Egy próbát szerintem mindenkinek megér!

Kellemes videó böngészést kívánok!

ASMR videót nézek” bejegyzéshez ozzászólás

  1. encso szerint:

    Szia!
    Pár hónapja akadtam a blogodra, és azóta becsülettel végigolvastam az összes bejegyzésed is. Nagyon tetszik a stílusod, bármiről is írsz, sajátságos szemszögből tudod bemutatni. Az utazásokról szóló bejegyzéseid sem a szokványos unalmas útibeszámolók amik mit sem érnek ha nem jártam én is ott, te valahogy mégis képes vagy úgy bemutatni ezeket a helyeket, hogy ha eddig nem is vágytam oda, most biztos felkeltetted az érdeklődésemet, főleg amikor a “hétköznapi” életből is bemutsz néhány apróságot.
    Néhány hete eljutottunk mi is Londonba, és nagyon sok ötletet nyertem tőled, hogy a “kötelező” látnivalókon túl mire érdemes még nyitva tartanunk a szemünket!
    További jó blogolást, egy új olvasót tutira szereztél! 😉

TE MIT GONDOLSZ?!

