30 másodperces “hírnév” avagy én a Határátkelőn

Nagy meglepődésemre a  ’10 pont – Miért Miami’ cikkem részlete kikerült a Határátkelő oldalra is.
miami
Még múlt hét szerdán szállt meg az ihlet, hogy milyen jó lenne pontokba szedni, mit is szerettem Miamiban. Mert én tényleg mindenkinek csak reklámozom a várost, áradozom róla.
Egy ismerősöm, aki előttem pár hónappal járt a városban, nem volt annyira oda tőle, mint én.  Múltkor találkoztam vele, s mondtam is neki: Hát miért titkoltad, hogy ez ilyen szuper? Komolyan! Alig beszéltél róla, úgy tűnt anno, mintha nem is érezted volna magad jól. Erre ő elnézést kért, hogy nem volt lelkes.
Nem kell elnézést kérni, meg amúgy is én imádok lelkesedni, „eladni” dolgokat.

Mikor a Bahamákról mentem vissza Miamiba, emlékeztek, írtam, hogy egy angol srác mellé ültem le véletlen, aki éppen Las Vegasba tartott. Nem volt biztos benne, hogy megéri-e felkeresni a Grand Canyon-t, majd miután fél órán keresztül löktem energikusan a beszédet róla, megszólalt: „Te eladtad nekem. Meggyőztél”.
Na, szóval ugyan így szerettem volna a blogon írásban is átadni a Miamival kapcsolatos szeretetemet. Leültem és összeírtam 7 pontot. Ha már 7, akkor legyen 10, mert az jobban mutat. Kigondoltam hát, hogy mi is legyen a listán.

Papíron megvolt a piszkozat, majd péntek este megírtam. Ám egy napot vártam, míg megosztottam nyilvánosan is. Nem tetszett a cikk. Nem éreztem, hogy át sikerült adnom lelkesedésemet. Nyelvtanilag is a múltat – jelent jól összemixeltem, ami miatt igénytelennek éreztem. Végül pedig úgy voltam vele, ez én vagyok, nem ez az első katyvasz írásom, had szóljon.
A 10 pontot legjobban szóban tudtam volna elmondani, de még nem vagyok vlogger. Majd a közeljövőben. 😉 

Poénképpen később még 2 egyéb ok is eszembe jutott, csak már nem akartam belenyúlni az írásba.
10+1: Mert Frei Tamás ízlésében is bízhatunk, köztudott róla, hogy Miamiban tölt több hónapot egy évben.
10+2: „Melegparadicsom”. Miami az egyneműek nyaralója. Több hotel kifejezetten a meleg turistákra „épült”. Kifejezetten van számukra kijelölt strandrész is. (12. utca strand) és az Ocean Drive-on is a szivárványszínű zászló jelzi a meleg bárokat és klubot. Úgy bizony!
A 12. utca strandját pedig érdemes felkeresni. Nem mindennap láthat az ember gyereke 6 gyönyörű pasit, miközben édesen bájcsevegnek egy nagy pléden ülve a napsütésben. Nem akarnék tőlük semmit, de szemem azért van. 

A cikkemet csak étvágygerjesztőnek szántam, hogy miért költöznék oda. De természetesen a munkalehetőségek is fontosak, amivel nem lenne gond. Versenyszférában dolgozó embereknek a legkönnyebb, az összes nagy befektetési cégnek, banknak van itt is képviselete. Nem is értem, hogy a programozó ismerőseim, miért „szenvednek” ebben a hideg Londonban, ha a nyárban is élhetnének tengerpart mellett. Én pucolnék azonnal a helyükben Miamiba.
Továbbá hotelok ezrei vannak a part mentén, vendéglátás és szállodai munka is akad bőven. Aztán egyéb turisztikai munkák stb.stb. első körben.
A szemem is nyitva tartottam, a Lincoln bevásárló utcában több bolt kirakatában kint volt, hogy alkalmazottak kerestek „Apply inside”. Ha lett volna bennem egy kis kedv, be kellett volna próbálnom. Csak a poén kedvéért. 🙂
Ha engem kérdeztek, aki akar, Miamiban is tud dolgozni. Csak az a fránya VISA. Amerikába nem tudunk mi Magyarok úgy munkát vállalni, hogy hahó, itt vagyok, megjöttem.

A lényeg a lényeg. A cikket megosztottam a személyes Facebook oldalamon is, és a legkedveltebb megosztásom lett valaha. Még az esküvőmet sem tetszikelnék ennyien – szerintem. Tanulság: Egyelőre inkább írok, mint házasodom 🙂

Felbuzdulva a pici sikeremen, már lejegyeztem piszkozatként 10 tippet, amit egyedül utazóknak szánnék. (Hamarosan érkezik)

Köszönöm a Határátkelőnek, hogy a.) megtalálták a blogom, b.) időt szántak az olvasásra, c.) megosztották az írást, d.) 30 másodperces „hírnevet” kaptam.

30 másodperces “hírnév” avagy én a Határátkelőn” bejegyzéshez egy hozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

