Magyar helyek a Winter Wonderlandban

winter-wonderland-map-magyar

Winter Wonderland map (magyar helyekkel)

Idén nagyon lelkesen vetettem bele magam a Winter Wonderland forgatagába a Hyde parkban. Minden hétvégén kijárok és mindig újat, mást látok, vagy mást tapasztalok. Legutóbb péntek este egyedül voltam kint. Jól esett egyedül, mert magam kis tempójában bámészkodhattam, nyugodtam és lassan sétálhattam körbe, mindent jó alaposan megfigyelve. A német sörsátorban pedig a színpad elé álltam be és élveztem az élőzenés slágerekből álló koncertet. Egy forralt borral a kezemben mosolyogtam és néztem a jelenlévők arcán a jókedvet. Örömömre több középkorú párral is találkoztam, sőt egy pár 70+ korosztályból is képviseltette magát. Velük többen kezet is fogtak.

Az elmúlt három látogatásom alkalmával a magyar helyeket is sikerült felfedeznem, most azokat szedném össze. Nekem különleges, hogy mi, magyarok is itt vagyunk egy ilyen nagy rendezvényen ételeinkkel, mesterségünkkel.

Kürtős-lángos stand

Winter Wonderland #winterwonderland #hydepark #kürtős #lángos #karácsony #london

A post shared by (H)anna (@eletemmorzsai_london) on

Őket már 4 éve felfedeztem és azóta oszlopos, állandó visszajáró eladói a Winter Wonderlandnak. Tudatosan keressük őket, s naná, hogy lángost eszünk náluk. (Minden ismerősömet „odacibáltam” eddig)
Az eladó 1000%-ban biztos, hogy egy szőke hölgy lesz. Arca évről évre ismerősen tekint rám. A lángosuk finom, tényleg jó. A tészta is pont tökéletes. Nem telít el, s nem puffadok fel tőle. Jó étvággyal csusszan.

Fafaragó népműves

A fafaragó srácot Norbertnek hívják és Berettyóújfaluból jött ki Londonba. És szorgalmasan farag. A nagy fatömböket kelti életre a látogatók szeme előtt. Már csak azért is mindig odasétálok hozzá, hogy lássam, éppen min dolgozik. Mióta megnyílott a Winter Wonderland egy Minion már elkészült, s most hétvégén egy Olaf volt soron.
Norbert tehetséges és roppant barátságos is. Nagyon készségesen elbeszélget a magyarokkal, sőt nekem még pózolt is egyik képnél.

Túrófánk árus

Egy hete a Hyde Park Corner kijárat felé sétálva ismerősömmel megálltunk a forgó izé-bizé vidámparki cuccot bámulni. Én pedig körbenéztem, hogy milyen árusok is vannak itt főbejárat mellett. Kiszúrta szemem egy magyar póló. Nézd már! de, hisz ők magyarok. Közelebb álltunk és tényleg kihallottuk a magyar beszédet. Nagyon komoly, nekem extázist okozott a felismerés.

Finom magyar túrófánk - hungarian speciality #fánk #winterwonderland #magyarok #london

A post shared by (H)anna (@eletemmorzsai_london) on

Akkor már vásárlok is. Az eladó srác nagyon jó fej figura. Kedves, barátságos, szimpatikus volt. Boldogan fizettem ki a fánkokat. Már csak a srác miatt is visszanézek majd.

Rétes eladó

Rétes is van #winterwonderland #london #hydepark #rétes #strudel

A post shared by (H)anna (@eletemmorzsai_london) on

A rétesesről a Határátkelőn olvastam egy cikkben. A cikkben igazából negatívan lett beállítva a stand, mert a poppy szót elírták vagy mi, illetve drágállották az árát. Na, a rétes 4 font, a poppy szót már javították. Ami engem bántott, az a fapofaság. Nagy mosolyogva és csillogó szemekkel, barátságosan odasétáltam a csajhoz, én köszöntem rá, ő nem vakkantott felém semmit sem elsőre. Majd kiadta, amit kértem és húzhatok – kb. így éreztem. Ok, totálisan elismerem, hogy kint a hidegben állni napi 12 órát eladóként nem álommunka. Sőt, gondolom jó gagyi pénzt is kaphat, vagy be sincs jelentve (semmi közöm hozzá). De, mint kedvesen viselkedő vásárló talán megérdemelném, hogy kicsit emberibbek legyenek velem. Főleg, ha szépen és magyarul szólaltam meg. Köszönöm.

Kovács

Szerencse patkót tessék #winterwonderland #magyarok #london #hydepark

A post shared by (H)anna (@eletemmorzsai_london) on

Sétáltam és véletlen megütötte fülem a magyar beszélgetés. A kovács standnál a 2 srác egymással társalgott. Náluk kis szerencsepatkókat lehet venni több méretben.

Remélem kedvet adtam valamelyikhez. További szép adventi készülést kívánok!

Reklámok

Magyar helyek a Winter Wonderlandban” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Bogcsi szerint:

    Épp néhány nappal miután feltetted az első képeket, láttam hogy egy ismerős is járt ott. Néhány napot töltöttek Londonban és kilátogattak a Winter Wonderland -be . Valami átfordulós cuccra ült fel… Izgi… Egy kis téli csodaország itthon is lehetne, pl. Városligetben. De mi a karácsonyi vásárokról vagyunk híresek, egyre több van belőle Pesten. Hétvégén Szentendrét néztük meg, egy utcányi van ott is. Barátságos. Nekem tetszik.

TE MIT GONDOLSZ?!

