Kipróbáltam egy cuki helyet: We are squirrel

Szombaton egy ismerősömmel találkoztam. Őt 2012-ben ismertem meg, szintén au pair volt anno. Azóta pedig fitneszedző lett. Nem mondtam még neki személyesen milyen inspiráló. „Túllépett” a gyerekeken, és azt kezdte el csinálni, ami szeret. A mozgás az élete és az egészséges életmód a „mániája”.

Ő vetette fel, hogy nem-e próbálnék ki egy újonnan nyílt helyet, mert állítólag tuti egészséges ételek adnak. Legyen akkor ott egy korai ebéd, szuper. Még előtte joga órára is meginvitált, legközelebb tényleg elmegyek oda is vele.

A South Kensington állomásnál találkoztunk, 1 perc sétára az étteremtől. Ok. Odaballagtunk a We are squirrel helyhez és nekem azonnal le is esett az állam. Mekkora jó! Nézd már, mogyorós a lámpa! Ohh és egy mókus is a falra festve.
A bejáratnál álló kedves hölgy egy menüt adott a kezünkbe és ámulatomat látva mondta, hogy nyugodtam nézzünk körül, mielőtt rendelünk. Amúgy is így tettem volna.
Úgy éreztem mintha az „erdőbe” csöppentem volna. A bútorokból pedig még áradt a fa finom illata. Mesés, egyszerűen mesés. Elvarázsolódtam. Ohh, ezt le kell fényképeznem.
„Legcukibb hely valaha Londonban” címmel megosztottam Facebookon egy képet. Egy ismerősöm írt is később „Ezt nekem is látnom kell”. Szerintem is. 🙂

Miután kiámuldoztam magam, végre rápillantottam a menüre is. Na, itt elhízni tuti nem fogok. Nem bizony. A kínálat szuper egészséges reggeliből, salátákból áll. 🙂
Mit szólnál mondjuk, egy buggyantott tojáshoz fekete babbal, paradicsommal, korianderrel, feta sajttal és spenóttal körítve? És egy lazacos citromos-kapros szendvics jöhetne?
Na és a saláták. Csirkehús barna rizzsel, spenótlevéllel, paradicsommal, kukoricával, fekete babbal, szeletelt avokádóval tetszene? stb.
Ha pedig semmi sem szimpatikus az étlapról, no problem. A pultban lévő hozzávalókból a saját fantáziádnak megfelelően összeállíthatod álmaid ételét. Ez azért is jó, mert ha mentes étrendet követsz, és tudod mit ehetsz, akkor a saját étkezésedbe illő salátát rakhatsz össze.
Útmutatásként pár ételhez alapban oda van rakva a gluténmentes, tejmentes, vegetáriánus jelzés.

Az ételt egy aranyos kis dobozba rakják, aminek formája lehet mogyorós is. Vagy a doboz tetején van a mókusos minta.
A salátám rendben volt teljesen, bár aki nincs ilyen ételekhez szokva, nem biztos, hogy el lesz ájulva. Meg jóllakva sem.

Összegzés
A hely nagyon kis mutatós, szerintem minden csaj imádná (ergó egy randihoz tökéletes)
A reform menü nem biztos, hogy mindenkinek szíve csücske lesz, de a mai modern nőknél telitalálat.
Az árak területén: reggelik 3,5 fonttól, saláták 7,5 fonttól.
Egy fitneszedző szemével nézve 10/10-re pontoznám.

A pontos cím: 11 Harrigton Road, South Kensington, SW7 3ES
Hivatalos honlap: www.wearesquirrel.com
Közössége médiában megtalálható: @wearesquirrel

Egy reggelire a közeljövőben biztos visszatérek majd.

TE MIT GONDOLSZ?!

