Mosolyka és a Pillanatcsillag film

Szerintem nem kell senkinek bemutatnom Mosolykát, azaz Holzleiter Fannit. Én először 2012-ben a Goldenblog versenyben találkoztam a blogjával. Majd rákerestem a youtube-n, hogy több információt tudjak meg róla. És persze azóta is követem a Facebook oldalát. Időközben a magán levelezőlistájára is feliratkoztam.

Mosolyka az a magyar ember, aki a sok problémája ellenére sem a problémáit nézi. Elképesztő. Számomra viszont a legmegdöbbentőbb, hogy akár én is lehetnék az ő helyében. Akár én is születhettem volna izomsorvadásos betegséggel…aki fiatalon tolószékbe kerül. Mosolyka és én egy évben jöttünk a világra pár hónap eltéréssel. És én itt vagyok, sétálok, biciklizem, megyek állandóan és önállóan fel – alá. Szerencsés vagyok, igen. Miután Mosolyka egyik bemutatkozó videóját láttam, nagyon nagy hálát éreztem:

Később találkoztam a ’Te döntesz’ bögréivel, aminek eladásával próbálta megát és az őt gondozó édesapját fenntartani, és közben munkát is vállalt egy intézményben. A média végül felfigyelt rá, és a Libri kiadó is potenciált látott benne, kiadták a könyveit.

A legújabb kezdeményezése a Pillanatcsillag film, életének jelenetei segítségével mutatja meg a világnak, hogy a mostban élj, éld meg a pillanat csodáit. Engem megfogott az ötlet és támogattam is.
Szomorúan láttam viszont, hogy pár netes kommentező nemtetszését váltotta ki a dolog. „Támogassátok csak a kis milliomoskát. Ez is csak a pénzről szól már”. Tudjátok, igen, Magyarországon vannak még Mosolykán kívül tolószékes emberek. De ez a lány más. A semmiből jött és ma pedig mindenki ismeri. Ő a hátrányaiból előnyt kovácsolt, és a blogjában (cikkeiben) is megmutatta, hogy mekkora lelkierő lakozik benne. Sok egészséges társaival ellentétben nem panaszkodik, hanem tesz. A ’Te döntesz’ bögre is saját ötlete volt. És hosszú évek kitartó munkája tette lehetővé számára, hogy ma ott tart, ahol. Talán milliomos lett (vagy legalábbis azt hiszik), de az utat is nézzük, ami idáig vezetett, ne csak az eredményt!

A Pillanatcsillag film kampányával személy szerint semmi problémám nincs, aki úgy gondolja, támogatja, aki nem, hát nem. Nincs semmi kötelező. A filmforgatáshoz pedig pénz kell valóban, de egy ilyen motiváló és pozitív pillanatokkal teli mozira szívesen adok adományt.
És belegondoltatok-e valaha abba, hogy valakinek reggel a fogkrém kupakjának lecsavarásához kell segítség?, hogy valaki nem tud megfordulni egyedül az ágyban?, hogy valakinek a fésülködés is nehézséget okoz?


Kíváncsian várom a történet folytatását!

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

