Egy kis nosztalgia – Bushy park

Múlt péntekre rám tört a nosztalgia. Sokszor eszembe jutott az első londoni lakhelyem. Péntek este munka után fogtam hát a rollerem és felkerestem azt az utcát, ahol minden kezdődött.
2011-ben a Bushy park mellett éltem. Így a Hampton Court irányába kaptam el egy vonatot. Majd a Hampton Court palota előtt elhaladva a Bushy parkba hajtottam be. Rollerrel először. Az életem „nagy” pillanatai.

I know it's boring, but i like my scooter. #roller #scooter #nature#outdoor #trip #London #landscape

A post shared by (H)anna (@eletemmorzsai_london) on

Elgondolkoztam, hogy vajon ezen a napon 5 éve pont merre sétálhattam. Mert most pont ott vagyok, ahol az 5 évvel ezelőtti önmagam is mászkált. 5 év! Még mindig elképesztő. Vajon mit érezte a 2011-es énem, ha most elmondhatnám neki, hogy 2016-ban hol lesz?
Bushy parkba boldogan robogtam be, szia otthon! Túlságosan is nosztalgikus voltam. Pontosan tudtam, hogy merre kell gurulnom és mit fogok látni. Ohh, itt folyik el a kis patak! – emlékszem. Itt a fákkal szegélyezett bicikliút, itt lesz a szökőkút is. Ott az elkerített kis belső kert, aminek kávézójában egy ismerősömmel ittunk egy kávét egykor. Na és rénszarvasok. Itt mindig látok többet is. Emlékszem, párzási időszakban még a szobámban is hallottam a bőgést éjjelente.

I had a scooting trip today to Bushy park #szarvas #nature #természet #london

A post shared by (H)anna (@eletemmorzsai_london) on

És a ködös reggelek, a napi séta, amit Bushy parkban tettem meg. Mennyi emlék. Később pedig bicikliztem is keresztbe kasul rajta át.
Hát még a nagy kúria is megvan. Mindig elcsodálkoztam, hogy vajon kik engedhetik meg maguknak, hogy egy park közepén, egy óriási birtokon éljenek. Na és cricket pályák. Visszatértem, itt vagyok!
A megfelelő kijáraton elhagytam a parkot és ott is találtam magam az utcámban. Ohh, egy nagy köszönömöt megért a pillanat.
Megnéztem, s minden a régi volt a környéken. A kis pékség még mindig üzemel, a biciklibolt is nyitva van, amit előtt minden nap elhaladtam és a tulajdonos bácsi már arcról megismert. Megvan még az olasz étterem is a sarkon, plusz a pub, ahol először puboztam. A charity bolt is működik még.
Közel 1,5 évig London ezen kis szelete jelentette a mindennapjaimat.

Still autumn in Bushy park #trip #London #scooting #park #bushypark

A post shared by (H)anna (@eletemmorzsai_london) on

Visszagurultam a parkba és Kingston felé vettem az irányt, ahova egykoron biciklivel jártam hetente. Kingston az a városrész, ahol pl. megismerkedtem a John Lewis bolttal, a Claire’s butikkal, a Primarkkal, Waterstone könyvesboltlánccal stb. Itt kezdtem beleszokni a londoni életbe, s innen volt egy baráti társaságom is anno. Volt itt egy pub, ahol tucatszor buliztam később.
Az Eden Walk-on, a bevásárló utcában állandóan embercunami hömpölygött. Most pénteken sem volt másképp. Az utca elején benézve: te Jó ég, hogy fér el ott annyi ember.
Minden létező üzletnek van itt képviselete. Délnyugat London kiskereskedelmi központja Kingston.

Part of my scooting trip - Kingston #scooting #London #explorer #megyek

A post shared by (H)anna (@eletemmorzsai_london) on

Közben besötétedett, hűvös lett, így elindultam haza.

Szép, nosztalgikus, hálás délutánt éltem meg.

TE MIT GONDOLSZ?!

