Liebster díjat kaptam

Köszönöm Evelinnek (https://pergamenrehanytszavak.wordpress.com) a megtiszteltetést, a Liebster díjra való jelölést.

Mi a Liebster Blog Award?

A Liebster Blog Award egy online díj, amelyet bloggerek adnak tovább egymás között. Ezzel fejezik ki elismerésüket a másik iránt, és a kérdések által igyekeznek jobban megismerni egymást.

A Liebster díj szabálya:

  1. Köszönd meg a díjat, és a bejegyzés elején linkeld a jelölő blogoldalát!
  2. Jelölj maximum 11 embert a díjra!
  3. Válaszold meg a jelölőd által feltett 11 kérdést!
  4. Írj magadról 11 érdekességet!
  5. Tegyél fel te is 11 kérdést a jelöltjeid számára!

 Evelin kérdései és válaszaim:

  1. Mi motivál téged a blogírásban?
    A cikkírás sikerélménye, főleg ha végeredmény még tetszik is. A visszajelzések, hogy vajon ezt a cikkek elolvassa-e majd valaki.
  2. Milyen gyakran olvasol? Melyik könyv az abszolút kedvenced?
    Havonta igyekszem több könyvet is kiolvasni. Bár nálam az olvasás egy kissé periodikus. Volt olyan hónap, hogy 4 könyvet is elolvastam, majd 1-2 hónapig nem vettem semmit sem a kezembe.

    Az abszolút kedvencem a Drága Szépség az Erawan kiadótól. A történeten gyakran gondolkozom, nagyon motiváló.
  3. Mi alapján választasz olvasnivalót?
    „Márkahűség” és ajánlások. Tudom, hogy sok kiadó van otthon, rengeteg jó könyv jelenik meg, de egyszerűen számomra túl nagy a piac. Az Erawan kiadó műveit szívesen olvasom, többnyire csajosak a könyveik, és a vicces regényen át a krimitől kezdve minden van a kínálatukban.

    Az Erawan kiadó mellett az ajánlások, főleg könyves bloggerek cikkeit olvasva veszek még könyveket.
  4. Melyiket szereted jobban, az ebook-ot vagy a papír alapú könyvet?
    E-book mániás lettem, amihez a külföldi életem nagyban hozzájárult. Születésnapomra kaptam 4 éve egy angol anyukától a Kindle-met. „Ez minek nekem” – volt az első gondolatom, ma pedig már több mint 30 könyvet tárolok rajta. Szeretem, hogy e-könyv nem foglal helyet, könnyen cipelhető, mindig elérhető és a szövegben könnyedén lehet részeket kikeresni.
  5. Ha választhatnál egy könyves világot ahová eljuthatsz, melyik lenne az?
    Harry Potter világába utaznék el. Anno Harry Potter könyvek nekem kapaszkodók adtak, segítettek elmenekülni a valós világból, „láthatatlannak” lenni. Kipróbálnám milyen varázslótanoncnak lenni, szívesen varázsolnék is.
  6. Gondolkodtál már vlogolásban? Mi szól ellene és mi mellette?
    Igen, gondolkoztam rajta. Szívesen csinálnék egy vblogot, de olyat, ami különleges, vagy mást ad. Nem szeretnék egy adott témakörben az x ezredik youtuber lenni. Ami még visszatart, hogy nem kapott el a nagy ihlet, illetve nincs felszerelésem sem. Új laptop és valami alap kamera a minimum, valamint egy program, aminek segítségével szerkeszteni tudnám az anyagot.
  7. Mi az eddigi legnagyobb büszkeséged a blogoddal kapcsolatban?
    A blogom úgy ahogy van a legnagyobb büszkeségem. Most értem el a 400 követőt, amire szintén büszke vagyok.
  8. Mikor indult a blogod?
    Régen, 2008 szeptemberétől írok rendszeresen megszakítás nélkül.
  9. Számodra mik a legfontosabbak egy jó blognál?
    Téma, a cikkek tartalma (cikk rövidsége, én preferálom a gyorsan olvasható rövid írásokat), a cikkíró személye, az író stílusa. +(A betűk nagysága, képi illusztráció, színek, átláthatóság)
  10. Hogyan tartod fenn a folyamatos érdeklődést az olvasóidban?
    Ahogy tapasztaltam a Facebook oldalon egy megosztás, egy kép és pár soros sztori is elég, hogy az érdeklődés megmaradjon. Tavaly technikai okok miatt kb. 14 napig nem tudtam cikket írni, de nem szenvedte meg a blog, mert a Facebook oldal által az érdeklődést fent tudtam tartani.
  11. Mit gondolsz az online nyereményjátékokról?
    Nem osztottam meg soha semmit. Nem like-olok semmilyen oldalt csak egy nyereményjáték miatt. Nem csípem azokat az ismerősöket, akik üzenőfalán csak a nyereményjátékok megosztásai folynak. Ha érdekel egy termék, inkább majd megveszem.

