Az új kedvenc helyem – Cafe Frei London

Vasárnap a londoni Cafe Freiben jártam.

A londoni magyarok egy kívánsága teljesült a kávézó megnyitásával. Több ismerősöm említette a múltban „Kár, hogy Londonban nincs Frei kávézó”. Bizony kár. De biztos voltam benne, hogy Anglia felé is nyitni szeretne a lánc, csak még nem jött el az idő. Aztán Karácsonykor megláttam a Facebook hirdetést. Komoly? Kétszer is meg kellett néznem, hogy biztos jól olvasom-e. Szuper!

cafe-freiTérképen megnéztem a helyet, s megállapítottam, hogy nincs is rossz környéken. Aldgate East kiesik ugyan az útvonalamból, mert nem errefelé élek, de még 1-es zóna – simán jó. Vagyis nem messze a belvárostól. Egészen pontosan egy gyalogtávra van a Frei Kávézó a Tower Bridge-től (Tower of Londontól).

Az ünnepek alatt szétkürtöltem ismerőseim között a hírt. Plusz felvetettem az ötletet, hogy következő találkozás alkalmával a Cafe Frei legyen a célpont. Vasárnap hát harmad magammal kerestem fel az üzletet.

Az első benyomásom az volt, hogy de tágas! Nem olyan picike, szerintem mindenki kisebbnek képzelte el. A berendezés roppant kifinomult és elegáns. A designer megérdemel egy hatalmas bókot.

Az egyik falat papagájos tapéta borítja, több lámpabúra meg madárkalitka formájú.

A pult melletti üzemi rész pedig egy barna konténer. Pontosan olyan, amiben tényleg szállítják a kávét a teherhajón.

The best coffee shop is open in #London now - @cafefreilondonaldgateeast #cafefrei #bestcoffee #coffeeexperience

A post shared by (H)anna (@eletemmorzsai_london) on

Miután kiámuldoztam magam, jöhetett végre a kávézás. A londoni Cafe magazin környezetbarát és feltételezem, hogy újrahasznosított papírból készült. (Nem a fényes, mint otthon). Az egyik cikket a magazinban maga Frei Tamás írta. A hátlapon pedig a teljes lista volt megtekinthető. Nem volt könnyű a választás. Segítség volt még, hogy a pult mögött földrészek szerint vannak kiírva az italok + külön a jeges kínálat.

The best coffee shop is open in #London now - @cafefreilondonaldgateeast #cafefreilondon #bestcoffee #coffeeexperience

A post shared by (H)anna (@eletemmorzsai_london) on

Szemeztem a havi ajánlattal, amiben rum volt, ha jól emlékszem. Végül ismerősöm javaslatára a Miami vaníliás latte mellett döntöttem. (koffeinmentes verzióban is elérhető) És egy bangladesi desszertet kértem hozzá, kókuszreszelék mangó és csokikrémmel.

A latte tuti volt, a desszert is finom.

Én nagyon boldog és elégedett voltam. Szerintem mindenkinek bejött a hely.

The best coffee shop is open in #London now. #cafefreilondon #bestcoffee #coffeeexperience @cafefreilondonaldgateeast

A post shared by (H)anna (@eletemmorzsai_london) on

A kiszolgáló hölgyek nem magyarok voltak, nem is vártam el, hogy magyarok legyenek. Az üzletvezető hölgy viszont viszontlátással búcsúzott.

The best coffee shop is open in #London now. #cafefrei #bestcoffee #coffeeexperience

A post shared by (H)anna (@eletemmorzsai_london) on

Az élmény értékelése: 11/10.

A Cafe Feri egy kávézó Kánaán. Minőségi italok, barátságos – rendkívül versenyképes árak, kellemes légkör és stílusos berendezés fogadja a leendő vendégeket. A hangosból is kellemes zene szól. Hétvégi baráti kis találkozóknak tökéletes helyszín.

Egyéb: van gyereksarok pár játékkal, pelenkázó a WC-ben és etetőszékek.

Megtaláltam az új londoni törzshelyem. Ha a jövőben valaki megkeres, hogy fussunk össze valahol, már tudom, hogy HOL.

Az új kedvenc helyem – Cafe Frei London” bejegyzéshez egy hozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

