Fenyegetettségben, ám még is nyugodtságban élni

Szerintem már mindenki tudja a szomorú hírt. Ma reggel Brüsszelben robbantottak, s ártatlan emberek vesztették életüket a terrortámadásban.
Múltkor francia, most a belga főváros volt a célpontban. Én pedig Londonban élek egy csomó magyar honfitársammal együtt. „Potenciális” városban vagyunk. És nagy valószínűség szerint itt is előbb – utóbb elérhet minket egy támadás. Fenyegetettségben élünk, ha belegondolok.

Egy ismerősöm meg is keresett a nap folyamán, hogy vigyázzak magamra. Nyilván vigyázni szeretnék magamra, de én csak annyit tehetek, hogy élem a megszokott életem, teszem a dolgom. Reggelente pedig bizakodva kelek, hogy ma is egy nyugodt napot élvezhetek.
Én csak egy vagyok a 9 millió londoni lakos közül, nincs hatalmam, csakis az állami biztonsági szervekre támaszkodhatom.

A családok, akikkel találkoztam ma, roppant nyugodtam kezelték a helyzetet. Itt nincs semmi pánik. Ahogy pedig az angol lakótársam fogalmazott korábban. „Londonban nagyon jó a rendőrség és a védelemi készültség, bízom bennük”. Hát legyen igaza. (Ámen)

Továbbá nekem nagy szerencsém, hogy nem metró és vasút közvetlen közelében élek, hétköznap reggel pedig nem ingázom, nem kell használnom a tömegközlekedést sem.
Hétvégente viszont sokat megyek fel-alá és a londoni életem első évében gyakran megfordult a fejemben, hogy mennyi ember, mennyi vallású akárki utazik ezek a szerelvényen, ugye nem történik semmi?
Ám, a félelemmel és aggódással nem segítek se magamon, se másokon. Nincs értelme. Így inkább naponta többször elgondolkozom szép emlékeken – jövőbeli terveken az életemben, amik örömmel töltenek el. Mert igen, sose lehet tudni, mikor történik valami, legalább jó gondolatok legyenek a fejemben.
Bár nem szoktam sűrűn leveleket írni azoknak, akiket szeretek, de a szívemben mindig ott vannak. És hiszem, hogy így is érzik. Mert hiszek a szeretet varázsában, úgy gondolom, hogy csak a szeretet hozhat el egy jobb világot. A szeretet az egyetlen csodálatos dolog, ami az életünket gazdagítja, s ami mindenen átsegít minket. Szeretném, ha az indulatok helyet a szeretet terjedne a Földön.
Nem hiszem, hogy a ’Harc a békéért’ mozgalom elhozná a békét. De hiszem, hogy a békét ’Terjesszük a szeretet’ mozgalom hozná el.

12523868_1115984315098576_2753183121837450779_n

forrás: google képek

Pénteken repülővel utazom. És tudjátok, nyugodtan, szép emlékekre gondolva, szeretettel fogok kimenni a reptérre, utána pedig ugyanilyen szeretettel fogok felülni a repülőre. Mosolyogva és békével fogom végigülni a 2 órás repülőutat. Majd sikeres landolást és érkezést követően hálát fogod adni a kellemes élményért.

Köszönöm, benéztetek ma is és szeretettel teli világot kívánok!

U.i.: Szeretettel gondolok rátok, a családomra, barátaimra és minden széplelkű emberre a világon.

Reklámok

Fenyegetettségben, ám még is nyugodtságban élni” bejegyzéshez ozzászólás

  1. F. szerint:

    Mi is szeretünk téged! Te egy csodálatos ember vagy! Ha te ezt most nem írod, akkor nem is tudok a robbantásról. Örülök, hogy a decemberi drasztikus döntésem működik. Sokkal jobb az életem, amióta nem hallgatok/olvasok híreket. Ezt csak ajánlani tudom, hisz változtatni rajtuk úgysem tudsz.

TE MIT GONDOLSZ?!

