Winter Wonderland szösszenet

A hétvégén megnyílott a Winter Wonderland Londonban. 2 évvel ezelőtt már írtam róla egy pozitív hangvételű cikket: ITT.

Ismerőseimmel ki is látogattunk rá az én ötletem nyomán. Mert hát most mit tud csinálni az ember Londonban barátokkal? Korán sötétedik, s az egyetlen hely, ahol van élet késő estig és szabadtéri is, az a Winter Wonderland.
„Karácsonyig itt fogok bandázni mindenkivel” – említette ismerősöm.
Idén már 10 éves lett a Hyde parkban lévő csodaország. Szombaton majdnem nem fértünk be. A főbejáratnál, a Hyde Park Cornernél várakozási idő volt a bejutásra. És beléptünk. Ugye, szép meg jó ez a téli vidámpark, de nem a karácsony szellemét hívatott életre kelteni. Itt nem lényeg, hogy szeretet, csak költs. Igen, igyál egy sört, forralt bort, egyél német kolbászkákat, vásárolj szuvenírt, ülj fel a hullámvasútra és fizess be további játékokra. Közben szól a zene, világítanak a fények és buli van!

Megjegyzem, hogy roppant szerencsésnek éreztem magam szombaton. Egy olyan városban (országban) élek, ahol nincs háború – nyugodtan és vidáman kelhetek, és lehetőségem van vidámparkozásra is költeni az ünnepek előtt.

Bent körbesétáltunk, megkerestük a magyar lángosost. Hagyomány, hogy lángost eszünk a Winter Wonderlandban, pedig van ám itt minden, amit csak az ember kívánhat. De német ételek többségben. A lángos és kürtős 1 fonttal kerül többe, mint tavaly (6 font most). Állítólag ez a csapat Magyarországról jön minden évben, kifejezetten a Winter Wonderlandba. Az eladó szőke hölgyet már messziről megismertem. A lángos finom, jól megcsinálják. Nem túl olajos, pont szuper.

Winter Wonderland #winterwonderland #hydepark #kürtős #lángos #karácsony #london

A post shared by (H)anna (@eletemmorzsai_london) on


Kürtőskalácsra meg már nem kell várnunk télig Londonban, hiszen a Camden – Made in Hungáriában egész évben kapható.

Később egy forralt borra otthagytam még 5 fontot és itt véget is ért a költekezés részemről.
Ajándékot nem fogok venni, mert túlárazott minden, hullámvasút sem nekem szól, a dodgem-el még szemeztem egyet – majd legközelebb. És idén már igazán lőhetne nekem valaki egy óriási plüss állatfigurát is. Az nagy keréken meg továbbra is agyalok. Ha lesz, aki elkísér, bevállalom. Jövök még többször is Karácsonyig.
A hangulat tetszett, a részegeskedő emberek már kevésbé.

Érdemes kilátogatni, s ugye most ez a „menő” Facebookon, meg pörgős és vidám, de nem igazi karácsonyias hangulatú.

Köszönöm ismerőseimnek a társaságot!

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

