Szombat – Partin

Képtalálat a következőre: „the cuban camden”

The Cuban – forrás: google képek

Két hete a Camdenben jártam születésnapon. Köszönöm még egyszer a meghívást!
A kis csapat először a magyar étteremben gyülekezett. A magyar társaság nagyon szimpatikus volt, szeretek jó fej honfitársakkal találkozni.
Egy itallal indítottunk, majd az ünnepelt megkapta a születésnapi tortáját. Egy gyönyörű nagy tortát, amiből mindenki kapott egy szeletet. Az ajándékátadás után nem sokkal átsétáltunk a The Cuban kubai stílusú szórakozóhelyre. Nagy pillanat!, mert Camdenben még sose buliztam. Ez is megtörtént hát. Ohh és Kuba. Kubába is nagyon szívesen elutaznék, illetve eszembe jutott Miami, ahol az idegen pasi pont egy kubai étterembe vitt el az Ocean Driven. Szép az élet. Akkor talán iszom is egy Mojito koktélt, s nosztalgiázom egy picit a karácsonyi nyaralásomon – elhatároztam. Laza 10 fontért adtak is egy italt. Kezemben a koktéllal sétáltam vissza asztalunkhoz, mikor a többiek mondták nekem: Csak nem Mojitot iszol? De – feleltem. Itt a legrosszabb a városban… Akkor jól beválasztottam. És amúgy sem szeretem a koktélokat. Guinness van? – na akkor megadom a módját. Az ír sör még egy kubai bárban is megmentő!

Elindult a parti. Én szín józan voltam, s így tisztán volt lehetőségem skubizni a népet. Mennyivel másabb tudatos állapotban nézelődni, mint piásan. Kerestem a szemkontaktusokat, mert abból hamar kiderül, ha valaki kiszemelt. Hu, de ebből a buliból inkább senki se szemeljen ki, mert botrányos a felhozatal. Azta, nem tudom honnan szakadtak ide a férfiak, de az én pontozásom alapján – 5 talán megfelelő. Hamar rájöttem, hogy nagyon fogok örülni, ha ma este békén hagy mindenki. Nincs az a pénz! Inkább melegnek vallom magam, jobban járok.
Kész szerencse, hogy kiöltözve sem voltam. És semmi erős smink sem volt rajtam.

Hamarosan a mellékhelyiség felé volt dolgom. Női mosdó, egy élmény mindig. Vagy sminkelik magukat a nők, s sírnak, hogy jól néznek-e ki, vagy valaki éppen osztja az észt. Most észosztás volt. Egy spicces csaj szélhámosozott erősen, szemétláda pasik! – hadonászott a levegőbe. Megértelek drágán – feleltem együtt érzően. Igazad van.
Visszafelé a mosdóból egy pasi megragadta a kezem, s szétmosódott arccal kérdezte: Honnan vagy? Mi a neved? Na, ma pont te nem. Next time – hadartam. Legközelebb itt találkozunk, s szépen lelöktem a kezét rólam. Botrány. Mentsen az ég. Durva, hogy nőként néha mit kell átélni. Nők nem szoktak pasikat fogdosni, magukhoz húzkodni…és főleg nem ilyen szar dumával jönni.

Éjfélkor én már a kijárat felé tartottam. Irány a metró! Hja, a metró szombat éjfélkor = piás járat. Fúj, előttem dobta ki a taccsot egy srác. A jövőben kétszer is meggondolom, hogy leülök-e a székekre. A gyomra tartalmának egy része ugyanis a huzaton landolt. Szépen beszárad, s majd holnap valaki ott fog csücsülni akár elegáns ruhában is. (Olyat is hallottam már, hogy valaki tudatosan rávizelt emberek előtt). Szombat este a metró takarító személyzetére gondoltam, s nem irigyeltem őket. Gusztustalan egy munka, ha így elintézik az emberek.
Közben felszállt a metróra egy jól szituált angol srác, aki látta, hogy mi történt előtte. És feltűnt neki, hogy egy ingyenes újság el van dobva odébb a padlón, javasolta, hogy takarják be vele a mocskot.
Csak jobb így nem – véleményezte. Összenéztünk. Egy értelmes arc Londonban! Olyan boldoggá tett ez az angol srác. Hálisten, akadnak normális és szimpatikus arcok még éjfélkor is.

A Trafalgar térnél átszálltam az éjszakai buszomra. A másik buszmegállóban egy középkorú bácsi feküdt. Nem tűnt hajléktalannak, semmi nem volt nála, csak ki volt terülve. Néztem és gondolkoztam, hogy hívjam-e a 111, hogy tanácsot kérjek. Ha ott marad úgy az úr a padlón, reggelre kb. meghal, már hűvös volt.  Közben jött egy lengyel család is, akik szintén nézték a padlón lévő férfit. És ők hívták is mentőt.
Közben, hogy a pont felkerüljön az I-re. Odajött hozzám egy srác: Beszélsz franciálul? Nem. Honnan vagy? Nem mindegy? Na, szívódj fel – magamban zártam. Én miért nem megyek oda idegen pasikhoz és kérdezgetem tőlük a buszmegállóban hajnali fél 1-kor, hogy honnan vagy? Talán mert, nem vagyok tahó!
Az éjszakai buszon egy velem egykorú szőke csajt ült le mellém. Megnyugvás volt. 
Huss, haza is értem.
Éjszaka tanulságai: Véletlen se akarjunk Londonban szombat este pasizni, kivéve, ha szeretjük az idiótákat. (Tisztelet a kivételeknek) Nem kell a buliba kiöltözni, úgy is nyomulni fognak a férfiak! Kár miattuk az időnket is a tükör előtt pazarolnunk. Nem lehet elég rosszul kinézni ahhoz, hogy valaki ne találjon be.

Szombat – Partin” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Bogcsi szerint:

    Hú, már elmúltak ezek az idők az életemből, de még nincsenek annyira messze, hogy ne éreznék veled együtt … / Szeretem az őszinte, szókimondó stílusod a témában. És bírom, hogy mindig humorosan fogod fel!

TE MIT GONDOLSZ?!

