5 blogger, akinek írtam Karácsonyra

First_BlogEgy picit most visszatérek a blog témakörhöz. Még tavaly volt egy kimondatlan fogadalmam, hogy 5 bloggernek küldök képeslapot Karácsonyra. Olyan embereknek, akik a 2015-ös blogos évemhez sok-sok széppel hozzájárultak, kaptam tőlük biztatást, visszajelzést, egy – egy véleményt.

 

Aliz – www.legalizabb.blogspot.co.uk
Először személyesen 2012-ben találkoztam vele egy magyar összejövetelen, s nem beszéltünk. Valahogy akkor még jó nagy mafla voltam, s nem mertem ismerkedni, mert az kizárt, hogy nem volt szimpatikus. A találkozóról együtt mentünk a metróhoz, ahol szóba került a blog. „Én is írok egyet” mondtam. „Majd küld át, ránézek”. És Aliz által kerültem kapcsolatba Zama bloggerrel.
Az évek alatt nem igazán futottunk össze, de tavaly többször is sikerült nagy örömömre. Aliz a legkevesebb londoni ismerősöm. Ennyire csupaszív ember, mint ő, nagyon ritka. A blogját is olyan szeretettel írja, de előtte gondosan elkészíti és ledokumentálja az ételkészítés folyamatait.
Ajándék ismerni őt, s ezért küldtem neki elsőként egy lapot az ünnepekkor.

Zama – www.zama.hu
A kedvenc könyves bloggerem, aki szuper példát mutat. Sokszínű, tudatos és fiatal kora ellenére már nagyon sok mindent fel tud mutatni. Remélem egyszer a virtuális világon kívül, a való életben is lesz alkalmam meginni vele egy kávét.
Zama volt az első ember, aki önbizalmat adott a blogomhoz. Nagyon jól esett, s mai napig kísér a belém vetett hite. Talán nélküle nem is lennék már itt.
Az otthoni címét nem tudtam, de a munkahelye címét levadásztam a googléről, s ment is neki a lap.

Zsuzsi – www.zsakbolmacska.wordpress.com
A wordpress közösség által találkoztunk valahogy. Zsuzsi blogját olvasva a saját blogomat egy jó viccnek tartom, de tényleg. Ő sokkal bölcsebben, összeszedettem és mérföldekkel kevesebb helyesírási hibával írja cikkeit.
Először a személyes története fogott meg. Milyen is egy Erdélyi településről a Pesti nagyvárosba kerülni. Egy pici párhuzamot érzik itt köztünk, hiszen én is otthont váltottam, mint ő. Bár nem egyetemi tanulmányok miatt költöztem.
Neki és meg akartam köszönni az idei évet, s feladtam a levelet Pestre, amit első körben megfújtak. (Mellékesen)

Virág – www.mycomfortzoneforyou.wordpress.com
A wordpress közösség összehozott minket. Virág blogját olvasni jó, mert kellemes érzést ad.
A sorai által átélhettem újra, milyen is egy blog elindítása. Milyen kételyekkel jár: merjek, ne merjek az online térben véleményt formálni? És aztán a kiteljesedés, hogy egyre elismertebbé válik az ember. Virág őszintén leírta az érzéseit, s hogy milyen időszakon is ment át a blogja első évében, valamint hogy mit szeretne még. Megfogalmazta és elkezdte, így már youtube-n is van fent videója (arccal felvállalva, ami nagy szó volt számára).
Továbbra is drukkolok, s alig várom, hogy idén Pesten személyesen is találkozzunk!
Öröm volt neki levelet küldeni!

Evelin – www.pergamenrehanytszavak.wordpress.com
Nagy meglepődésemre Evelin írt rám anno egy rövid levelet: Tetszik a blogod. Az én blogom tetszik valakinek? De kinek is tetszik pontosan? Így elkezdtem ő követni. Elnézést, de Evelin egy pofátlanul fiatal blogger, aki korát meghazudtolóan jól és tudatosan ír. A könyvek „megszállottja”, de a könyvkritikák mellett más témákban is ír. Szeretem írásait, mert őszinték, lendületesek és könnyen olvashatóak. Gratulálok neki!
Majd egy cikket a kedvemért írj egyszer, milyen az, ha valakinek van egy kishúga, mert az én életemből kimaradt. És legközelebb több édességet küldök neked, hogy mindenkinek jusson, így a húgod nem lesz szomorú.

Egy bloggernek viszont jól nem küldtem semmit, amiért most elnézést, de pótolva lesz: Réka – www.habfurdo.com Rékától annyi pozitív visszajelzést kaptam, mint senki mástól 2015-ben! Ő a bloggercsoport „Habfürdőlánya”, írásait sokan szeretik.

Természetesen már tervben van egy újabb ötös lista, azon bloggerekről, akiknek Húsvétig szeretnék küldeni egy levelet.

5 blogger, akinek írtam Karácsonyra” bejegyzéshez ozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

