Modernkori Mr. Bean az amerikai tehetségkutatóban

Az idei évben az America’s Got Talent műsor jobban érdekel, mint a Britain’s Got Talent. A nyár elején egy likevadász oldal videóját több ismerősöm is megosztotta, így kötöttem ki az amerikai műsor youtube oldalán.

Egy betapasztott szájú srácra kattant rá mindenki. Nem is inkább a produkció volt nagy cucc, hanem a zenei válogatás ragadott meg szerintem sokakat. Íme:

Én már vagy 10x megnéztem, s nem bírom megunni. Mókás és ugyanakkor a dalokat jó hallgatni.

 

Kedveltem a Tape Face Facebook oldalát és persze azonnal kiszúrtam, hogy London van megadva nála lakhelyként. Egy darabig totál az hittem, hogy angol. Csodáltam is, hogy nem kaptak rá az angol újságok. „Brit, aki Amerikában hódít” főcímeket vártam, de semmi ilyesmit a mai napig nem láttam.

Közben végeztem egy kis google keresést és megtudtam, hogy egy új-zélandi férfiról van szó, aki 2008-ban települt át az Egyesült Királyságba. Eredeti neve Sam Wills és már a 90-es évek eleje óta az emberek szórakoztatásával keresi kenyerét. Még hivatásos bohócnak is tanult. 20 éve a pályán van (számos díjat nyert már), s így jelentkezett az amerikai tehetségkutatóba. És kajálják. Imádják, még a döntőbe is beszavazták őt.

Heidi Klummal így ölelkezik – mosolyogni fogsz:

A másik zsűritagot kicsit „rászedte”:

A középdöntős produkciója hagyott némi negatív visszhangot, de így is sokan szavaztak rá.

A döntőre kedden este kerül sor és szerdán hirdetik ki a győztest. Nem hinném, hogy ő lesz a nyertes. De, mint londoni lakos, minket képvisel Hollywoodban, és én angolok helyében erre nagyon büszke lennék.

Simon az egyik adás alkalmával a modernkori Mr. Beannek nevezte. A másik zsűritag pedig annyit mondott: „A semmiből valamit csinálsz. És néha a semmi több, mint az a semmi, amit bemutatsz.” 😀 Pontosan ezért szeretjük. Túl egyszerűnek tűnik, ám remekül szórakoztat. 

Az őszi turnéja jegyek vásárolhatóak: ITT, ha valakit megfogott a fenti videók egyike.  

Tape Face jeligéjével mondva: “Maradj furcsa”

Mi meg nevessünk rajta. 

Summary in English:
Have you ever heard about Tape Face? Well, he is a New-Zeland born Londoner who is the contestant of the America’s Got Talent right now. He did it very well and managed to get into the final. Above you can check out his performances.

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

