Megkaptam Az Év felfedezettje díjat

Ismét egy díjat kapott a blogom. Nagyon szépen köszönöm a megtiszteltetést az Aki nem hiszi blognak (https://akinemhiszi.wordpress.com/)
Az Év felfedezettje díj szabályai:
1. Köszönd  meg a díjat annak, akitől kaptad, és linkeld be a blogját!

2. Válaszolj öt kérdésre, ami a díjhoz jár!
3. Olvasd el az első öt fejezetet, illetve az utolsó fejezetet annak a blogján, akitől a díjat kaptad!
4. Mondj véleményt a blogról!
5. Írd le, kiknek ajánlod a blogot!
6. Küldd tovább a díjat 5 embernek, de figyelj arra, hogy egy blogger/bloggerina csak egyszer kaphatja meg!

A díjjal járó kérdések:
1. Miről szólt az első írásod/történeted/novellád, és mikor írtad?
Ha nem gond, vissza kellett néznem, mert nem voltam benne biztos. Szóval 2007 szeptemberében jöttem rá, hogy az MSN fiókomhoz kaptam egy blogot. Valamiért, nem tudom miért, a Republic: Szeretni valakit valamiért dalszöveget osztottam meg.

Második bejegyzésemben az osztálytársam versét raktam fel a blogra.
2. Milyen érzések töltöttek el, amikor megírtad és közzétetted az első fejezetet/bejegyzést a blogodon?
Azt sem tudtam mit csinálok, vagy hogy ez egyáltalán fent lesz a világhálón. Fogalmam sem volt róla, nem terveztem. Azt sem tudtam mi az a blog. Csak poénnak tűnt valamit megosztani.
3. Ki írta az első kommentet a blogodhoz, és mi volt az? Mire gondoltál, amikor elolvastad?
2008 őszén egy személyes ismerősöm írt egy sort, hogy felismerte magát az egyik bejegyzésben és köszöni. Nagyon jól esett az a pár szó tőle, mert ő volt az egyik személy, akinek beszélni mertem a blog létezéséről.
4. Mi ihlette a történetedet? Honnan jött a blogod alapötlete?
Tudatosan 2008. szeptembere óta írok. Hát őszintén. A düh párszor megihletett az elején, mikor az ex barátom valamivel megbántott és muszáj voltam kiadni magamból. Azok voltak az első ’meg akarom a világgal osztani’ gondolataim.
5. Mit jelent számodra az írás?
Egy életformát. Inkább a blogom az, ami sokat jelent számomra. A blogra pedig írni kell, s minden cikkel a „gyerekemmel” töltök minőségi időt, amit élvezek. A blog (írás) nélkül egy űr lenne az életemben, amit fogalmam sincs mivel töltenék ki. Nagyon örülök hát, hogy van a „gyerek”.

Mondj véleményt a díjadó blogjáról: Aki nem hiszi blog
A blog írója egy kétgyerekes anyuka, aki a mindennapjaiba enged betekintést. Az anyaság kihívásaiba és örömeibe. Minden mellett az anyaság – még is hogyan maradjak nő felvetések is előjönnek a blogján. A második gyereke születése után pedig elhatározta, hogy az egészséges életmódra nagyobb hangsúlyt fog fektetni. És példát mutat, mert úgy lehet a legjobban átadni ezt. A futásra kezdett el koncentrálni és a 2017-es római maratonon fog indulni.

Mostanra már a fél maratoni távot sikeresen lefutotta. Őszintén leírja a kihívással járó fel-le érzelmi állapotokat. A faluban ahol él, egyesek furcsán néznek rá, mert szerintük a futással töltött időt a gyerekeivel is tölthetné (Ez azért maradt meg, mert picit felháborított). Azon pedig mosolyogtam, mikor szóba került, hogy a faluk nevei (Csesznek az egyik) a nevezési pólóra lesznek majd nyomtatva, ha már úgy is annyit fut itt.

A blog cikkei szívből írtak, letisztultak és szépen megfogalmazottak.
Mobilról könnyebb olvasni szerintem, mert a gépen betöltés közben ugrál egy kicsit az oldal.
Sajnos az első 5 bejegyzést nem tudtam elolvasni, mert Archívum menü nincs a blogon.

A blogot olyan embereknek ajánlom, akik szintén anyák és „véletlen” még futnak is. Továbbá ajánlom a blogot minden széplelkű embernek, akik erőt és inspirációt meríthetnek nála (főleg a maratoni felkészülős cikkekből).

Az én díjazottaim:
Evelin – https://pergamenrehanytszavak.wordpress.com/

Zsuzsi – https://zsakbolmacska.wordpress.com/
Réka – http://habfurdo.com/
Brigi – https://egycsipetbree.wordpress.com/
Zsuzsi – http://suznvilaga.hu/

Köszönöm szépen még egyszer a díjat!

Közzétéve: Blog

Megkaptam Az Év felfedezettje díjat” bejegyzéshez ozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

