Átköltöztem

Átköltöztem az új helyemre. Nehéz „szülés” volt, mert ha rajtam múlik, nem költöztem volna sehova se. Szerettem ott élni, az angol lakótársammal jól kijöttünk. Igaz, voltak keverések és az ő életéhez képest egy brazil szappanopera egy gagyi műsor, mégis jól éreztem magam.
Jó volt, hogy eleinte ketten éltünk. Aztán hárman, végül már majdnem négyen. De az élet állandóan mozgásban van és a változás az egyetlen biztos pont.

Annyira furcsa, hogy az angol hölgy élete egészen a beköltözésemig nyugodt volt. Én pedig jöttem, s feje tetejére állt minden, pedig én aztán semmit sem tettem az ügy érdekében.
Becuccoltam júniusban. Ő júliusban felmondott a munkahelyén (majd szeptemberben kapott egy szuper melót), ősszel összeszedte a pasiját. A pasi novemberben beköltözött, s januárban pedig kiderült, hogy jön a baba. Bumm, minden pillanatok alatt történt. Előtte 7 évig lakott itt, most pedig fel lett mondta hirtelen az albi.
Ilyenkor elgondolkozom, hogy én valami mágus vagyok? Ahova beteszem a lábam, ott valami történik.
(Az előző albérletben is „véletlen” beköltözésem után 3 hónappal veszett össze a kamu házaspár. Várhattak volna a jelenettel. De nem.)

Kicsi szobában éltem, a mostani 2x nagyobb. Úgy voltam, hogy minden cuccom ide is be fog férni, sima ügy. Aztán elkezdtem pakolni, s úgy éreztem sose fogy el a csomagolni való cucc.
Direkt nagyon figyelek rá, hogy ne legyen sok ruhám, hálisten nem is vagyok vásárlás mániás, de így is össze tud jönni a minden.
A legtöbb ruhám fogasan van tárolva a szekrényben, mellette van egy kis bőröndöm, ami csak nyári ruhákat tartalmaz. Két doboz, amiben csak cipők vannak (téli-tavaszi/őszi-nyári), minden darabot hordom az adott szezonban. (semmi felesleges).
Továbbá van egy táskám, amiben melegebb pulóverok, törölközök, női cuccokat tárolok. Egy zsák, ami könyvekkel van vele. Egy szatyor, amiben konyhai felszelések vannak. Egy szatyor mindenfélével (töltők, hosszabbító, átalakítók stb). Aztán van egy szatyor kézi/hátitáskáknak stb.stb.
Élvezetes „móka” volt hát a költözés.

Szerdán leadtam a kulcsokat, lezárult egy korszak. Egy ölelés kíséretében búcsúztam az angol lakótársamtól.
Köszönettel tartozom neki, mert elfogadott, el akart fogadni első perctől kezdve. Mindig megkérdezte milyen napon volt, sok random beszélgetésünk volt. Ő talán többet is akart volna velem szocializálódni, de részeges pubos bulikban nem voltam benne. Továbbá tiszteletben tartott, korrekt volt velem szemben. A macskájával is jól összehaverkodtam.
Nem mondok köszönetet viszont a felesleges stresszért, amit a kifizetetlen számlákkal járó felszólítások okoztak. Aztán a cigizés (hébe-hóba) a lakásban, mint feszültség levezetés sem volt elfogadható részemről. Kétszer pedig arra riadtam, hogy nem tudtam eldönteni, hogy koncertről álmodtam vagy tényleg üvölt a zene a lakásban, elnéztem végül a hajnali piás random karaokikat.

Hálás vagyok a szép pillanatokért, békével búcsúzom a régi helyemtől. Becsukódott egy ajtó, s helyette kinyílt egy másik ajtó. Az új pedig csak jót hozhat. A változást elfogadom.
Igyekszem az új albérletemből valami kedvezőt kihozni majd.

Átköltöztem. Kicsit megkésve, de akkor elindult nálam is a 2016-os év 😉

Átköltöztem” bejegyzéshez ozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

