Kivánságlistám dec-jan

wishlistA 160gramm blog írója összeállított egy karácsonyi kívánságlistát. A cikk elgondolkoztatott. Nekem is vannak kívánságaim, s szeretném összeszedni őket egy csokorba. (Hátha valamelyik teljesül, vagy legalábbis magamnak teljesítem 🙂 )

1.Lion King Musical jegy
Hát, már fél éve szemezem ezzel a musicallel, de a valóság az, hogy ide a legdrágábbak a jegyek. A legolcsóbb árkategória, a legrosszabb ülőhelyre 40 fonttól indul. Ha valamit látni is szeretnék normálisan 60-70 font az ár.

Mindig elképzelem, hogy valahogy véletlen kapok egy potyajegyet rá. Mert miért ne történhetne meg, bízom benne, hogy Jézuska megoldja nekem.

2.Társaságot
A belvárosban van egy elegáns cukrászda, ami előtt tucatszor elhaladtam és mindig sóvárogva néztem be a kirakatba. Elképzeltem, amint belülről nézem a kint elhaladó emberek és vendég vagyok. Csak kérlek élet, nem szeretnék egyedül beülni ide. Jó lenne, ha az Égiek küldenének egy nagyszerű személyt, aki értékelni tudná azt, hogy mennyire vágyom kipróbálni a helyet. Akár jöhet valaki totálisan random módon is.

3.Harry Potter Stúdió Túra
Megleptem én volna magamat a belépővel, ha nem lennek teljesen befoglalva az összes időpont az év végéig. Október középen már nem volt egyetlen szabad hétvége sem. Minden turnus betelt előre. Hoppon maradtam, hogy lássam a karácsonyi pompában úszó stúdiót. Már csak egy csoda segíthetne, hogy még idén bejuthassak. Csodák történhetnek? Reménykedem.

4.Figaro fodrász utalvány
Figaro fodrászatot már régóta szeretném tesztelni. A hajamnak semmilyen fazonja nincsen, kíváncsi lennék, ők mit tudnának alkotni vele. Határozottan a listán van, hogy az ünnepekre valami csudi frizurám legyen. Ölembe pottyanhatna ez a meglepetés

5.Vujity Tvrtko új könyve

Nem maradhat ki. Majdnem minden könyvét olvastam a múltban. Nagyon érdekel a legújabb is. Anyum biztos megvenné nekem, de kipostázni annyiba kerülni, mint maga a könyv. Teleport? Várom a Jézuskát.

6.Eckhart Tolle: Most hatalma
Már annyi helyen szembejött velem az interneten ez a könyv, biztosra veszem, hogy nem véletlenül. El szeretném olvasni nagyon.

7.Masszás
Jó régen voltam masszáson és eszembe jutott, hogy jól esne. Egy kis átnyomkodás hasznos és kellemes lenne. Már csak az a kérdés, hogy ki lep meg vele. (vagy várok jövő évig és otthon magamat lepem meg)

8.Szemüvegkeret

I an thinking to buy a frame. It's so fashionable. #szemüveg #glasses #fitting #frames

A post shared by (H)anna (@eletemmorzsai_london) on

Divatból visszatérnék a szemüveghordásra. Nem akarok dioptriás lencsét bele, csupán egy sima keretet és akkor venném fel, mikor olyan napom van. Minden héten bejárok az optikába kereteket próbálni mániákusan. Ennek az ajándéknak is örülnék.

+1.Fejős Éva magazin téli száma

Az őszi számot ajándékba kaptam egy kedves bloggertársamtól, aki volt olyan kedves és kipostázta nekem Londonba. Az új számot is szeretném elolvasni.
Egy olyan magazinról beszélünk, amit csak otthon lehet kapni. 

Köszönöm Karácsony és Jézuska, ha valamelyiket teljesíted ebből.

Reklámok

Kivánságlistám dec-jan” bejegyzéshez ozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

