Vendég voltam – Első magyar borfesztivál Londonban II.

Június elején az Első magyar borfesztivál vendége voltam a brit fővárosban.
Egy bevezető cikket már írtam az általam kedvelt és emlékezetes borászatokról: ITT
A beszámolóm végénél már majdnem 5 óra magasságában járt az idő, s határozottan kezdett megtelni a rendezvény helyszíne. Az Magyarország-Izland mérkőzés vette kezdetét. A levegő pedig megállt.

Mindenki az óriáskivetítőre fókuszált és feszülten nézte a meccset. Egy-egy gólhelyzet esetén némi felhördülést lehetett tapasztani, a gólunknál pedig felszabadult az energia és Hajrá Magyarok skandálását lehetett csak hallani.
Nagyszerű érzés volt magyarokkal a magyarokért szurkolni! Ugyan nem nyertünk, de ez mit sem rontott a helyzeten. Mi szurkolóként megtettük, ami tőlünk tellett.

Hamarosan az United koncert következett. Nem vártam sokat az Unitedtől, vagy nem is tudom. És erre akkora pozitív csalódás ért, hogy csak na. Fantasztikus hangulatot teremtett Pély Barna és csapata a borfesztiválon. Az is meglepő volt, hogy mennyi számukat ismertem, így könnyedén énekelve tomboltam végig a koncertet az elejétől kezdve. Köszönöm az Unitednek!

Az United után a hangulat apadni kezdett, mert a hangszóróból szóló zenék elég lassúak voltak. Egy jó mix válogatással még igazán lehetett volna dobni a partin, de nem így történt.
Zárás előtt 10 perccel távoztam.

A fesztivált nagyon élveztem. Ha összeengednek sok-sok jó embert, abból csak valami remek dolog sülhet ki – valahogy pontosan ilyennek tűnt számomra az egész.
Új kapcsolatokat is építhettem. Személyesen is megismerkedtem egy magyar hölggyel, akit eddig egy Facebook csoportos levelezésből ismertem. És kiderült róla, hogy borszakértőként dolgozik egy kastélyban, Angliában. Hogy mik vannak!
Összefutottam egy magyar sráccal, akivel egyszer véletlen együtt ebédeltem a Camdenben. Megismertük egymást, újra bemutatkoztunk. Mos már a neve is megmaradt, és még pár üzenetet is váltottunk később. Kicsi ez a London.
A legnagyobb örömet egy régen látott ismerősömmel a viszontlátás okozta. 3 héttel később hazaköltözött, a Borfesztiválon búcsúztam tőle. Emlékezetes marad. Köszönöm neki!

A nap folyamán készült egy közös képem Rippel Ferenccel, amit még egyszer köszönök!
Továbbá köszönet a szervezőknek a lehetőségért! 
13418821_1174757469221260_9141739298705729038_nPlusz innen a blogról üdvözlöm azt a srácot, aki a Kunság-szesz képviseletében nagyon lelkesen töltötte a Mátyás pálinka kóstolókat, nem sajnálva tőlünk egy kortyot sem. Isten tartsa  meg ezt a szép szokását. 

A szervezők ígérete szerint folytatás hamarosan. 

U.i.: Szombaton egy szerencsés látogató egy iPad minivel lett gazdagabb!
Távozáskor egy kis búcsúcsomagot kaptunk, ami egy regényt is tartalmazott. 

(További képek a hangulatról itt: https://www.facebook.com/EmergingWineFestival/ )

TE MIT GONDOLSZ?!

