Egy inspiráló délután – #fabWMN tea party

Pár héttel ezelőtt kaptam egy meghívót a #fabWMN tea partyra. Első gondolatom az volt, hogy váó. Fabolous woman – lenyűgöző/fanatasztikus csajok összejövetel – Nagyon szimpatikus, még sose volt szerencsém hasonló délutánon részt venni. Ott leszek! Köszönöm.

Ahogy közeledett a nap, egyre izgatottabb lettem. Biztos voltam benne, hogy mindenki egy egyéniség lesz, s mindenkinek lesz egy saját története és valamiben inspirációt fogok kapni. Kellemes érzésekkel voltam a party iránt és végre ideért a szombat. Készülődtem és nagyon lelkesen indultam itthonról. Gyors és könnyed utazás után már a pontos utcában is találtam magam. Az állomáson Nóri (@aspirationbynora) is csatlakozott hozzám.  Megnyomtam a csengőt, ami hangos berregéssel jelezte érkezésem. Kinyílott az ajtó és kezdődhetett a party.

Ámulatból ámulatba estem. Anami tényleg le sem tagadhatja, hogy lakberendező. Az otthona mesésen van kialakítva!

A nappaliban a falon lufikból kirakva #fabWMN felírat fogadott. Jobbra pedig a megterített asztal kapott helyet. Valaki konyhatündér volt!
Egy gyors bemutatkozás következett a már jelenlévőkkel. Én az Illatoskert.com írójával elegyedtem beszélgetésbe. Egy blog a parfümökről, de komoly és érdekes. Abszolút egyedi szerintem. Mert ugye van már x száz szépségblog, de ami csak a parfümökkel foglakozik, nem akad.

Az idő múlásával egyre többen lettünk a lakásban. Kis csoportokban körbeszélgetések alakultak ki. Anami pedig hivatalosan is egy köszöntővel megnyitotta a partit.
A délután folyamán újra találkoztam Enikővel (Egy csésze energia blogger) is, aki a gyönyörű univerzumra emlékeztető ruháját vette fel. ITT
A folytatásban lehetőségem volt egy táplálkozási (szakértő) tanácsadó hölgytől is kérdeznem. Az vagy, amit megeszel – már számtalanszor olvastam, de nagy igazság van benne. A hölgy elmesélte, hogy egy alvászavar, különböző testi tünetek is hatékonyan kezelhetőek egy életmód váltással. Saját példáját is említette Sok-sok évig küzdött ekcémával és minden létező krémet kipróbált. Egy döntés hatására leállt a gluténról és tejről, s a bőre meggyógyult. Nem elgondolkoztató?
A közelmúltban nem ő volt egyetlen, akitől a lisztmentes élet csodáiról hallottam.

A fabWMN találkozó legnagyobb meglepetése részemről, Pásztory Dórival történő személyes találkozás volt. (Paralimpiai úszóbajnok 2000 és 2004 ).
Ohh, hogy igazából mennyire kevés ismeretem van a paralimpiákat illetően. A Facebooknak köszönhetően Sors Tamás megvan és követelem is, de a múltból nem igazán tudnék neveket említeni.
Dóritól tudtam meg, hogy idén közvetítette élőben először a paralimpiát Magyarország. (Totál abban a hitben éltem, hogy mindig is közvetítette)
Dóri a wmn.hu oldal munkatársa, cikkírója: ITT
Köszönöm Dórinak, hogy megismerhettem! Azóta mindenkinek róla mesélek.  🙂

Kora estére utolsó vendégként még 2 hölgy érkezett. Az egyikük cuki masnis rózsaszín körömcipőjére azonnal felfigyeltem, s érdeklődésem csak tovább nőtt a sugárzó arcát látva. Nem mostanában volt szerencsém egy ilyen energiabomba személyhez. Egy jelenség volt, akinek történetiről behasaltam. Ő sem egy olyan nő, aki csak ül. Fiatal kora ellenére csomó munkakörben és állásban dolgozott. Elmondása szerint, ha úgy érezte, hogy az adott helyen a potenciálját elérte, továbblépett. Nem állt meg, hogy..izé..de… oké a fizu, kiismerem magam. Újat akarok! – áradt belőle.
Én hozzá képest egy kis buborékban és a jó kényelmes komfortzónában élek. Rövid tanácsa felém az volt, hogy az első lépést nehéz megtenni – közhely, de igaz – nyomatékosította.
Ő már az egyetemi évei alatt is nyaranta kijött Angliába dolgozni, és biztos vagyok benne, hogy a lehetetlen nála nagyon is lehetséges. Őt hallgatni olyan volt, mintha egy jó nagy frissítő injekciót kaptam volna. Ha rendszeres kapcsolatba lennék vele, az életem kilőne, mint a rakéta.

Szeretném megköszönni Anaminak a meghívást, a rengeteg készülődést és az isteni finom falatkákat, süteményeket is.
anami_blog_fabwmnLondoni életem leginspirálóbb délutánját élhettem meg október 1-én. (már csak ezért is megérte Angliába költöznöm és blogot írnom). Csodásan kezdődött egy új hónap!

Remélem hamarosan újra találkozhatom többekkel is. 

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

