Moziztam: Hogyan legyünk Szinglik

How_To_Be_Single_Poster

Forrás: wikipédia

Múlt hétvégén moziban jártam. Méghozzá a Hogyan legyünk Szinglik hollywood-i produkciót néztem meg.
A tesóm meg is kérdezte: És neked szükséged van erre a tudásra?
Először is a cím egyáltalán nem azt tükrözi, amiről a mozi szól. A történetben 4 hölgy vívódásait követhetjük nyomon. Az egyikük már közel 40 éves és a mesterséges megtermékenyítés mellett dönt. Spermabankból szerez „apát”. A másik hölgy fent van egy tucat társkereső oldalon és nyakra-főre randizik, mindent megtesz, hogy megtalálja a nagy Ő-t. A harmadik hölgy, a fő karakter: Alice (Dakota Johnson a Szürke ötvenből ismert színésznő), aki meg úgy dönt, hogy szünetet tart a párkapcsolatában a pasija bánatára. Aztán van még nekünk Robin (Rebel Wilson, aki egy „állat”). Ő a nevető fél, aki tesz a pasikba és csak partizik, egyéjszakás kalandokba bonyolódik.

A filmben az ő élethelyzetük bonyolultságát élhetjük meg. És higgyétek el nekem, Robinon kívül mindegyikük szenved a szingliségtől. Nagyon is. Reménytelenül küzdenek, csalódásokból felállva mennek tovább.
De mivel ez egy hollywood-i film, így minden jó, ha jó a vége. Vagyis nem mindenkinek rendeződik az élete teljesen szuperül, de a reményt megkapjuk. És ugye tipikus a való életben (=no way), hogy a mesterséges megtermékenyítés után találkozunk a nekünk rendelt pasival. Vagy egy csodálatos kiborulás után pont ott terem a semmiből az álomférfi. Sajnos ez csak a filmekben lehetséges!

Alice szünetet akart tartani kapcsolatában a tökéletes pasijával. Hát mi történt? Ha egy jó pasi a párod, azt a nők észreveszik. Egy jó pasival nem lehet csak úgy ’tartsunk most 2 hónap szünetet’ játszani. A világban kint mászkáló és friss húsra váró nők nagyon is keresik az összetört szívű férfiakat, akiket a „gonosz” párjuk rakott ki és ők ezt megszenvedték. Jaj, szegénykény. Majd is ápolgatlak, s már fel is szedték a pasidat!
Másrészről, ha a párod egy abszolút korrekt úriember volt, aki neked is tudott udvarolni, el tudott vinni randizni, szerinted ezt a képességét elfelejti? Dehogy is! Ha téged anno fel tudott szedni, más nőket is fel tud szedni, ha úgy adódik.
Hogy Alice végül hogyan jár, megtudjátok, ha megnézitek a filmet.

A moziból úgy jöttem ki, hogy nyugodt voltam. Az egyedüliként töltött éveimet tartalmasan kihasználtam, teszem most is. De a fenébe, fenébe! Mehet ez a végtelenségig? Nem kéne kicsist nyitni és újra ismerkedni? Soha nem lehet tudni! Inkább úgy éreztem, hogy a film a Ne legyünk szinglik érzést akarta átadni. Egyik szemem nevetett a másik meg sírt.

Leicester téren a Vue moziban néztem meg a filmet. Annyira jó volt, mert olyan Londoninak éreztem magam. Az angolokkal szombaton este beülhettem egy amerikai filmet nézni.
Az utolsó előtti sorba középre tudtam jegyet foglalni. A nézőközönség összetételét nézve 98%-ban nő és 2% pasi, akik közül ki tudja mennyi volt meleg. Tippelek, hogy kb. abból 0,5% pasi a párja kedvéért volt hajlandó eljönni.
Valóban csajos film! De könyörgöm a téma az „általános” és egyedülálló pasik nincsenek a Földön? Vagy őket aztán ugyan nem érdekli, hogy mikor lesz párjuk és totálisan közönyösek a témával kapcsolatban? Hollywood igazán csinálhatna egy filmet, ahol a szingli pasik lennének középpontban és az, hogy ők hogyan szenvedik (avagy élvezik) a helyzetet.

A mozi által nem lettem zseni, de elkezdtem felülvizsgálni a mostani életemet, valamint elgondolkoztam, én mit és hogyan tennék, ha pl. Alice lennék.

U.i.: A Hogyan legyünk szinglik nagyon szórakoztató és rengeteg humoros jelenet van benne. Iszonyat jókat tudtam kacagni! 

Moziztam: Hogyan legyünk Szinglik” bejegyzéshez egy hozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

