Csatangolás az Oxford Street-en

Múlthéten szombaton semmi különleges tennivalóm nem akadt. Így egy hirtelen ötlettől vezérelve az Oxford Street felé vettem az irányt. Az Oxford Street London bevásároló utcája, ami sosem üres. Hétvégén meg egyesen hömpölyög a tömeg rajta.

oxford street

Marble Archtól indultam. Csak türelmesen és igyekeztem senkit sem meglökni. Balra fel is tűnt azonnal a nagy Primark, az Isten mentsd üzlet. Egyszer voltam benne és soha többet. Teltház, a vásárlók taposták egymást. Az unott férfiak pedig kint ülnek a járdafronton az épület előtt, míg az asszony bent vadászott a ruhadarabok után. Spanyol turisták mindig dögivel vannak a Primarkban.
Tudom, hogy Magyarországon is egyre népszerűbbek a Primarkos termékek, s hogy többen rendszeresen járnak Bécs mellé ez miatt. Én az eltelt 4 év alatt már sikeresen kitapasztaltam az termékeiket, s nadrágon és fehérneműn kívűl semmit sem vásárlók már náluk. A nadrág nagy előnye, hogy jól szabott és a hossza tökéletes. A fehérneműk olcsók és jól bírják. Többi termék viszont nem vált be. A pólók vagy összemennek, vagy kitágulnak. A cipők talpa pillanatok alatt elkopik, én egy trainert kinyírtam így 2 hónapon belül. A szabadidőnadrág pár mosás után már bolyhosodik, stb.

Primark üzlet előtt ülnek az emberek a járda fronton - forrás: google képek

Primark üzlet előtt ülnek az emberek a járda fronton – forrás: google képek

De kisgyerekes családoknak viszont ajánlom, mert rendkívül jó áron lehet babacuccokat venni. Picik úgy is hamar kinőnek mindent.
Egyet tehetek most: megfogadom, hogy senkivel sem fogok kiszúrni soha, hogy órá(ka)t kelljen várnia rám, míg én a Primarkban élvezkedem.

Folytattam utam, s jobb oldalon fel is bukkant a Disney. A meseország üzlete, ami azon kívül, hogy csak egy bolt, egy turista látványosság is. Most újra a Star Wars a menő. A fél üzlet csak is ezzel kapcsolatos termékekkel van tele.
Még nem indult el hivatalosan a karácsonyi szezon, de azért szépen voltak vásárlók és folyamatos sor halad t pénztárnál. A Disney termékek nem igazán olcsók, de ne a saját pénztárcánkból induljunk ki. Egy középosztálybeli és az feletti angolnak 20 font plüssre és 35 font kislány dresszre nem drágaság. Tapasztalatból mondom, hogy Karácsonykor a gyerekek amúgy is minimum 100 font értékben kapnak ajándékokat összesen. És szinte minden gyereknek van legalább egy Disney játéka, amit persze bővíteni akar.
És tudjátok, én is elfogadnék egy Mickey egér nagy plüsst otthonra, ha valaki meg akar lepni.
Disney jól csinálta….imádják az emberek.

Majd következett a John Lewis, Selfridges is. Színvonalas középosztályt megcélzó üzletláncok, ahol jó vásárolni, mert az ügyfelet/vásárlót megbecsülik. Műszakai cikkeket pedig azért érdemes a John Lewis-ban venni, mert 2 éves garanciát adnak rá, ami sajnos a többi boltban nem általános/alap dolog.
A John Lewis-al kapcsolatosan rögtön egy régebbi kis eset ugrik be. Egyszer az egyik anyukának vásároltam elegáns desszertet náluk, s a pénztárnál az eladó kérte a személyimet. Elnézést, egy desszertet veszek csak, nem értettem. „Igen, de az egyik bon-bon pezsgős krémet tartalmaz, így meg kell bizonyosodnom az életkorodról”. John Lewis még a törvényeket is nagyon betartja. Azóta is mosolygom ezen.

A Selfridges-ről pedig rögtön az Igazából szerelem film ugrik be. Az jelenet, mikor „Mr. Bean”-től akart ékszert vásárolni a férfi.

              

És elértem az Oxford Circus-t a Nike Town. A séta a Primark 2-nél a Tottenham Court Road-nál ért végett. Útközben még beugrottam a Sportdirect.com-ba, ahol két kapucnis meleg pulóvert vettem. De szívesen keresem fel az üzletet sportos cuccoc és edzőcipők miatt is.

Az Oxford Streeten már kint vannak a karácsonyi gömbök, de a fények felkapcsolására csak november elején kerül majd sor. Elsők között jövök majd képekkel, ha velem tartotok. 😉
Köszönöm, hogy benéztetek!

U.i.
Egyéb üzletek az Oxford Street-en: H&M, Next, Body shop, Desigual, Accessorize, Claire’s, cipőboltok stb.stb.

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

