Így telt 2015

óévTudom, hogy már elkezdődött a 2016-os év. Én pedig jól lemaradtam valahol decemberben. Most belegondolva, már novembertől azon kellett volna agyalnom, hogy mit is várok az Új évtől. Mert úgy elkezdeni 365 napot, hogy ’majd lesz valahogy’ egyenlő a ’nekem tök mindeggyel’.

Mostani cikkemmel lezárom és értékelem 2015-öt, hogy aztán tiszta lappal kezdhessen el végre 2016-ot.
Kézi kis naplómba a következőket írtam fel 2015 január elején: Boldogságkeresés és blog.

Mindkettő teljesült, szerintem megtaláltam azokat a dolgokat, amik boldogságot adnak, s amiket élvezek.
A blog pedig jött velem mindenhova, s igyekeztem megtalálni saját stílusomat, valamint a témákat, amikről szeretek írni. A blog tartalmát kategóriákba rendeztem, s próbáltam átláthatóan kialakítani a wordpress felületet. Szerintem ez is sikerült, mert kaptam egy levelet ősszel, hogy ki csinálta a blogot. Hát én. (Sokszor angol nyelven a wordpress fórumot órákig bújva próbáltam valamit összehozni)

Most pedig fussuk át az eltelt 12 hónapot, egy – egy eseményt kiemelve, hogy mik is történtek velem.
Január:
– Los Angeleseben töltöttem az év első napjait. Az óceánparton sétáltam sokat, majd ellátogattam Disneylandbe és a Warner Bross. Stúdióba.
Február:
– Elhatároztam, hogy új családot keresek, akik korrekt órabérrel és szerződéssel alkalmaznak
Március:
– Elkezdtem az új családnak dolgozni
– Végre eljutottam a Churchill Múzeumba és a Brit II. világháborús földalatti központba
Április:
– Pár napra hazalátogattam, lezártam az Apeh-al kapcsolatos ügyemet (nem büntettek meg)
– Londonban lesétáltam a bárányok útvonalát – „Levadásztam” az összes Shaunt
– Húsvét hétfőn ismerősökkel leautóztunk Portsmouth-ba (évek óta bakancslistás hely volt)
– Nagy álom teljesült: Elvis kiállításra is odaértem
Május:
– A Gyere haza fiatal londoni tájékoztató önjelölt bloggere voltam. Halálos komolysággal laptoppal és jegyzetfüzettel állítottam be, hogy mindent feljegyezzek és megírhassam. Úgy éreztem magam, mint egy nem hivatalos újságíró
– Nem lettem Cafeblog blogger a VIP programban. Jelentkeztem esélytelenül, s megdöbbentem, mikor írtak, hogy költözhet a blog. Megköszöntem a lehetőséget és maradtam a wordpressen.
– Warwick kastélyba eljutottam ismerősökkel
– Botanikus kertbe (Kew Garden) elkirándultam.
– Magyar Stand – Up esten jártam VIP jeggyel! Köszönöm
Június:
– Költöztem az új albéletbe
– Magyar baráti társasággal az Atombunkerben jártam
– Meghívtam egy ismerősömet a London Eye-ra – első alkalom volt nekem is
– Meghívásomra többen elmentünk a Bletchley parkba (Kódfejtők nyomába eredtünk)
Július:
– Kipróbáltam az Urban Beach-et
– Ugráltam London új Trambulin mennyországában
– Ismét hazautaztam
Augusztus:
– Budapesten turistáskodtam
– Születésnapoztam
– Leutaztam Bournetmouth-ba a tengerpartra
– Lord of the Dance színházi előadáson voltam ismerőssel
Szeptember:
– 7 éves lett a blog
– Először turistáskodtam a Buckingham Palotában
– Teszteltem a Sky Garden-t
– Dalai Lámát hallgattam élőben
Október:
– Csokoládé Kiállításon csorgattam a nyálam
– Vissza a jövőbe napba bekapcsolódtam (örök emlék)
– Chanel kiállításra is bejutottam
November:
– Karácsonyi fények sétán voltam
– Winter Wonderlandoztam
December:
– Bakancslista: Beültem egy misére a Szent Pál Székesegyházba
– Londoni karácsonyi forgatagba bekapcsolódtam
– Elutaztam Miamiba

Hatalmas köszönet az ismerősöknek, akikkel a programok nagy részét eltölthettem, akikkel mindig jól telt az idő.
2015-ben a lehetőségeimhez mérten igyekeztem minden időmet használni.

Bizakodva és izgatottan kezdem hát a 2016-os évet, a kézi naplómba pedig már felvéstem pár célt, amikről majd egy év múlva számolok be.

Kívánom, hogy az idei évetek szebb legyen, mint a tavalyi volt!

Így telt 2015” bejegyzéshez ozzászólás

  1. londonfamous szerint:

    Nem értem, miért kapott ez a bejegyzés két csillagot. Örülök a sikereidnek és nekem az bakancslista, hogy a következő Londonba látogatásom alkalmával találkozzak veled. Boldog (megkésett) új évet Hanna! 🙂

TE MIT GONDOLSZ?!

