3 dolog, amit ajánlanék

Október 1-én a Fabulous woman (#FabWMN) partin jártam az www.anamiblog.com meghívásából.
A délutáni összejövetelen egy kis játékra is sor került. Anami megkért minket, hogy egy papírra írjunk egy zenét, egy könyvet és egy filmet, amit ajánlanánk neki meghallgatásra, elolvasásra, megnézésre.
A zene és a film könnyű volt, a könyvön egy picit gondolkoznom kellett és még a blogomra is felléptem, hogy az ajánlóim között nézegetve beugorjon a végletes mű.

A zene, amit ajánlottam: Michael Jackson – Justin Timberlate Love never felt so good
Az elmúlt két évben vagy naponta egyszer meghallgattam. Egy pozitív számnak találom, ami hatására bennem kellemes emlékek bukkannak fel, vagy éppen a jövőmet álmodom.
Ha nem csak hallgatom, hanem nézem is a youtube számot, hát annyira cukker, de komolyan. Tök jó látni a vidám arcokat és a pörgős táncot.

A könyv, amit felírtam a papírra: Louise Mensch – Drága szépség
Egy lány útja a siker felé, ami nem éppen leányálom. Szexuális bántalmazottból sikeres üzletasszony.  Lehetséges? A mű számomra legnagyobb mondanivalója, hogy jöhet az ember bárhonnan, érhetik csalódások, mindig van kiút. És nem a családunk szabja meg a jövőnket, nem hozhatjuk fel a szüleinket/családi hátterünket kifogásként.
Jövőre újra el fogom olvasni.

Végül a film, amit szívből ajánlok: Igenember
Évekkel ezelőtt, mikor először láttam, elmosolyodtam. Ohh, hát milyen egyszerű az élet. Ha jön valami, igent kell mondani. Csak nyitva kell tartanunk a szemünket, s engedni, hogy megtörténjenek velünk azok, amiknek meg kell történnie.

Meghív valaki egy találkozóra? Igen, ott leszek. Valaki megkeres, hogy kiránduljunk. Igen, megyek. Szembejön velem a neten egy inspiráció, igen érdekel. Megmásznám az 02-öt? Igen, meg is tettem.
Valaki szívességet kér, igen általában segítek.
Az Igenembert minden évben megnézem, akár többször is. Ha rossz passzban vagyok, várok egy szikrára, hihetelen jól jön. És mindig megnyugtat, hogy olyan egyszerű. Igen!

Ti mit írtatok volna a papírra?

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