    Az olyan nyereményjátékokkal semmi problémám nincs, ahol szimplán egy-egy kommentet kérnek. Pl. Erawan kiadó oldalán könyves játék, a kérdés pedig: Kit lepnél meg a művel?. Ilyen játékokban részt szoktam venni.

11 érdekesség rólam
1. Kedvenc édességem a Kinder Bueno, amiből tavaly elég sokat fogyasztottam.

2. Lány létemre a Foci EB-t és VB-t szívesen követem. Londonban jártam pubokba is, ahol nagy kivetítőn nézhettem ismeretlen emberekkel együtt a mérkőzéseket.
3. Túl sokat beszélek, és képes vagyok egy huzamban addig beszélni, míg levegő után kell kapnom egy nagy lélegzettel.
4. Nincs egyetlen fekete ruhám sem. Tudatosan kerülöm a fekete színt, amióta az eszemet tudom. A fekete szín szerintem leköti az ember pozitív energiáit és elnyeli a boldogságot.
5. Szeretek letagadni pár évet az életkoromból. Általánosságban is szeretek játszani az életkorommal. Ha valaki kérdezi hány éves vagyok, kedvemtől függően válaszolok valamit. Tavaly valakinek pl. azt mondtam, hogy 22 éves vagyok.
6. Nincs megszámlálhatatlan mennyiségű fülbevalóm, de azért akad jó pár darab belőlük. A fülbevaló egyfajta kifejezésmód részemről. A legújabb darabom egy pici galamb figura, ami alatt 2 kicsi szív van. A béke jelképeként vettem, ha viselem úgy érzem, hogy nyugodtabb a lelkem.
7. Mielőtt kontaktlencsés lettem volna 14 évig voltam szemüveges.  Kényelmi szempontok miatt hagytam fel vele.
8. A jogosítványom mindjárt 8 éves lesz, de félek vezetni, parkolni meg nem is tudok. A lényeg, hogy megvan, majd egyszer biztos hasznát veszem.
9. Szeretem az ezüst gyűrűket, állandóan viselek is minimum egyet éjjel-nappal egész évben.
10. Óramániás vagyok – szeretek nagyon pontos lenni. Karóra állandó kiegészítő rajtam. Míg vízállóm is volt, hetekig viseltem egyhuzamban.  
11. Mesterséges szőke vagyok. 3 éve döntöttem úgy, hogy a barnától búcsút veszek és beszőkülők. Nem bántam meg.

Körülöttem már szerintem mindenki megkapta a Liebster díjat, így most nem jelölök senki sem. Egyúttal még egyszer meg szeretném köszönni Evelinnek a lehetőséget!

Közzétéve: Blog

Liebster díjat kaptam” bejegyzéshez ozzászólás

  1. balazsisandor szerint:

    Jó írás, köszönöm.
    Egy megjegyzésem van, amit a 9. pontban említettél.
    Hogy fontos a betűméret.
    Sajnos nekem is sokszor fel kell vennem az “olvasó szemüveget”,
    és sokszor megtörténik, hogy egy jó cím alapján rákattintok egy cikkre,
    de a betűméret, vagy egy sötét háttér miatt, mégsem olvasom el, tovább lépek.
    Hiába a jó cikk, ha szemüvegért kell nyúlni, nem biztos, hogy elolvasom.

TE MIT GONDOLSZ?!

