5+1 dolog, amit a blogom adott

blogkep

forrás: google képek

A napokban azon gondolkoztam, hogy mennyi mindent kaptam a blog által. Mikor anno elkezdtem írni, nem számítottam rá, hogy ez hova nőheti ki magát. Nem is sejtettem, hogy majd a blog által fogok új ismeretségekre is szert tenni, online barátokat szerezni.
Elmesélem most, hogy pontosan miket is kaptam az Életem morzsái által.

1.Wordpess családot.
Van egy wordpress családom, annyira jó. Olyan emberek, akikkel kölcsönösen követjük egymást, olvassuk egymás cikkeit és figyeljük életünk alakulásáit. Valaki éppen félmaratont futott, valaki mesterképzésen tanul, valaki személyi edzőnek készül, valaki elsőéves egyetemista, valaki éppen lakást felújít, valaki a gyereke életét terelgeti és folytathatnám a sort.
A wordpess által belefolyhattam életükbe, de ők is enyémbe. Bár személyesen senkit sem ismerek, de még is „ismerem” őket.
Magánlevezéseket nem igazán folytatok velük (még), de oda-vissza kommenteljük egymás cikkeit.
Köszönöm, hogy vagytok!

2.Magyar Bloggerek és Blogkedvelők csoportot
Suzn’ világa blog meghívására csatlakoztam a Facebook csapathoz 2 éve. Én blogokkal kapcsolatos Facebook közösségeket soha nem kerestem, nem foglalkoztatott. Nem gondoltam bele, hogy a blogom mennyire az életem része…mert mióta tag vagyok, döbbentem rá igazán, hogy csudi jól érzem magam a csapatban. Figyelem a napi megosztásokat, hozzászólásokat, aktuális témafelvetést. Mivel itt mindenki a saját profiljával van jelen, így már egyre több emberhez tudom a blogját is kapcsolni. Más tud lenni, mikor egy pl. egy Réka bloggert olvasol, s utána valós magánszemélyként is megjelenik az online térben az illető.
Azt is megfigyeltem, hogy ha szimpatikus valaki a Facen, követem. Így sikerült feliratkoznom gasztrós oldalakra is, de amúgy nem főzök/sütők vagy éppen outfit és divat blogokra, amikhez szintén nem sok közöm van.
A csapat nélkül üres lenne az életem egy része.

3.Személyes kapcsolatot
A blog által már találkoztam több emberrel, de úgy igazi hosszú távú ismeretségem egy van csak innen. Anno megtaláltam egy szintén Londonban élő magyar srác blogját és kölcsönösen figyeltük egymást. Ment ez egy darabig, míg felvette, hogy fussunk már össze. 4 éve ennek. Azóta is rendszeren találkozunk. Egy virtuális térből pottyant barátság ez, aminek örülök, tényleg.

4.Ismertséget
A blogom pici és alig vállalom hozzá az arcomat, a teljes nevemet pedig takarom. Ám, így is szerintem eljutott a nevem (Életem morzsái) ide-oda, amiket csak nem is sejtek még.
Ott vagyok a háttérben, tudják páran, hogy létezem, majd egyszer jó lesz valamire.
A blog nélkül egy „tömeg magyar” lennék, egy az x százezer honfitársam közül, akik elvesztek itt az angliai „ködben”.
És a Facebook oldalamat is több mint 400 ember követi, valahogy megtaláltak. Az egész mögött pedig én állok egyedül, vagyis ici-pici ismertség ez valóban. Köszönöm.

5.Olvasókat
A blogot elsősorban magamnak írom, de mit érne, ha nem lennétek ti. Ti adtok még több értelmet az egésznek. Köszönöm!
Az évekkel szépen, lassan, apránként, de gyarapodott az olvasótábor. Én annak is nagyon örülök, ha valaki csak egy cikkem megtalálja valahogy, aztán továbblép.

5+1.Visszajelzést magam felé
Még a mai napig nem tudom hogyan kell írni, de azért írok. Az írás mindig is egy nagy mumus volt, mert az egyik magyartanárom általában lehúzott és 2-est kaptam az irományaimra. Mert, bocsánat, honnan tudnék én írni bármilyen vers vagy érhetetlen történetről elemzést? Attól, mert az nem ment, nem vagyok kuka. Szerencsére jött az érettségi és az érvelő fogalmazás, amiben a nyomtatott kontra e-könyvekről kellett írni. 95%-os lett, 5%-ot a helyesírás miatt vesztettem. Ez a téma lehetőséget adott, hogy kiteljesedjen az „írói énem”, mert véleményt formálni, na azt tudok. És azóta is csinálom.

Köszönöm blogom és köszönöm, hogy vagytok!

Közzétéve: Blog

5+1 dolog, amit a blogom adott” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Bogcsi szerint:

    2011 -ben kezdtem a blogírást, egy pici oldalon, zárt körben. A mai napig több élő barátságom (rendszeres beszélgetés, összefutás, chat) van ebből a csoportból, pedig a blogírást többen abbahagyták. Volt a való világban olyan barátnőm, akiről sosem gondoltam, hogy el fogunk távolodni, mégis így lett. A blogírás hozott pedig olyan igaz barátot, amire nem is számítottam. Tulajdonképpen én is próbálok rejtve maradni, de amióta nyitottam, és ezekben a közösségekben én is megfordulok, mégiscsak jobban élvezem a blogírást.

TE MIT GONDOLSZ?!

