Könyvajánló – Allison Brennan: Viharfelhő

viharfelho

forrás: erawan.hu

A hónap elején felléptem az Erawan kiadó oldalára és fel is keltette érdeklődésem a Viharfelhő. Megvettem hát, kíváncsi voltam. Letöltöttem az e-könyvet a Kindle-re és azon kaptam magam, hogy késő éjjelig nem tudtam lerakni a kezemből. ’Na, még ezt a részt. Oh, de hiszen itt nem hagyhatom abba. Nem bírok várni, most kell tudnom a folytatás’ míg hajnali 1 nem lett, s tényleg feküdnöm kellett. Az olvasás picit lerövidítette az alvásidőmet, még is kialudtabban ébredtem utána. Így ment ez 3 napig, míg befejeztem. És utána még 2 napnak kellett eltelnie, hogy meg is emésszem a krimit.

Leírás
Maxine Revere, az ellenállhatatlanul okos és vonzó bűnügyi újságírónő a fejébe vette, hogy az öt ember megölésével vádolt Adam Bachman bűnlajstroma ennél hosszabb, például megérzése szerint egy régóta eltűnt idős házaspár meggyilkolása is a nevéhez köthető.
És bár a házaspárt továbbra sem találják – se élve, se holtan –, a pernek Maxine kivételével mindenki a végére akar érni.
A vádlottal készített exkluzív interjú során a gyanúja csak erősödik, és az is kiderül, hogy Adam Bachman jóval többet tud Maxine múltjáról, mint az komfortos lenne…
Sőt a riporter úgy véli, az elmebeteg gyilkos nem dolgozott egyedül, és a társa továbbra is szabadon mászkál.
Max tovább nyomoz, bár szinte mindenki akadályozni próbálja, és a sötét fellegek csak egyre gyűlnek és gyűlnek, ahogy többet megtud az esetekről, és ahogy egyre inkább összefonódnak vele is a szálak. Még nem sejti, hogy egy szociopata őrült csak azt figyeli, hogy egyetlen hibát vétsen – és ő akkor majd ott vár rá…
(forrás: www.erawan.hu)

Szerintem
A krimik világában nagyon járatlan vagyok. Először azt gondoltam a történetről, hogy megtörténik a gyilkosság, elfogják a tettest, s már csak rá kell bizonyítani ténylegesen az esetet. Ezzel szemben a Viharfelhőben van egy feltételezett gyilkos, akit az egyik áldozat terhelő vallomása nyomán elítélnek. Ám a háttérben maga a sorozatgyilkosság, és annak szövevényes következményei még tovább futnak, több helyen váratlan fordulatot véve.

Maxine megérzése alapján mi is biztosra vesszük, hogy van egy szabadlábon lévő tettestárs. Ha pedig ő előkerül, pontot tehetünk az eset végére. De, ennél sokkal többről van szó.
A könyv utolsó fejezeteinek egyikében pedig már tutira gondoljuk, hogy lezárult az ügy. És valójában csak ekkor fokozódik még jobban az izgalmunk.

Zseniálisan megírt akció krimi a Viharfelhő, ami nagyon valóságosként hat. Ha nem lenne a könyv elején írva, hogy fikció, elhinném, hogy egy ténylegesen megtörtént bűnesetről van szó.
Remekül kidolgozott a sztorija, minden nagyon szépen egymásra épül, és bumm, extázisban leszünk olvasásától.

Nagyon tetszett a könyv. Értékelésem: 10/10.
Garantáltan senki nem fog csalódni benne!

A könyv megvásárolható e-formátumban: ITT

Könyvajánló – Allison Brennan: Viharfelhő” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Bogcsi szerint:

    Még télen vettünk a kolléganőimmel akciós csomagban egy pár könyvet, köztük volt a sorozat első kötete. Amikor láttam, hogy jön az új rész, nagyon izgatott voltam. Tényleg végig izgalmas volt és éjjel is olvastam, alig tudtam letenni az kezdő kötetet. A kolléganőimnél is körbejárt a könyv, minden max 3 nap alatt végeztek vele, olvasták buszon, héven, ebédidőben és este az ágyban is… Amikor láttam, hogy olvasod a Viharfelhőt, már nálam is bakancslistás volt. Beszéltünk is Instagramon. Bátorítok én is minden krimi rajongót, hogy merjen beleolvasni…, aztán meglátjuk le tudja-e tenni. Nekem a krimi az egyik kedvenc műfajom, próbálok figyelni közben, apró elkottyintott információkra is, itt is megtaláltam az egyik ilyen pontot, jó sok idő beletelt, mire szerepe lett a történet kifejletének, … Csavaros, fordulatos történet és bizony igaz, hogy valósághű.

TE MIT GONDOLSZ?!

