A medence parti

Szombaton medence partin jártam egy nagyon távoli angol ismerősömnél.
Minden ott kezdődött, hogy tavaly elmentem a Vissza a jövőbe összejövetelre, amit egy angol srác szervezett. Utána ő meghívott a születésnapi összejövetelére, pubtúrára. Így ismertem meg az angol csajt, akinél szombaton jártam.

2015-ös év legjobb döntése volt a Vissza jövőbe találkozóra elmenni, azóta én már az onnan kialakult ismeretségek által annyi jó élményt kaptam, pl a pikniket a norvég párral.
Véletlenek, hát nem. És köszönöm az életnek!

Nyár elején landolt a Facebook meghívóm a medence partira. Én, tényleg én? Komolyan meghív a csaj, holott csak kétszer láttuk egymást eddig. Igen, én.
Tutira elmegyek, nem fogom kihagyni. Ezt a potya alkalmat nem szabad úszni hagyni.

Bromleybe vitt hát az utam. Gyalogoltam a megadott címre és hmm, de hisz ez egy magánutcában van!
Bizony, szóval a csaj szülei Indiából vándoroltak be valamikor a 70-es évek végén kb, ő már itt született. Az apuka pedig felépítette a családi hírnevet, jólétet. (Megcsinálta, befektetési tanácsadó, ahogy egy beszélgetésből kihallottam)

Így egy magánutcában, egy hatalmas kúria bejáratánál találtam magam. Komoly.
Ezek után már nem meglepő, hogy a hátsó kertben egy fűthető kb 40m2-es medence van. Itt tényleg lehet partizni. Az meg alap, hogy a kert gyönyörű és rendezett, látszik, hogy szakemberek műve és gondozzák is. A kert végén egy patak folyt el, ami felett egy mini hídon lehetett átmenni.
A lakás meg a “szokásos” egy ilyen kategóriában. 3 nappali, dolgozószoba, konyha, mellékhelyiség, lim-lom helyiség a földszinten. Emeleten nem jártam, semmi okom nem volt fent kajtatni.
És ugye minden kifinomultan és ízlésesen volt berendezve, na meg minden csillogott. Ide is pár órát járhat valaki takarítani hetente.
Gyorsan kiámuldoztam magam és nagyon hálás voltam. Engem ide tényleg meghívtak mára!

A teraszom be volt készítve 4 féle koktélos kis üveghordó. A délután folyamán meg a pizza is megérkezett, 15 doboz összesen, ami el fogyott.
Ahogy pedig telt az idő egyre többen lettünk, nagyjából 40 fős társaság jött össze. És mint kiderült, én voltam egyetlen nem angol (angol anyanyelvű). Kilógtam a sorból, de ezt senki sem éreztette velem. Később pedig társalgásokból feltűnt még, hogy itt a többség az egyetemről ismeri egymást. Vagyis diplomás, értelmiségi, 30 év körüli angolokkal voltam egytől egyig körülvéve – egyedüli külföldiként. Totális új szituáció volt, aminek örültem. 
Az új helyzetekből lehet tanulni, fejlődni. Most kaptam egy lehetőséget, hogy igazi angolok között, angolosan érezzem magam. (Még sok-sok ilyet, ha kérhetem).

Remekül voltam, és inkább hallgattam, mint beszéltem volna. Így is volt, hogy nem mindent értettem pontosan. Pl. nehéz követni, mikor 6 ember összeáll és elindul egy téma, s folyamat kellett mindenkire fókuszálni. Tényleg új volt a szitu. Egészen más ahhoz képest, mikor nem angolok beszélnek angolul csoportban. 

Kitüntetésként éltem meg, hogy jelen lehettem! Az időjárás is nagyjából rendben volt, a medencét is kiélveztem, a Pimm’s koktélt sem vetettem meg. Pizza is jól esett, plusz sütivel és eperrel is kínáltak. 
Nagyon-nagyon köszönöm a kedvességet! 

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

