Péntek, roller, Camden

Péntek volt, egy szép nyári péntek. Úgy örültem, hogy korán végeztem.
Felültem a buszra, majd Vauxhall állomásról egészen elmentem rollerrel Camdenbe. A Vauxhall hídon a bicikli utat használtam, és sikeresen beelőztem egy középkorú hölgyet, aki két keréken tekert. Furcsán is nézem rám utána. Hát ez van, jól gurul a kis cucc.

Elhaladtam a parlament előtt, ahol mindig tömeg van. Kénytelen voltam gyalogolni egy darabon, majd robogtam a Trafalgar tér felé. A folytatásban Aldwychot és Holborn átszelve északra vettem az irányt, még soron volt Euston vasútállomás és végre begördültem Camdenbe.

Elfogyasztva 🙂

Beugrottam a csajokhoz a Made in Hungáriába vacsorázni. A Made in Hungária magyar kajálda, étterem nyáron folyamat zsúfolt. Volt, hogy oda sem fértem a pultjához, vagy csak elvitelre volt már lehetőségem. Jó viszont látni, hogy nem csak magyarok a vendégek, sőt szerintem a vendégek többsége tuti nem magyar.
Made in Hungária kb. pont az ételstand sorok bejáratánál van, mindenki elhalad előtte óhatatlanul is. Az ételek pedig kint vannak a pultban. Csábító na, még rájuk nézni is.

Idén pedig mézeskalácssütőt is beszereztek, plusz nyár elejétől már igazi magyaros csavart fagyit is lehet tőlük vásárolni. Most pedig ötvözve lett a kettő: Tölcsér alakú kürtősben kapható a fagyi, ami világszenzáció. A termékről készített az Insider Facebook oldal videót, amit sok millióan látták!
Londonban is rákaptunk.
Én egy random felvételt készítettem:


(Higgyétek el, furcsa viszontlátnom a természetes gesztikulációmat, fejrázásos mozgást a szájösszecsukással együtt)
A vacsora, amit fogyasztottam: hideg meggyleves, rántott sajt krumplipürével és friss salátával. (Finom volt, köszi csajok!) Ezt fejeltem meg a fagyival és pont végem is lett. (Nagyon). „Kipukkadom, végem – innen szó szerint haza gurulok majd” – mosolyogtam magamban.

Ha már ott jártam a Primrose Hill mellett és pont naplemente előtt, nem akartam elszalasztani az alkalmat. Soha, de soha nem láttam még innen a várost sötétbe borulni. 5 évet kellett erre a pillanatra a várnom! Dobpergés! Most átéltem a csodát. A nap fénypontja volt, a leghálásabb perceim egész héten. Köszönöm élet!
A levezető utat Regent’s park, Oxford Circus, Piccadilly, St James’ park, Victoria vonalon tettem meg. Életemben először tök sötétben a St James’ parkban is jártam. 😀
Napi kör:
roller_péntekSzeretettel fogok visszagondolni erre a péntekre.

Reklámok

Péntek, roller, Camden” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Bogcsi szerint:

    Képzeld, múlt héten voltam Decatlonban a családdal és kipróbáltam a rollerezést! Persze hogy Te voltál az eszemben. Nagyon élveztem.A férjem lehet lopva le is fotózta, majd elküldöm.

TE MIT GONDOLSZ?!

