A blog és 2016

2016

forrás: jasosag photography

Évértékelésekbe is belekezdek végre. A blog és a 2016-os év.
A blog életének legsikeresebb évét értem meg. Bár nem írtam semmi egetrengető cikket, sőt még egy normális könyvértékelést sem sikerült összehozom, de a bloggal együtt éltem.
A blog mindig mindenhova elkísért, jött velem, követett engem. Én pedig örömmel éltettem. Ott voltam az Életem morzsái mögött teljes személyemmel, na és ez számított.
Arcommal és teljes valóságommal felvállaltam a blogot.

Februárban lehetőséget kaptam részt venni egy blogger együttműködésben, amit a Fanni Gardróbja blog kezdeményezett. Sajnálatomra azonban megszűntette a youtube csatornáját, így a videó is törlésre került. Kár!
A videóban figyeltem fel az www.egycsipetfahej.wordpress.com blog írójára, akivel később magán leveleket váltottunk. Ő lett az első komoly blogger barátnőm, amit nagyon szépen köszönök neki. Hálás vagyok, hogy a blogjaink által virtuálisan az életünk is keresztezte egymást.
Bogcsi az év folyamán többször is meglepetést okozott nekem postán feladott kedves ajándékaival is. Köszönöm szépen még egyszer.
Itt pl. Fejős Éva magazinom tőle:

Quick break in the park during my scooting #London #blogger #mutimitolvasol #nyár #park #magazin #fejoseva

A post shared by (H)anna (@eletemmorzsai_london) on

A 2016-os évben személyesen találkoztam pár olvasómmal is. Illetve olyan helyzet is előfordult, hogy idegenek rám néztek és mondták „neked van egy blogod, az arcod alapján megismertelek”. Megtiszteltetés! Köszönöm.

Kora nyáron a blognak köszönhetően az első magyar borfesztivál vendége voltam. Én voltam a ’Press’. Elképesztő, mind a mai napig oda-vissza vagyok ettől. A nyakba akasztós bilétámat pedig egy életre megőrzőm, az biztos.

Júliusban megkeresett a www.youaremycupoftea.blog.hu bloggere, Enikő. Felvetette egy személyes találkozó ötletét. Persze, hogy volt kedvem. Két héttel később már a Cambridge-be tartó vonaton ültem.

Ősz elején meghirdettük pár bloggerrel összebeszélve az első Londoni (angliai) bloggerek találkozót. Megtörtént. Végre megismertem Anamit és Nórát is.

Majd ezt követően Anami (www.anamiblog.com) írója meghívott egy partira. A #FabWMN rendezvényére a saját londoni lakására. Köszönöm! Fantasztikus, inspiráló délutánt élvezhettem nála.

1st October marked the day of the very first FAB WMN tea party ever, which was held in my home and listed many fabulous women based in London. It was the real life manifestation of the Fab WMN project running on my blog (in the cyberspace), which offers a platform for creative, inspirational women from all over the world and celebrates being a woman, being fabulous regardless age, size or any other social/ conventional limitations. By creating this event the #FABWMN project has been taken to another level, where women could interact, encourage and motivate each other in real space and real time. 💋 @pasztory.dori @karolla1 @enikomenczel @eletemmorzsai_london @andfurniture @timka81 @csilla.yeoh @beccasommerville @aspirationbynora 💋 #londonblogger #londonlife #anamiblog @slovak_bloggers #refreshersk @uj.no #girlpower #womenforwomen #superwomen #creativewomen

A post shared by Annamaria Papayova (@anamiblog) on

A blog Facebook oldala is szép évet zárt 2016-ban. Köszönöm szépen a követőknek a visszajelzést, az aktivitást. Idén is igyekszem majd érdekes képes bejegyzésekkel jönni.

Köszönöm szépen még egyszer!

U.i.:
Pár kívánság 2017-re:
– személyesen ott lenni az éves magyar blogtalin
– találkozni személyesen még több bloggerrel
– átadni az életörömet, ami bennem van a blog cikkeiben
– ősszel a blogger day-re hazautazni

Reklámok
Közzétéve: Blog

A blog és 2016” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Bogcsi szerint:

    Mozgalmas és tartalmas évet zártál Te is. Örülök hogy össze hozott minket az a tavaszi ideó. Én is köszönök mindent. Ami 2017-et illeti: Bízom benne hogy találkozunk idén! Remélem lesznek idén is közös megmozdulások a csoprtban, illetve Neked a kinnti ismerősökkel is. Jó kis listát írtál, kívánom a jövő évi összefoglalóban ezek élményei szerepeljenek! Én követlek idén is;) !

TE MIT GONDOLSZ?!

