Valentin napon eszembe jutott valaki

Valentin nap alkalmából eszembe jutott valaki. Nem azért, mert szerelmes voltam belé, vagy mert valaha is jártunk volna, de hozzájárult ahhoz, aki ma vagyok.

2007-et írunk és bekötötték nálunk az internetet. Számomra ezzel egy új világ nyílott ki. Én, aki otthon kuksoltam és féltem emberek közé menné, erősen introvertáltan viselkedtem, elkezdtem neten ismerkedni és beszélgetni. Mivel szemtől szembe nem ment volna a dolog, az internetes arc nélküli beszélgetések nagyon kapóra jöttek.
Beregisztráltam a chat.hu-ra és Fehérvár menüpont alatt random rákattintottam emberekre és beszélgetést kezdeményeztem tök ismeretlenül. Akivel többször is sikerült beszélnem, vagy valamiért szimpatikusnak találtam, felvettem msn-re. És ott már saját arccal, személyesebben folytattuk tovább a diskurzust.

Így ismertem meg egy srácot. Minden nap, mikor a géphez értem, s láttam, hogy elérhető, rákattintottam és kedvesen érdeklődtem felőle. Mindig, mindig én kezdeményeztem. A személyes találkozót nem erőltettem, mert féltem felvállalni magam. ’Nem vagyok jó nő’, akkor még ebben a tudatban éltem.

2007.júniusában leérettségiztem és a sráccal folytatott msn során elmeséltem neki, hogy hol ünneplem meg a nagy alkalmat. Fehérvár melyik szórakozóhelyén leszek a barátnőmmel szombaton. Nem mutatott különösebb érdeklődést, írta, hogy elképzelhetően ő is megy bulizni valamerre aznap.
Rendben, ennyiben maradt a dolog.
És hát nem is kell mondanom, hogy végül azon a szórakozóhelyen tűnt fel, ahol én is voltam. Ő volt az érettségi meglepetésem. Aki látott már lelkesnek, az el tudja képzelni, hogy mennyire oda – vissza voltam attól, hogy a chaten megismert pasi eljött megünnepelni az érettségimet.
A srác előtt amúgy le a kalappal, totál úriember volt. Nem nyomult, semmi, kulturáltan viselkedett velem azon az estén.

Aztán a buli után már találkoztunk napközben is. Iszonyat para voltam. A partin jól kikenve (nagyon kivágott felsőben) jelentem meg, s ez nem én vagyok, szóval akkor most hogyan kéne kinéznem egy rendes találkozón világosban – pörgött az agyam.
Sőt a találkozónk napján enni nem bírtam. Végül mosolyogva, önmagamat adva, bájosan és érdeklődést mutatva megjelenten a belvárosban a megbeszélt időben. Föld felett szabad repkedni? – én egy jóvágású pasival mászkálhatok. Csípjetek meg.
A találkozó alatt is para voltam. „Csak olyat ne mondjak, amit nem illik. Biztos szépen válaszoltam az ő kérdéseire? Hogyan vigyem tovább a társalgást?”
Egyébként kémia nem volt köztünk, de nekem akkora megtiszteltetés volt egy normális pasi mellett lennem, hogy csak na.

Többször összefutottunk a rákövetkező hónapokban. Beültünk hangulatos kávéházakba, sétáltunk a meleg nyári időben. De tényleg soha semmi nem volt köztünk. Annyira imádtam érte, hogy megajándékozott az idejével, nem használt ki és megadta számomra a lehetőséget, hogy fejlődhessek. Hogy elkezdjek kinyílni, hogy elkezdjem felvállalni magam, merjek face to face beszélni pasikkal.
Csodát tett velem, elindított egy olyan úton, aminek ma kamatos kamatait élvezem.

art_csonakazo_to_leengedese_1

http://www.feol.hu – Fejér Megyei hírlap online

Az egyik utolsó találkozásunk nagyon megmaradt. Elsétáltunk a belvárostól a csónakázó tóig, ahol egy padon leülve élveztük a forró kora nyári estét. Majd hirtelen durván sötét felhők kezdtek érkezni, a vihar illatát hozta a szél. Tempósan visszamentünk a belvárosba a kocsijához. Mire pont beültünk a meggypiros autóba leszakadt az ég. Ez mekkora mázli – meg is jegyeztük. Majd hazavitt. Anyukám meg már aggódva fogadott otthon, félt, hogy merre járhatok a viharban.
„A  legnagyobb biztonságban voltam és még haza is fuvaroztak. Soha rosszabbat anyu”

A srác Pesten kapott munkát, totál elvesztettük egymást még az éterben is. Pár éve házas, ha jól tudom. Tényleg csak drukkolok neki, a legjobbakat kívánom.
Hálás vagyok neki mai napig. Nem is tudja milyen sokat adott nekem társaságával.

Ezzel a személyes történettel kívánok Boldog Valentin napot.

Reklámok

Valentin napon eszembe jutott valaki” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Dodo szerint:

    Nagyon szép ez a történet, jó volt olvasni, hogy ilyen rendes srácra bukkantál! Nekem is a net-chat-msn volt az, aminek segítségével kinyíltam egy kicsit a világ felé, megismerkedtem pár emberrel anno 🙂 (és én is 2007-ben érettségiztem :D)

TE MIT GONDOLSZ?!

