Rollerre fel!

Vettem egy rollert múlt hét szerdán. Elkapott az ihlet. Még anno gyerekkoromban is vágytam egy rollerre, de szüleim túl veszélyesnek tartották, vagy mit tudom én miért nem kaphattam meg végül sose.
Idén pedig minden sétán közben megfordult a fejemben, hogy rollerrel gyorsabb lennék. Már elképzeltem, ahogy suhanok árkon-bokron vele.
Nekem kell egy, elhatároztam hát. De milyet vegyek? Mert a Decathlonban van vagy 8 féle típusú. Így szépen, ha úgy volt időm, elkezdtem eljárni az üzletbe és barátkozni a rollerokkal. Mindegyik fajta tesztelhető, így mindent kétszer végigpróbáltam. Két héten át ment ez így. Én be a Decathlonba, rollerpróba és távoztam. Közben a weblapon is olvastam vásárlói véleményeket. Szerdán pedig úgy keltem, most vagy soha.

A választásom a Town5 könnyen összecsukható modellre esett. (69 font).


A drágább modellek a rúgós verziók voltak már, ami végül is nem butaság, miután már értem, miért is hasznosak azok a rezgéscsillapító rúgók.

Fekete színűt sose vettem volna, így a narancssárga mellett döntöttem (meg csak ez volt készleten az üzletben), de elvileg kék és pink színben is kapható a Town5. Ha okosabb vagyok és előre online, bolti átvétellel megrendeltem volna… (mindig tanul az ember)

Már szerda este tettem is vele egy kört, pénteken pedig munkába is elvitt. Vasárnap meg London belvárosát vettem a nyakamba. A Baker Street állomásról indulva becsatlakoztam a Regent csatornához, majd végig hasítottam a Camden-ig.

Regent csatorna

A Camdenben pihenőt és ebédszünetet tartottam a Made in Hungáriában. (Szeretek ide járni, már megismernek a csajok.)
A folytatásban felmentem a Primrose Hill-re, mert utoljára 2 éve jártam itt és nagyon szép a londoni panoráma.

Primrose Hill – saját kép

Utána keresztbe átrobogtam a Regent’s parkon, benéztem a rózsaligetbe is. Majd virágzáskor jövök újra.
Volt még a lendület bennem, így bementem az Oxford Street-ig, végig haladtam a Mayfair egy részén, majd a St James’ park felé vettem az irányt. Innen pedig Victoria állomás.

London Eye a háttérben

A rollerezésben az a jó, hogy szabadságérzetet ad. Csak megyek, suhanok és nem számít semmi.
Mivel még nem vagyok hozzászokva, így 15 perc alatt végem van az elején, utána viszont rááll a szerveztem és jobban bírom.
Izomlázam nem lett, de a jobb oldali combizmon igencsak befeszült estére. Bal lábbal hajtok, mert az a biztonságos számomra, még is a jobb combon izmai vannak nagyobb mértékben igénybe véve (amin pedig csak állok).

rollertúra

Londoni rollertúrám

Alig várom, hogy London további parkjait is felfedezhessen a rollerrel.
Rollerre fel!

Reklámok

Rollerre fel!” bejegyzéshez ozzászólás

  1. F. szerint:

    Vegyél egy SMR hengert és rollerezés után hengerezd le az izmaidat. Szerintem tutira találsz a használatáról videót a neten. Eleinte kicsit fájdalmas (ott többször menj át ahol fáj), de utána élvezni fogod.

TE MIT GONDOLSZ?!

