Évindító összejövetel

Az év első bejegyzése Londonról.
Egy nagyon távoli ismerősöm meghívott egy évindító baráti összejövetelre. A srácot egy ismerősöm által ismerem, s évente egyszer valami kisebb baráti eseményen találkozunk véletlen csak. A meghívásnak persze nagyon örültem. Boldogan utaztam a megadott címre Wembley városrészre. Egyúttal Londont is ismét jobban megismertem, Wembley aréna és környéke egy fekete folt volt eddig a fejemben. Illetve köszönet a google map-nak, hihetetlen jó szolgálatot tesz nekem mai napig.

Délután 5-től volt meghirdetve a találkozó, én 15 perc késéssel érkeztem elsőként. Lool. Kellett aggódnom, hogy 15 perces késésben vagyok.
Egy banános kenyeret készítettem ajándékba. Banános kenyér nem nagy cucc, mégis büszkeség töltött el, mert itthon sose sütök semmit. 3 éve vettem egy kenyérsütő formát, amit aztán költözésekkor mindig cipeltem, majd egyszer jól jön gondolattal, s végre először használtam tegnap.  

Banana bread - konyhafőnök #majdnem #sütés #baking #success #proud

A post shared by (H)anna (@eletemmorzsai_london) on

Lassan mindenki megérkezett és kötetlen társalgás vette kezdetét. Az amerikai elnökválasztás is szóba került, aktuális téma. Indulatok nélkül véleményt formáltunk. Nem is szabad túlságosan magunkra vennünk, mert mi innen Londonból aztán tuti semmilyen behatással nem vagyunk Washingtonra. Mi a saját kis környezetünkre vagyunk maximum hatással, szóval, ha már a szomszéddal jó fejek vagyunk, akkor a világért tettünk kb. valamit. Továbbra is abban hiszek, hogy ha egyre többen szeretet sugárzunk, na, az fog elindítani egy „megváltást” a Földön.
Az amerikai választással kapcsolatban meg annyit, hogy szomorú, hogy egy ország vezetője globális – nagy befolyással bír. Tőle függhetnek fél világot érintő konfliktusok, vagy békés együttélés.

A vendéglátók vacsorával is készültek, chili volt rizzsel és többféle zöldséggel – szósszal. Köszönöm a fáradozást, mindent nagyon finomnak találtam.  
Az összes meghívott vendég/ismerős nagyon – nagyon intelligens, barátságos és közvetlen volt. Egy olyan társaság jött össze, akiktől csak tanulni lehet, s akik csak jót hoznak az ember életébe.
Két sráccal korábban is találkoztam, de csak egyikük arca volt ismerős. Viszont arra emlékeztem, hogy hol láttunk egymást először. Ma már a nevüket és arcukat is jól bevéstem a memóriámra, legközelebb nem fogok besülni.

Később ivós Jenga-t játszottunk, de nem feltétlen kellett alkoholt inni. Ivós Jenga játék úgy van felépítve, hogy ha követtük volna a szabályokat, már a felénél vicces lett volna a helyzet.
Végül nálam dőlt össze a kis torony, most így jártam.

Az órák jó társaságban gyorsan pörögnek, ilyenkor gyorsan ugye. Bezzeg munkában rém lassan sokszor. Hamar késő este lett.
Örömömre a banános kenyér ízlett mindenkinek – sikerélmény megvolt.
Két srácról meg kiderült, hogy szomszédok vagyunk. Mellettem lévő városrészben élnek, és kocsival voltak. Így kedvesen felajánlottak, hogy elhoznak hazafelé.
Az élet nagy örömei! Kocsival furiáznak Londonban. Ritka pillanat. Egy cukker kis  BMW kocsiban ülve leutaztam fél Londont. Nagy élmény volt! Köszönöm nekik!

Köszönöm a meghívást, csodás évindító összejövetel volt. Isten hozott 2017 hivatalosan is!
Hasonló lendülettel előre.

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

