Nyárzáró összejövetel

happy-quotes-136-520x245Áprilisban egy születésnapi találkozón jártam, amiből egy igazán jól sikerült magyar meet up lett. Pár Londonban élő honfitársammal megismerkednem. Nagy örömömre pedig az új ismeretségek nem párologtak el. Egy sráccal többször találkoztam utána, illetve az egyik kedves házaspár meghívott még nyáron a házavatójukra is, ahol a babájuk születését is megünnepeltük.

Augusztus utolsó szombatján London olyan részére volt dolgom hát, ahol még sosem jártam. Ismeretlen terepen a Google térkép a jó barátom. Megtaláltam a címet, megnyomtam a csengőt. Egy nagy levegőt vettem, és beléptem a lakásba.
Kitűntetve éreztem magam, hogy a meghívottak listáján szerepelhettem. Úgy mondtam igent az eseményre, hogy senkit sem ismertem a páron kívül, de velük is azon a napon találkoztam másodszor. Egy csomó ismeretlen szem rám szegeződött, így eleinte csak mosolyogtam, hallgattam és próbáltam értelmesen hozzászólni egy kialakult társalgáshoz.

Közben kint eleredt az eső, így a grillfelelős esernyőt fogott egyik kezében, míg a másik kezével forgatta a húsokat a tárcán. Ilyen egy igazi nyári brit BBQ parti. Majd mindenki jóllakott és „beszorultunk” a nappaliba.
Egy csinos – fiatal lánnyal elbeszélgettem, aki mint kiderült velem egyidős. Ő aranyos volt, de inkább csak kedvesen válaszolt a kérdéseimre, mert nem azt mutatta, hogy vágyna egy beszélgetésre velem. Valahogy aztán elkeveredtem mellőle, és a konyhában találtam magam, ahol egy apuka elkezdte mesélni a történetét.

Nagyon intelligens embernek láttam őt, aki élvezi azt, amit csinál. Öröm volt hallgatni, hogyan indult az élete vidékről egy commondore (?) számítógéppel, s hogyan kötött ki egy amerikai márka képviselőjeként Pesten. Előtte hogyan került főiskolára, hogyan váltott szakot, hogyan lett az évfolyamjának oktatója. Ilyen szuper életrajzi elbeszélést még soha életemben nem hallottam. Kedvem lett volna leülni, becsukni a szemem, s mint az élő moziműsor, elképzelni magam előtt a hallottakat. Vagy nem, mert igazából nem csak hallani volt jó, hanem látni is az arcát, a szemét, ahogy csillogott a mesélés örömétől, ahogy élvezte az életének alakulását.

Nagyon jó előadó is vagy – megjegyeztem. Mint kiderült, anno az „ősidőkben” egy helyi TV-nél vezetett számítástechnikai műsort. Ilyen már tényleg nincs. Az is egy külön aranyos történet volt, hogyan is került ő be az adásba.
Nem kis dopping volt számomra hallgatni őt. Emelem kalapom a tehetséges emberek előtt, akik meg is találták azt, amiben tehetségesek.
Az élettörténete egy pozitív lökést adott, jó visszagondolni minden egyes sztorira.

Hálát éreztem, hogy ott lehettem, hogy erről sem maradtam le, hogy meghívtak, és hogy eljöttem. Egy újabb kis megerősítést kaptam az élettől, hogy igent kell mondani minden szuper lehetőségre. Remek érzés visszagondolni arra a délutánra!

A pár, akinek vendégszeretetét élveztem, egy Amazon utalvánnyal is meglepett születésnapom alkalmából. Mennyire figyelmesek! Félig ismeretlenül is ajándékot adtak, kicsit meg is hatódtam.

Köszönöm a meghívást! Csodálatos nyárzáró nap volt!

TE MIT GONDOLSZ?!

