Villámlátogatás otthon: Szösszenet

Január középen otthon jártam. Az utazásról már ejtettem szót, a többi élmény pedig most érkezik.

Vártam a 4-es villamost az Octogonnál. Pár méterre tőlem egy 3 lányból álló ’banda’ állt. És a 3 csaj tetőtől talpig végigmustrált. Ohh, voltak vagy 16 évesek, nagyon benéztek. Viccesnek találtam a helyzetet. Nem vagyunk egy „súlyban”, nagyon benéztetek drágáim. Persze ők menőnek hitték magukat, pár trágár szó elhangzott társalgásuk közben, műkörmöt viseltek és az enyémnél drágább telefonjuk volt. Naná, hogy a Westendnél szálltak le, biztos mentek plázázni.
Örülök, hogy otthon 16 éveseknek telik több mint 150 ezer forintos telefonra, műkörmösre is. Remélem, majd kinövik, hogy a látszat az nem érték. Lehet, hogy semmi sem csillogott rajtam, sőt még csak sminket sem raktam magamra, de az számít legjobban, hogy milyen ember valaki és mi van a fejében

A 4-es villamoson mosolyogva utaztam. Pesten voltam, nekem már ez önmagában nagy élménynek számított. Boldogan néztem végig a szerelvényben. Tök jó itt lenni most! Egy úr egy vizslával utazott és szegény kutyus nyüszített, nem érezte magát kényelmesen. Örültem, hogy már a budapesti tömegközlekedésben is okés dolog kutyával utazni.
Átszálltam a hévre és pár megálló múlva már tesómék közelében jártam. Ígérték, hogy kijönnek értem kocsival. Amíg várakoztam hógolyókat gyúrtam és dobáltam az óriás plakátot. De régen nem gyúrtam hógolyót! Egy újabb élmény megvolt szombatra.

Hétvégén történt. Havazás 😀 #otthon #hó #budapest #villámlátogatás #öröm #tél #elvanagyerek

A post shared by (H)anna (@eletemmorzsai_london) on

A tesómék megjöttek értem és indultunk a nagycsaládi ebédre tesóm apósához.  Hétvégi ebéd egy Hungarikum. Itt Londonban a családok nem ülnek így össze enni nagyokat.
Finom húslevessel indítottunk. Repetázni kötelező volt. Majd jöttek a hússzeletek és zöldséges rizs. Dupla adag itt is lecsúszott, s végül a sütemény. Régen ettem ilyen durván tele magam. Az ebéddel együtt a vacsora is megvolt, mert másnapig kajára sem tudtam nézni.
A magyar ebédeknek nincs párja! Köszönöm a meghívást és vendéglátást.

Visszaúton átsétáltam a Margit hídon. A panoráma, na ez hiányzik Londonban! A Temze part ehhez képest semmilyen és uncsi.
Majd visszafelé is felszálltam a 4-es villamosra. Az esti járatokon nem tanácsos mosolyogni, mindenki nagyon búval bélelt képet vágott.  Pedig a 4-6-os villamos is menő ám! (Londonban Wimbledon-Croydon között van villamos, de az nem olyan hangulatos)
Utána még beugrottam a Sparba. Túrórudiért és teákat néztem. Csipkebogyó és hársfa teából bevásároltam egy időre. 

Szerettem Pesten ezt a napos – havas Január 14-iei szombatot. 

Villámlátogatás otthon: Szösszenet” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Gy szerint:

    Croydonban van villamos!
    Ezt pedig nem mibol gondolod, hogy a csaladok nem ulnek ossze hetvegi ebedekre. Dehogynem. Csak itt nem rantott hust esznek, hanem Sunday Roastot! : )

TE MIT GONDOLSZ?!

