Villámlátogatás otthon I.

Január második hétvégéjén villámlátogatáson jártam Budapesten. Bővült a család, babalátogatás volt az egyik fő célom.
Munka után pénteken a Wizz Air utolsó járatával utaztam Budapestre. Már lélekben készítettem magam a Luton reptérre. Tavaly Húsvétkor annyi volt az utas, hogy nem fértünk be konkrétan a terminálba. Káoszra hangolódtam, s a nyugalmam megőrzésére. És legnagyobb döbbenetemre csak lézengtek az emberek. Az ellenőrzőkapunál 3 percet kellett sorban állnom. Mondjuk becsippantam, kiváncsi lennék, ha egyszer pucéran mennék át a kapun, akkor is jelezne-e. Mert szerintem az jelez akkor is, ha nincs semmi. Levetették a cipőm, beálltam a búra izébe, majd kezes tapizás. Már „hiányzott”. Aztán már a terminál belsejében találtam magam. Duty free bolton kötelezően át kellett sétálnom, az bejárat. Van rá kereslet? Mi, akik csak az olcsóság miatt repülünk a fapadosokkal, nem fogunk x száz fontokat drága parfümre, meg x éves Whiskey-re költeni.
Összesen az újságosnál vettem egy vizet, ez volt a nagy költekezésem.

Örömömre még normális ülőhelyem is akadt, így tudtam a laptomon gépelni. Majd a járat indulását időben kiírták, késést nem jósoltak. Meglepetés lenne a Wizz Airtől! Szépen elgyalogoltam az indulási kapuhoz, s két ismerős arcot pillantottam meg. Egy távoli ismerős pár is pont erre a járatra várt. Elsőbbségi beszállást vásároltak, én meg beálltam melléjük beszélgetni. A jegyellenőrt nem zavarta, hogy elsőbbségivel szállok be, annak ellenére, hogy csak az ismerőseimnek van olyan jegye. Egy kis bonuszt is sikerült így élveznem január 13-án, pénteken.
A gép fél órával később szállt fel, de ez teljesen bele volt kalkulálva. A légiutas-kísérőtől még az elején kérdeztem, hogy van-e Pesten hó. „Van bizony, még esett délután. Most meg ónos eső várható”  Az nem baj, majd a gép maximum korcsolyázni fog egy kicsit a leszállópályán – feleltem.
Most a Wizz Air valahogy nagyon pozitív arcát mutatta meg nekem. A munkatársak fiatalok, lendületek és barátságosak voltak. A pilóta többször is beszólt a mikrofonba, ő is magyar volt. Kellemes repülést követően már süllyedtünk is. Örültem volna, ha még esik a hó, de már elállt. És sajnos úgy közelítettük meg Ferihegyet, hogy a Budapestből semmit sem láttam, hiába ültem ablak mellett. A nagy fehérség azért feltűnő volt. Minden fehérlett. Hó! De régen élveztem a havat.

Simán landoltunk éjfél után 20 perccel. Péntek 13-án egy tökéletes repülési élmény tanúja voltam. Így kell csinálni Wizz Air! (A jövőben is hasonlóan. Köszi. És ha már itt tartunk, ezt a kicsi-nagy pottyász marhaságot is lesztek szívesek eltörölni. Köszi)

Snowy Airport #ferihegy #havas #wizzair végre jó volt #13thFriday

A post shared by (H)anna (@eletemmorzsai_london) on

Az ismerősöm ígérte, hogy elém jön. Direkt többször is rákérdeztem, persze jön. Mivel van kocsija, így én beképzeltem szépen, hogy kocsival elvezet a reptérre. Picit meglepődtem, de nagyon igyekeztem leplezni, mikor megtudtam, hogy BKV-el jött ki elém. Lool. Vagyis az éjjeli járattal, már közel hajnali 2-kor indultunk el Ferihegyről. Pesten úgy sem éjjeli járatoztam. A busz meg is telt, és egyedül sem voltam. De egyedül tuti nem szálltam volna fel rá. Net nélkül, tök ismeretlenül nem furikázom buszokon késő este. Aztán még át is kellett szálltunk valahol egy másik járatra. Hajnali 3-kor pedig még csak az Andrássy úton voltunk valahol. Mindent meg kell élni egyszer. Hajnali 3-kor még az Andrássy úthoz sem volt szerencsém.

A bakancsom alatt ropogott a jeges hó. Nem tegnap volt utoljára ebben részem. Úgy örültem a havas járdáknak is. Biztonságban végül megérkeztem. Isten hozott Budapesten, januárban! (még sosem látogattam haza januárban korábban)

 

TE MIT GONDOLSZ?!

